"Ayaz kalk oğlum okula geç kalacaksın"
Dediğinde annem'in anlamıştım ki güzel bir rüyadan ayrılmıştım.
Kendi kendime "zaten anca rüyada gerçekleşecek bir olaydı. Bende nerde o yürek...
Uyanmak istemedim,çünkü ancak rüyada herşey yolunda ve rayındaydı.
"Demek mutluluk bu oluyor" neyse kalkıp üstümü giyip okulun yolunu tutmalıydım.Sanki onsuz dunya'da tek başıma kalmış gibiyim...
Kumsal'ı düşünüp gecelere gizlerim gözyaşlarımı,duymasını isterdim içimdeki çığlıklarımı ... Kayboldum desem uzatır mı elini bana ?
Seni gördüğüm o caddeye, yine denk gelsek ama bu sefer göz göze dikkatini ceksem bende. Bir hayal kurdum gecmeyecek şekilde.
bâzen dolar gözlerim oturur pencerenin önüne yakar sigaramı yağmuru izlerim. Sanmıyorum yağmurlar dinecek, isterim ben de uzanmak sahil boyunca sana doyana kadar bakmak, hayat oyuncak düşünsel uçurumlar bana tuzak ah sen sarılsan bana sâhil boyunca yağmur durana kadar. Aklimin koşesinde hep bu yarınlar,Hapis oldum yarınlara bir cevap verse isterse olmaz desin. Saçlarından ellerine, gözlerinden kaşlarina kadar kayboluyorum. "Kumsal notadır sesin bana"desem gelir mi ki severmi oda beni.
"Ben 4 yıldır koşuyorum kumsal'a çıkmıyor hiçbir yol kalbine..."
"Ay bugün farklıysa güneş sensiz battı
bugün."Bu sebepten kaç gün doğdu güneş ve sonunda doğdu ay.Bu artık aşk değil de acıya dönüşmeye başladı. Söyleyemediğim her dakka benimle beraber bitiyor,hiçbirşey olmasa da sabah oluyor. Yeniden doğuyor güneş kendimi tekrar kandirmaya başlıyorum
Kumsal'ın o esmer saçlarına ,mavi gözlerine her baktığımda kilitlenip kalıyorum. Kimseye söyleyemiyorum
İçimdeki acıyla baş başa...Herkes gibi gidermi ki yakarmı oda canımı gidecek bir yerim yok aç kollarını Desem acarmı kollarını ?
Aklıma geliyor birden hayallerim ayaklanıyor. Onu başkasının yanında gördüğümde çıldırıyorum,içim çığlık atarak artık konuşmiycam hakkında, neler geçiyor bilmesen de aklımdan, Herneyse herşeye hakkın var. Bu sana son bakışım hayrını gör kazanmaya bak istedim kaybını gör demek geliyor,geldiği gibide gitmek bilmiyor. İnmek istiyorum bazen sana gelen atın tepesinden,at durmuyor bende yıkılmıyorum. Acıyı seviyorum artık damak tadım böyle.Yüreğim engel oluyor bu kadar basit olmamalıydı... Sanırım bu kendime verdiğim bir cezaydi. Söylediğimde giderse düşünürmü bu ayaz yaşar mı
Bakıp durduğum bir resmi var bu ömre zarar mı.Yeniden birini sevmek ömür sürer. Ama kalkmadı ki o kadar sürem.
Ben kimseyle oyun oynamadım. Kime seni seviyorum dediysem sevdim. Yine olsalar yine severdim.
Aşık olunca anladım kalbe doğru yönelir taşlar.Üzüldüm,sanki bilyelerimi kaybettim.
Beni bir çocuk gibi kaybettin, ayip ettin.Bini gider,bini gelir. Bini gider,biri gelmez. Ne yaban çelişki biri kanatır biri delmez. Ona ulaşır bana ermez, sana bakan herkes gözlerinde beni görür çünkü ben ebediyyen gözlerine sürgünüm.
Biraz daha düşünürsem hem okula hemde annemin laflarına mâruz kalacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN BANA KALAN
Fanfiction"YALNIZLIK" Bir Adamin uzun sure sevdigi kadının en sonunda aşkini itiraf etme zamanıdır. Bunun icin bircok yol denemek icin gayretli ve sabirlidir.