Pohled Adriana
Posledních pár dní se z Kat a toho kluka stala nerozlučná dvojka. Pozoroval jsem to s těžkým srdcem. Měl jsem čekat, že Kat vzbudí pozornost mnoha kluků. Ale kluka bych možná zvládnul. Problém je v tom, že tenhle kluk je vlkodlak. Samozřejmě, že nikdo netuší, že já to vím.
Sešel jsem ze svého pokoje dolů do obýváku. ,,Slyšel jsem, že máš i vlastní domov. Nechceš ho někdy navštívit?" zeptal jsem se Alexe. ,,Chodí domů, každý den!" ozvala se z kuchyně Katie. ,,On je první věc, kterou tu ráno vidím!" zvolal jsem odpověď. V ten moment se objevila Katie s podnosem. ,,Snídaně se nese. I pro tebe Andy." Sladce se na mě usmála. Úsměv jsem jí kysele opětoval. Jak já toho kluka nesnáším...
Po snídani jsme všichni vyrazili do školy. U vchodu se k nám připojil i zbytek Alexovi party. Ve škole jsem měl klid, protože díky bohu Alex je ve vyšším ročníku, tudíž na sebe ve škole nemají čas. Samozřejmě mě Katie vytáhla odpoledne ven spolu s celou jejich partou. Na jednu stranu jsem ho neměl rád a na druhou mi dělalo radost vidět Katie šťastnou.
Pohled Katherine
Odpoledne jsem trávila s Alexem. Původně jsem byla přesvědčená, že ho nenávidím za tu záležitost s vlky. Myslela jsem si, že bude všem hned tvrdit jak spolu chodíme a tak. Ale v současné době nejsme pár. A pro jistotu ještě jednou, nejsme! Po té party se začal chovat spíš jako kamarád. Teď jsme na úrovni nejlepších kamarádů. Mám výčitky svědomí kvůli Andymu. Snažím se aby si nepřipadal odstrčený. Venku na něj tolik času nemám. Alex mě vytěžuje víc než dost. Dělali jsme si menší závody, ve kterých obvykle prohrávám, když tu najednou Alex zakopl. Využívám situace a skáču mu na záda. Společně s hlasitým smíchem se řítíme k zemi. Náraz by mohl být nepříjemný, ale Alex okamžitě zajistil abych se nepraštila nijak moc. ,,Blázne! Takhle mě děsit! To nesmíš. Mohl bych se proměnit a tobě tím ublížit," zašeptal mi tiše do ucha a pak se rozesmál.Náhle zpozorněl. Nad námi se setmělo a vzduch se začal prudce ochlazovat. Alex si mě přitiskl pevněji k sobě a jeho oči začaly vyhledávat potencionální hrozbu. Původně jsem si myslela, že je jen paranoidní ale pak jsem to zahlédla. Mezi stromy se zableskly dvě červené oči. Na těle mi naskočila husí kůže. Alex navázal oční kontakt s Derekem. Ten přikývl. ,,Co se děje?" zeptala jsem se tiše. ,,Něco mi říká, že jde po tobě... Jdi za Jeremym, hned! A hlavně dělej co ti řekne," zašeptal mi do ucha. Zvedla jsem se a přešla jsem k Jerymu. Alex se zbytkem smečky se postavil před nás. Na moment se zarazili, když se k nim připojil Adrian. Nebyl čas pozastavovat se nad odhalením tajemství. V ten moment se všichni, jako jeden muž, proměnili ve vlky. Adrian jen o vteřinu později v pantera. Pak přišlo zavrčení od Alexe. Jeremy mě začal táhnout pryč a smečka se vrhla na nepřítele....
Na obrázku Adrian :D
ČTEŠ
Alfa, Beta, Omega
WerewolfCo když obyčejná dívka potká někoho koho potkat nikdy neměla? Co když její život není tak obyčejný jak se zdá?