Pohled Alexandra
Běžte... Dostaň ji rychle odsud! Věděl jsem, že bych se měl soustředit ale moje myšlenky se stále vracely k Katie. Musí být v bezpečí! Běžel jsem co mi nohy stačily, když tu najednou se pode mnou zvedla síť a vymrštila mě vysoko do vzduchu. Zůstal jsem v pasti. Ostatní se vydali směrem ke mně, ale netvor byl u mě dřív. ,,Ochraňte ji!" zvolal jsem na ně pomocí naší myšlenkové konverzace. ,,Spolehni se! Vrátíme se pro tebe!" hlasy se mi v hlavě překřikovaly. Pak už jsem jen cítil, jak mi do přední tlapy zajela injekční stříkačka. Moje svalstvo ochablo a já usnul bezesným spánkem.
Probral jsem se ve své vlčí podobě. Něco bylo špatně. Všude okolo mě vysoký plot. Necítil jsem mysl ostatních ze smečky. Nemohl jsem se proměnit zpět do lidské podoby. U plotových dvířek byly dvě misky. V jedné byla čistá voda a v druhé granule pro psy. Panika mě pohltila. Co je s Kate? Dostala se pryč včas? Nebudu vědět co s ní je, když nemůžu kontaktovat smečku! Přemohly mě mé zvířecí instinkty a já začal bolestně kňučet. ,,Už jsem slyšel co s vámi udělá, když vám ji seberou, ale vidět to na vlastní oči má mnohem větší emoční stopu. Neboj, tobě v podstatě nechci ublížit... problém je tu ona," řekl nějaký muž, jenž právě přišel k dvířkům mé cely. On chce ublížit Katie!
Pohled Katherine
Jeremy mě odvedl do nějakého domu. ,,Přece tu nezůstaneme! Vrátíme se! Pomůžeme jim!" zkoušela jsem na Jeremyho. ,,Nepřipadá v úvahu, mám tě udržet tady a tak to taky zůstane." odpověděl Jeremy nekompromisně. Uraženě jsem se posadila na gauč, zatímco Jeremy si s rozpustilým úsměvem sedl na zem. Po chvíli jsme uslyšeli hluk. Vystřelila jsem z gauče. Do domu se nahrnuli všichni kluci. ,,Kde je Alex?" zeptala jsem se, když jsem ho mezi nimi nemohla najít. V místnosti zavládla napjatá atmosféra. Pohled Tylera mluvil za vše. V hlavě se mi vyrojilo tisíce představ a tragických scénářů. Mé srdce i mysl se náhle cítilo tak prázdné. Jako by kolem mě zmizela veškerá barva. Slzy mi stékaly po tvářích. Pak bolest zmizela mou mysl naplnil vztek. Cítila jsem se jako bych měla vybouchnout. Od páteře se mi do těla začalo rozlévat horko. Mé tělo a ruce se třásly. A pak jsem s obrovskou bolestí vybuchla....
Na obrázku máte Alexe. Jsem moc zvědavá na vaše teorie tak šup s nimi do komentářů :)
ČTEŠ
Alfa, Beta, Omega
Loup-garouCo když obyčejná dívka potká někoho koho potkat nikdy neměla? Co když její život není tak obyčejný jak se zdá?