פרק-13

143 13 1
                                    

התעוררתי השעה 12:56. התקשרתי לניתאי , הוא אמור לבוא אליי ,הוא לא עונה, לא רציתי להילחץ אז הלכתי לשטוף את הפנים ולצחצח את השיניים. שמעתי צילצול מהטלפון שלי,רצתי לעברו,זה היה ניתאי, הוא ענה: "אני מצטער שלא עניתי,התקלחתי,מה שלומך בובה?איך את מרגישה?זוכרת לגבי היום? בשש ניפגש שם. " . אמרתי לו שברור שאני זוכרת ושכבר בחרתי בגד ים מיוחד לכבודו. הוא צחקק וענה:"את רומזת משהו להיום?😏". צחקתי ואמרתי "שאני לא בטוחה, אני עדיין חלשה, ואני מפחדת שזה שוב יהיה סטוץ ולא תתייחס אליי אחרי זה". הוא שתק, וענה בלחש בקול בוטח:" שמעי,מה שהיה היה,זאת הית טעות,הייתי בן זונה,פגעתי בך,אני מבטיח שזה לא יקרה שוב,הפעם זה אמיתי,מילה שלי." הקול שלו היה כל כך מבטיח, הרגשתי שהפעם זה אמיתי סוף סוף,עם ניתי, עם הקראש שלא היה לי סיכוי איתו אף פעם. עניתי:"אוקיי,אני אוהבת אותך,אני חייבת לחזור להתארגן ולאכול, ביוש". 
הוא ניתק ראשון, הנחתי את הטלפון על המיטה וירדתי למטה למטבח, אמא עמדה שם, הכינה פסטה עם פטריות. לא רציתי להפריע לה אז חיכיתי שהמטבח יתפנה הלכתי בינתיים לסלון,נועם ישב שם, הוא בכה, לא רציתי לתקוף בשאלות, התיישבתי לידו,החזקתי את ידו, הוא נשען עליי, לאט לאט נרגע, הבאתי לו מים קרים, וטישו. שאלתי אותו מה קרה,אף פעם לא ראיתי אותו בוכה,חוץ מהפעם שבה אבא ניפטר, הוא התחיל להסביר.."דניאלה בגדה בי, היא התנשקה עם גבר אחר, תפסתי אותם על הבר, הוא נגע לה בתחת והחזיק בו חזק, ברחתי משם". הייתי בשוק, לא האמנתי שהיא יכולה לעשות לו משהו כזה,הם היו שנתיים ביחד ,מאוהבים בטירוף, היא היתה באה איתנו לכל טיול משפחתי,היא היתה חלק מאיתנו,חלק גדול,כמו אחות גדולה שלי. ניחמתי אותו,אמרתי שאם זה מה שהיא עשתה היא לא שווה אותו,הוא שווה מישהי הרבה יותר טובה,הכי טובה שיש, הוא לא מהבנים ששוטים,מעשנים. הוא מהג'נטלמנים,הוא יפתח את הדלת לאישה, הוא יזיז בשבילה את הסכא ויקרב, הוא יחזיר אותה הביתה בזמן וישמור עליה. השעה היתה כבר 16:08. הוא נרגע והדליק לעצמו סרט ואכל פופקורן. עליתי למעלה למקלחת,מילאתי את האמבטיה וזרקתי כמה עליי ורדים ליופי,נכנסתי,ראש שקט, בלי מחשבות, מלטפת את גופי בתחליב בריח לימון(האהוב עליי). מרגישה סקסית, שווה, לא סתם ניתי רוצה אותי,אולי באמת יש לי משהו שלאחרות אין, נכון אין לי ציצי, אבל אולי יש עוד משהו שלאחרות אין,איו מצב שזה סתם,הוא הבטיח,השעה 17:20 יצאתי מהאמבטיה,התנגבתי,צחצחתי שיניים שוב בשבילו, התגלחתט בכל הגוף ליתר ביטחון,לא ידעתי מה מחכה לי, לבשתי את הבגד הים הכי יפה שלי, הוא סקסי מדי,אבל הוא ההכי יפה שלי, שמתי חצאית ג'ינס קלילה חולצה קצרה משוחררת וכפכפים, אמא הסיעה אותי לים, לקח לה חצי שעה להגיע לשם,גרנו רחוק מהים, יצאתי מהאוטו, נפרדתי מאמא וקבעץי שתבוא לקחת אותי בשמונה. עמדתי בכניסה לים,חיכיתי לו, עברו כבר עשרים דקות והוא עדיין לא בא..  החלטתי בינתיים ללכת לבפנים,למצוא לנו מקום, בדרך פגשתי אישה מבוגרת שחייכה אליי,היתה לה חולצה של המקום,היא עובדת שם כנראה כמארגנת של כל הביקתות הקטנות היפות האלה כמו בתאילנד. חייכתי בחזרה,היא ניראת חמודה, המשכתי ללכת וראיתי ביקתה חמודה מבודדת מכל שאר הביקתות,הכי מקושטת ומאורגנת מכל השאר, וניתי עמד שם לידה, עמדתי סתם 20 דקות בכניסה כמו סתומה,הוא לא יכל לומר לי? אבל זה נחמד שככה הוא מפתיע.. התקרבתי לביקתה במהרה מהתרגשות, הוא חייך חיוך רחב,שיניים לבנות בוהקות,עיניים נוצצות,בלי חולצה,רק בגד ים,ואלוהיםםםם הקוביות שלו!!!! נהיה לי ממש חם בנוסף ל30 מעלות שהיו . הוא רץ לחבק אותי חזק והרים אותי על ידיו כמו תינוקת, נישק את לחיי, והשכיב אותי על המיטה שהיתה שם, הכל קרה כל כך מהר,הוא הוריד לי את החולצה ומיד אחרי את החצאית, הוא אפילו לא שאל אם אני בעד, הוא פשוט המשיך להוריד בתשוקה את החלק העליון של הביקיני שלי, הוא התלהב מהצבע שלט, הוא היה עשוי מתחרה,כחולה זוהרת כזאת, והתחתון היה תואם,הוא התחרמן עוד יותר, דרך הבגד ים עמד לו,הייתי בטוחה שהתחתון שלו עומד להיקרע,הייתי כבר עירומה לגמרי,הוא התחיל לעשות לי היקי בצוואר , התחלתי להוריד לו את התחתון, עמד לו,לא רציתי שזה ייכנס בתוכי היום, לא רציתי, קיבלתי טראומה מאז הפעם שעברה, הוא ליקק לי את החזה, עשיתי לו היקי, נרטבתי למטה, הוא ירד לי למטה, פחדתי שיחדור,עצרתי אותו, אמרתי שזה לא לעניין, הוא שתק,עצר הכל, פחדתי שפגעתי בו, הוא התחיל להתלבש, ניסיתי לעצור אותו, לא רציתי שיילך לא רציתי לפגוע, הוא פתח את הדלת ויצא, התחלתי לבכות,לא היתה בי כוונה לפגוע.

האחד .Where stories live. Discover now