Кой го направи?

78 9 0
                                    


Имаше съобщениеот някого.Беше от Мейси.Тя й бе писала преди 20 минути,но още беше на линия.Съобщението гласеше:

-Хей искаш ли утре да се срещнем преди училище?

-Да,може.Хайде в 08:50 на паркинга на училището.-отговори Бела на съобщението й.Без отговор.Може би си е легнала или е заета е сигурно беше,че ще се видят утре на училище.Затвори компютъра си и стана от стола.Седна на големия,син,мек барбарон и взе китарата си от поставката.Тази китара я имаше от родителите й и за нея това бе единственото,което и е останало от тях.Китарата изглеждаше като нова,защото Бела всяка седмица я почистваше старателно.

Вече наближаваше полунощ,но на Бела никак не й се спеше.Майка й вече спеше,защото започва работа рано и се прибира късно вечер.Усещаше се как наближава зимата и пижамата й бе на облаци с дълъг ръкав.Въпреки,че беше студено тя бавно слезе по стълбите,отвори фризера и изкара една кутия сладолед,от хладилника взе сметана,а от шкафовете изкара пръчици и желирани бомбони.Чувството за умора отдавна се беше изпарило.Извади една огромна чаша и сложи няколко топки сладолед в чаката.Добвави пръчици и желирани бомбони и се качи в стаята си.

Вече изяде целия сладолед и вече й се доспа.Прекалено много й се спеше,за да направи вечерните си процедури,а и нали се изкъпа сметна го за достатъчно.Метна се върху леглото,изгаси лампата и заспа.


                                                                   07:20

Алармата на Бела звънна.Все още и се спеше и беше на път да заспи отново,но взе шишито пълно с вода от нощното си шкавче и се разсъни до известна степен.Все още лежеше и преглеждаше социалните си мрежи.Остави телефона да се зарежда и лениво стана от леглото.В момента,в който босите и крака се докоснаха до студения под тя настръхна.Избрави се и отиде в банята да се оправя.Вдигна косата си на висока опашка,изми лицето си и после му сложи маска,която трябваше да стои на лицето й 10 минути.През тези 10 минути тя избираше какво да облече.Днес й се носеше черно и червено затова изкара от гардероба червена риза с черни петна и един черен панталон.Постави ги на леглото и отиде в банята да измие маската.След това  се облече и слезе долу.Погледна в хладилника дали има нещо за хапване или да си направи закуска.Нямаше нищо за закуска,но видя на масата,че има пържени яйца с бекон и до тях бележка.Седна на масата,но преди това прочете бележката.Тя гласеше "Нямаше нищо за ядене в хладилника и ти направих яйца.Довечера ще напазарувам и ще сготвя.Обичам те!"Бела изяде яйцата и изми съдовете.Качисе горе и взе телефона,чантата си и раницата.След това отново слезе и седна на малкото диванче да се обуе.Сложи си черни платформи.


Излезе и се запъти към автобусната спирка.Да точно така автобусната спирка.На 17 е и все още няма книжка нито кола.След 5 минути слезе от автобуса и се запъти към паркинга на училището.Тъкмо пристигна и видя Мейси да върви с бъра крачка към нея

-Много ли се забавих?-попита тя леко задъхана.

-Не.Тъкмо дойдох.Ще влизаме ли?-Каза Бела като направи крачка напред.

-Да.Хайде!-отговори Мейси като придърпа ръкава на блузата си надолу.

-Има ли нещо?

-Не.Хайде да влизаме-личеше си,че е леко нервна.


Влязоха в училището,оставиха учебниците си в шкавчетата си и взеха тетрадката и учебника по биология.Звънецът би след като влязоха в стаята.Настаниха се по местата си.Мейси до Зак,а Бела до Дилън.Както винаги все някой ще бъде наказан заради подаване на бележки в час,Сара хвърляше на Бела злобни погледи,а Мейси през 5 минути придърпраше ръкава си надолу.Тя явно криеше нещо и Бела трябваше да разбере какво.Първите два часа минаха скучно и вече дойде голямото междучасие.С Мейси си взеха обяд и седнаха на една маса.До тях седнаха Зак,Дилън,Катрин и Майк.Момчетата говореха за мача по футбол,които предстоеше,а момичетата изобщо не им обръщаха внимание.След обяда от междучасието оставаше само 15 минути.Бела и Мейси се разхождаха по коридорите.

-Ако те попитам нещо искам да  ми отговориш честно.Става ли?-каза Бела,докато гледаше приятелката си в очите.

-Питай

-Какво криеш под ръкава си?-попита Бела

-А-аз не мога да ти кажа.Някой друг път-отговори Мейси страхливо и се затича по коридорите към един от изходите на училището

-Чакай!-извика Бела като тръгна след нея.След като я настигна я хвана за ръката и издърпа ръкава й нагоре.Не повярва на очите си.Издърпа и другия ръкав.Целите й ръце бяха в синини.На поглед изглеждат наскоро направени.-Кой го направи?Отговори ми?-Каза Бела като я разтърси леко.

-Баща ми-каза Мейси с насълзени очи


Хей!Знам,че тази глава е леко скучна,но повярвайте ми по-напред ще по-интересно.Е лека вечер

---One Life---Where stories live. Discover now