פרק-18

126 12 0
                                    

היא התחילה לדבר בלחש "לא רציתי שתצילו אותי, רציתי למות,בבקשה תפסיקו להנשים אותי ,תוריד את המסכה, תנו לי למות ".
~~~~נקודת מבט של אמה~~~~
פקחתי את עיניי, לא האמנתי שאני חיה שוב, לא רציתי לחיות,באלי למות, למה הוא היה חייב להציל אותי? פשוט רציתי שיראה אותי טובעת, שזה יהיה הסיוט שלו, שבגלל ההתעללות ברגשות שלי גרמה לזה" לא יכולתי להסתכל לו בעיניים, נשבר לי כבר, שיעזוב אותי, שלא יישב איתי בחדר התאוששות. שיעזוב את חיי.(אמרתי את זה לא בלב שלם), בתכלס הוא לוהט ושווה ואני בחיים לא אתנגד למישהו יפה תואר כמוהו, אבל אחרי כל מה שהיה בינינו אני כבר בכלל לא רוצה אותו.
ראיתי אותו יושב שם עם דמעות, כאילו מה הוא כבר פספס, אותי? אני גם ככה מכוערת ואין בי שום דבר, והוא רק פגע בי,אז ממה הדמיות בדיוק פה? אה בטח. איך לא חשבתי על זה. בטח איימי הבטיחה לו שהיום כל הלילה היא תפנק אותו במיטה.
הייתי כל כך עצבנית, אמא ונועם הגיעו לחדר ההתאוששות,לא הי חי כוח להסביר להם מה קרה,ביקשתי שיעזבו אותי בשקט ויצאו כולם.
עד שכמעט נרדמתי, ניתאי נכנס, הוא בא לחבק אותי, התנגדתי, קצת כאב לי עליו, אני לא נוטה לכעוס, או לפגוע בכלל, ראיתי שבפנים שלו עוותו כשזזתי. הוא התיישב על הכסא לידי, שאלתי אותו למה הוא עשה את זה, הוא שאל :"מה?". אמרתי לו. "אתה יודע מה". הוא נאנח,"עשיתי את זה כי את חשובה לי, אני יודע כמה אני פוגע בך, זה לא בשליטה שלי, וכל מה שהיה עם איימי? אני לא מרגיש אליה כלום בכלל, היא דוחה, אולי היא מושלמת, אבל אין לה אופי כמו שלך, את ילדה שאני רוצה לשמור עליה, כמו תינוקת שלי, ולא מישהי והכל טוב לה רק כדי שאני יחשוב כמה היא חיובית ואיזה יופי, ממש לא, אל תחשבי ככה ,הםלת לי את הלב כשראיתי אותך קופצת למים. מה חשבת לעצמך? זכרתי שאת לא יודע לשחות, רצתי כמו מטורף, התגלגלתי בכל המדרגות בשביל להציל אותך, עד עכשיו כואבת לי הכתף והברך, אבל זה היה שווה כדי להציל אותך". זה החמיא לי, אז מסתבר שהשמועות לא נכונות, זאת סתם הצגה, שמחתי, אני לא יכולה לסבול לראוץ אותם יחד, גועל.
אמרתי לו שאני אשמח ללכת לישון ושהוא יצא מהחדר, הוא חייך אליי,אמר לי לילה טוב, ונישק אותי בשפתיים, נשיקה יבשה. ויצא.
נרדמתי במהרה, חלמתי שאיימי נכנסת לחדר ההתאוששות,זה היה סיוט. התעוררתי מזה,בלרתי לא להמשיך לחלום את זה.זה העביר בי חלחלה,קמתי עם בחילה כבר הבוקר השני שאני מקיאה ברצף, יש לי וירוס מטומטם. הקאתי הכל בדלי שהיה לידי, זה התחיל להסריח, קמתי בשלוש בלילה לשירותים כדי לשפוך את זה לשם, בדרך ראיתי מטופלים שנראים כמו הטינה בסרט, קריפי. חזרתי לחדר, לא הצלחתי להירדם, התקשרתי לאמא ,ביקשתי שתביא לי כדורים נגד בחילה מהקבלה בבית החולים. ולחשוב שלפני שבוע וחצי הייתי מאושפזת כאן באותו בית החולים בגלל שקיבלתי התקף לב פעמיים. אני כבר לקוחה קבועה כאן לצערי.

האחד .Where stories live. Discover now