Ağlamak Rahatlatır

69 15 2
                                    

Anlamıştı artık esranın çıkmaza girdiğini aşık olduğunu kendin den biliyordu. Aşk çıkmaz sokaktı çıkmaza giren bir kalb'den geri dönmek istenirse o yoldan kafanı çevrildiğinde tek bir şey göre bilirdi. Oda girdiği yolun geri dönüşüne duvar örüldüğü. böyle bir yolda ne yapılabilirdi ki yada geri dön diyenlere ne denile bilirdi. Susmak mı diyorsunuz herkes üstüne geldiğinde susmak mı hayır buda çözüm değildi. Peki ne yapılabilir di diye sorduğunuzu duyar gibiyim ama bende sizin gibi seyirciyim birde onlara bakalım. Esra betül'ün bu tavırlarından  umudu Betül ise esranın halinden imkansız seziyordu.
Betül: şimdi şöyle bakalım bundan sonra ne düşünüyorsun ne yapmayı ? yada. Cevap verirken bir an bile düşünmedi. Ne yaşanmışsa yaşanmış Esra yinede umudunu üstünden indirmemişti. Heycanla cevab verdi.
Esra: Bekliyeceğim Abla o gelene kadar yanlız direneceğim o gelince de bu yaşana sizin söylemenizle, çaresizliği, onsuz geçen tüm gün belki ay belki yıl bilemem ama hepsini acısını çıkaracağım.
Betül:geleceğine hala umudluyuz yani.
Esra: ayyyy ya Abla sende bir yerde dur geleceğine inandiğini söylemiştin. Diyip duygusallaşmıştı kısık bir sesle gözlerine bakıp devam eti söze.
Gelmeyecek diyenlere inat yanımda ol o geldiğinde seni anlatayım ona bak diyeyim  ablam sen gelene kadar yanımda oldu hep. Diye
Ahh esra hayal alemi miydi? Bu masal mıydı? Yaşadığı dünya umudu canından bir parça hayali ise tırnağına et ti sanki. Betülde bir anda  olsa inanmış ve dediklerinden etkilenmişti ve şöyle dedi.
Betül: O zamana kadar hem bende Mehmet 'i unutmuş olurum demi.
İkisi de sevinip sarıldılar okulların dağılma saati gelmişti.
Esra: hadi kalk bize gidelim
Betül: peki ama bir şartla
Esra:tabi
Betül: yarın okula gideceğine söz ver önce
Esra: peki peki söz hem belki ben yokken okula gelmiştir

Umut SandalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin