Глава 1:Запознанство

518 33 5
                                    

Здравей те моето име Мин Ху, живея в Сеул и уча  последна година в гимназията. Аз съм голям фен на EXO. И си мечтая да се запозная с тях,макар че шанса е нулев. Разхождах се и изведнъж забелязах странно момче да излиза от магиза,приличаше на крадец и си помислих,че е такъв.
-Хей ти стой!-Извиках и той
по-бягна.Затичах се след него и накрая го притиснах в ъгъла.-Къде си мислиш,че отиваш крадецо?
-Станала е грешка не съм крадец.
-Но тогава защо бягаш?- Присви очи. Той въздъхна и свали маската си. Не можех да повярвям на очите си,това беше Лухан от EXO.
*Неутрален разказвач*
-Помислих си,че си фенка,която иска кичор от косата ми.
-Ол ами...ами съжалявам много.- Тя се почерви и почеса зад врата. 
-Няма проблем. Аз съм Лухан приятно ми е.-Усмихна се мило.
-Аз съм Мин Ху.-Усмихна се лъчезарно.
-Радвам се да се запознаем.
-И аз.-Тя започна да си играе с показалците.
-Искаш ли да се разходим?Имам много свободно време днес.
-А разбира се.-След това двамата се разходиха и прекараха целия ден заедно. Вечерта Лухан заведе Мин Ху в хотел.
-Ела хайде.-Той хвана ръката 'и.
-Не мисля,че е добра идея. Но ще ти се доверя.-Тя му повярва сляпо. Те седнаха на леглото. Лухан я целуна страстно по усните. После тя легна на леглото,телата им се търкаха един в други,той оставяше нежни целувки по нея. Тогава той се завря в нея,тя истена силно. Започна да се друса напред,назад. Докато двамата вече не се изпразниха.-Това беше прекрасно.
-Знам усмихна се.- След това се прегърнаха и заспаха. На сутринта Мин се събуди и видя,че Лухан го нямаше. Видя бележка за нея.
"Ноща бе прекрасна,но кратка. Беше ми забавно с теб. Оставих ти пари заради снощи. Жалко,че вече няма да се видим. Сбогом. :)"
Сълзите и се стекоха силно.
-Значи ме смяташ за к***а. Ще си платиш за това!Мразя те!-Извика тя докато сълзите и капеха силно.-  Нямам нищо сега,преди имах само девственоста си и сега,тя си замина. Ще си отмъстя все някак, ще видиш ти!-  Тя излезе и се прибра в къщи. По пътя видя, че има кастинг: ,,Стани звезда". Тя реши да се запише.  Можеше да пее,защото майка 'и някога бе успешна певица. Кастинга бе  след седмица и трябваше бързо да се подготви.  Тя работеше в магизин за хранителни стоки.  Днес взе заплата и отиде на фризиор. Боядиса косата си сребристо бяла и я направи на вълни,сложи контакти сини лещи и се гримира. Облече модерни дрехи и вече не приличаше на нея,а на друг човек. Смени дори името си на Ким Ху. 
След седмица тя отиде на кастинга гласа и бе ангелски.
-Здравей как се казваш?На колко си и коя песен ще изпълвиш?-Каза един от  журито.
-Здравей те казвам се Ким Ху на 20 години съм  и ще изпея песента на  Деми Ловато ,,Cool for the summer".
-Тази песен е трудна.Пожелаваме ти успех.
-Благодаря.-След ката запя. Журито се очуди колко вярно я изпя и звучеше почти като Деми.
-Уао!-Възкликна един от журито.- Невереоятно...Имаш 3 ,,да" преминаваш. Поздравление.- След това се поклони. Накрая спечели кастинга и записа първия си клип. За нула време стана много известна.Тя бе поканена да запише дует с EXO. Мин Ху прие( Ще я наричам тук Мин Ху. А като общува с някой Ким Ху.)
-Здравейте.-Поклани се тя и след като видя Лухан в очите 'и се изпълниха в омраза,но я прикри с фълшива усмивка.
-Здравей.-И те се поклониха и запознаха.
-Много се радвам от поканата и съм ваш голям фен.-Усмихна се тя фълшиво.
-Супер.-Зарадваха се. След като заснеха клипа Мин Ху реши да действа.
-Лухан може ли да си поговорим?- Усмихна се тя фълшиво.
-Да.-Отвърна той. След това излязоха. Лухан си имаше гадже и затова първо Мин Ху реши да ги раздели. При тях имаше камери. Тя го целуна и той се изненада. Тя сложи ръката му на дупето 'и.  Лухан се отпусна.След това се осъзна,но късно. След това тя му  помаха и му се усмихна. Свали записите и ги обработи. После ги прати на гаджето му Юна от  "Girls Generation".След няколко дни те скъсаха. Лухан дойде при нея бeсен.
-Ти ли прати записите?
-Да.-Усмихна се ехидно.
-Защо?Ти ми се нахвърли.
-Заради отмъщение.-Усмихна се ехидно отново.
-Как така?-Попита очудено той.
-Не си спомняш нали?Защото ти си жалък нещастник. И сега ще си платиш.-Тя отметна коса и го подмина. Лухан хвана ръката 'и.- Пусни ме!Не искам долен нещастик като теб да ме докосна!
-Отговори ми веднага!Коя си ти?
-Сам разбери.-Тя се отскубна от него и продължи пътя си.

Дано разказа ви е харесал. Кажете какво мислите моля?На снимката е Мин Ху.

Искам да ти отмъстя но не могаWhere stories live. Discover now