*след 1 месец*
Месец...Мина един скапан месец.Промених се.Не съм същата,каквато бях преди.Излизам често с новите си приятели,а Мейси все още е моята най-добра приятелка.
Сара и Дилън са все още заедно.Може един-два пъти да съм я блъснала в някое шкафче "без да изкам".Бях хванала Дилън да целува някое друго момиче,но това,че той й изневерява не е мой проблем.
Мейси се сближи с брат си,които не е неин брат,абе не разбрах много това и с майка си.Приключи всякакъв контактс онзи Майкъл.
Аз?Аз ли?Преодолях онзи Дилън на първата седмица,защото осъзнах,че няма смисъл.Да кажем,че ходих на няколко партита,но не беше нищо особено.Училището върви горе-долу,но какво ви интересува.
Станах от леглото.Оправих се в банята и започнах да мисля какво да облека.Обляко си сини джинси,бяла блуза с някакъв надпис и завързах около кръста си една синьо-бяла риза и си направих небрежен кок.Натъпках нещата ми за училище в раницата и излязох.
Паркирах колата на паркинга на училището и влязох.Вървях по коридорите,когато при мен дойде "моята групичка".Те бяха Мейси,Картър,Бекъм,Лайла,Купър и Оливия.Забавни са.При тях няма скука,а и винаги ще измислят някоя простотия.
-Хей!Какво става Анабел?-каза Картър.Какво?!?!
-Откъде пък измисли това?-попитах
-Ами казваш се Бела.Това име е близо до Анабел,а така се казва онази зловеща обладана кукла в онзи филм и се сетих за теб.-Всички започнахме да се смеем,а аз го ритнах в крака
-Аз го гледах вчера-намеси се Майси и продължихме да се смеем
-Картър ще те убия идиот такъв-казах като се засмях
-Ето чудесен пример-всички отново започнаха да се смеят
-Чухте ли,че утре ще идва нов ученик във вашия клас?-Провикна се Оливия като посочи мен и Мейси
-Не,но напоследък идват много нови ученици,така че не се учудвам.Е какъв ще е?Момиче?Момче?-попитах
-Момче-Отговори Бекъм-Хайде да го вземем в групата
-По-кротко!Първо да го видим,а после ще преценя-Казах
CZYTASZ
---One Life---
Dla nastolatkówАз съм Бела на 16,с червена коса,не много висока и осиновена.Родителите ми починаха преди 2 години.Той се появи,изкара ме от черупката,но ме прецака.Добрата страна е ,че повече никога няма да севърна предишния си живот.Дали това е за добро?