Глава 16:Търсенето започва

166 21 5
                                    

Потеглихме и се оставих истинктите да ме водят. 
Спрях пред гроба на Ким.
-Защо сме тук?-Попита Сехун.
-Не знам.Чуствам,че тук може да ни помогне нещо. Да го разровим.
-Какво?Как ще ровим в гроба 'и?
-Така ,прави каквото ти казвам Сехун?-Повиших тон. Той се стресна и започна да копае.
След като разрових ме,видяхме ковчега и го отворихме в него нямаше нищо. Никакви останки от   Ким.-Знаех си.
-Значи тя наистина е жива.
-Да. Хей виж.-Забелязах нещо и го взех. Беше някаква гривна.
-Ким няма такава гривна.-Каза Сехун.-Когато тя умря отидох при моргата и бяха махнали всички бижута от нея. 
-Тази гривна е женска. Значи този,който е взел тялото е изпуснал гривната.-Казах.
-Точно така. Въпроса е кой е взел тялото?-Рече Сехун.
-Но след като сънувах Ким тя беше жива  и молеше за помощ.
Сънувах я пред стара къща намиращата се край пътя  и  е  обкражена от ниви. 
-Сега имаме следа.-Каза Сехун.- Нека да се връщаме сега,утре отново ще я потърсим следа.
-Да.-Ние се върнахме в къщи и всички закусваха. Те ни попитаха къде сме ходели и ние ги излъгахме,че са ни извикали от звукозаписната компания за нещо.
Отидох в стаята и сложих гривната в шкафа,където се намираше снимката на Ким.
-Здравей Лу Хан.-В стаята влезе Лин.
-Здрасти.-Усмихнах се.-Какво правиш тук?
-Ами исках да те видя.-Тя ми се усмихня с 200 каратова усмивка.
-Ето виждаш ме.-Двамата се засмяхме.
-Лин ела замалко!-Извика я Д.О.
-Чао.-Помаха и излезе от стаята.
-Боже досадница.-Въздъхнах от облекчение,че се махна.
Слязох долу и видях същата гривна,която Д.О. носеше.- Хей Д.О. от къде ти е гривната?-Попитах го.
-Лин ми я подари, затова че съм добър братовчед,че те запознах с нея и тя също имаше такава гривна.Но някъде я загуби.
-Ясно благодаря. Сехун ела да поговорим.-Качихме се в стаята и заключих вратата. 
-Каква има?-Попита Сехун.
-Д.О. има същата гривна,която намерихме. Каза,че Лин му я  подарила.
-Нима намекваш,че Лин е замесена.
-Да. Също каза,че тя е загубила нейната гривна.
-Това означава,че тя е наша заподозряна. Лу ще се наложи да се сближиш повече с нея за да извадиш информация.
-Явно нямам  друг избор.-Въздъхнах недоволно.

Извинявам се за грешките.
Според вас Лу Хан и Сехун ще открият ли Ким и наистина ли Лин е замесена в нейното отвличане?

Искам да ти отмъстя но не могаWhere stories live. Discover now