Veli kaan yavaşça ayağa kalkmayı denedi . Burası hayatında gördüğü en büyüleyici yerdi ,dev ağaçlar sonsuluğa uzanan ormanlar ve gökyüzünde de ejderalar vardı . Manzarayı izlerken arkasından gelen yüksek bir ses duydu . arasına döndü karşısında kırmızı bir ejderiha ve onun üstüne binmiş esmer bir kız duruyordu
'' Benim topraklarımda ne arıyorsun yabancı ? ''
Veli kaan daha iyi bakmak için gözlerini kıstı
'' Çağla aman tanrım bu sen misin ? ''
'' Neden bahsediyorsun aptal benim adım Achlys* , bir ejderha eğitmeniyim ''
'' Çağla bu bir şakaysa hiç komik değil lütfen doğruyu söyle gerçekten kim olduğunu hatırlamıyor musun ? ''
Achlys ıslık çaldı ve şöyle dedi '' Senin gibi laf kalabalığı yapanlardan hoşlanmam ama sağlıklı birine benziyorsun ve ejderhalarım insan etini çok sever ''
''Helio* onu yiyebilirsin oğlum''
Sonra sarı ejderha Veli Kaan na yaklaşmaya başladı ama çağla onu aniden durdurdu
'' Düşündümde ilk önce onu pişirmeliyiz bu günlerde insanlar çok parazit taşıyor onu ağzınla kampımıza kadar taşı orada pişiririz ''
Veli kaan kaçmaya çalıştı ama başarılı olamadı . Ve sarı ejderha onu yakalıyıp gökyüzünde süzülmeye başladı.
Veli kaan ejderhanın salyasıyla kaplanmıştı . Hareket edemiyordu ve ejderhanın her geğirişinde oluşan küçük kıvılcımlar saçlarını yakıyordu .
En sonunda aklına bir plan geldi , tek yapması gereken cebindeki pergele ulaşıp onu ejderahın ağzının herhangi bir yerine saplamaktı. Cesaretini topladı ve pergeli aldı
Planı işe yaramıştı ! Ejderha garip bir hırıltı çıkararak onu ağzından düşürdü .
Veli kaan uzun bir düşüşün ardırdan dev ağaçlardan birinin dalına takıldı ve durdu .
Kendinde hasar kontrolü yaptı bacaklarında ve kollarında ağır sayılabilecek yaralar vardı ama hala yaşıyordu ve bu inanılmazdı .
Ağaçtan indi ve nereye gidebileceğine baktı biraz dolaştıktan sonra bulduğu patikayı takip etmeye başladı . Patika onu bir hobbit köyüne çıkardı . Etrafı incelemeye başladı burası gerçekten kalabalık bir yerdi , Pazarda türlü türlü meyveler satanlar etrafda koşuşup duran çocuklar , avlanmaya giden erkekler ve ellerindeki garip parşömenlerle Veli nın okul olabileceğini düşündüğü yapıya giren çocuklar vardı . Veli kaan ne yapacağını bilmiyordu sadece oturup kafasını toparlamak ve bu yerden bir an önce kurtulmak istiyordu . Ama bir insanken doğal olarak hobbit köyünde dikkat çekiyordu . Ve sorubilecek sorulara verebileceği hiçbir cevabı yoktu . En iyisinin insanların arasına karışmak olduğunu düşündü ve herkesin akın ettiği bara girdi .
Bir masaya oturdu ve etrafına bakmaya başladı o sırada gözüne kendi dünyasındaki birine çok benziyen biri çarptı .
Bu gerçektende Berkti !
Berk in yanında birkaç tane kız oturuyordu ve hepsi gülüyordu . Veli kaan yanlarına yaklaşınca konuşmalarını duydu
'' ... ve sonra dedimki ekrem çoşkun dönerleri ahahaha
Evet artık kesinlikle biliyordu bu Berkti ama çağla onu tanıyamamışken Berk le nasıl konuşacakdiki ?
*(Achlys) Yunanacada sis demek
*(Helio) Yunancada güneş demek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8-C'nin ORTA DÜNYA İLE İMTİHANI
FantastikVeli Kaan sihirli bir deftere yazı yazmaya başlayınca bir portal açıldığını fark eder ve kazara bir grup kişiyi bu işin içine bulaştırır. (Bu hikayedeki karakterler sınfımızda bulunmaktadır.)