Глава 4: Първият я ми концерт

227 23 13
                                    

Мениджерите ми се обадиха и казаха,че са ми уредили участие на сцена. Казаха ми,че ще подгравям BTS,Girls Generation и Exo.Нямах проблем,но много се вълнувах. Концерта беше след 6 месеца,а аз трябваше да се подготвя. Започнах да репетирам до късно песните и танците си,нямах много време за да отмъщавам на Лухан. Не бях виждала никой от групата дори Сехун и Лухан. Също заснемах и видео клипове,бях подготвила много песни,аз самата си ги бях писала. Минаха 5 месеца и дойде време за генералната репетиция. Видях всички групи дори се запознах с BTS и Girls Generanion. Изпълнявах общо 10 песни,а групите по-повече. Беше ми забавно да се веселя с тях на репетициите,но не и да виждам лицето на Лухан. Когато Лухан ме гледаше налитах да целувам Сехун. Дадоха ни костюми.
Вече дойде и време за концерта. Нямах търпение да изляза. Бях точно след първата песен на BTS и Girls Generation. Когато дойде моят ред се панирах не знайно защо и се скрих в тоалетната. Някой почука.
-Няма ли да излезеш?-Попита ме Лухан.
-Махай се травестит!-Извиках.
-Престани да се държиш като дете, а се дръж като професионалист. Ако искаш да ми отмъстиш го направи не само физически,а и на сцената трябва да бъдеш по-добра от мен нали?
-Прав си.-Излязох.-Ще те съсипя нещастник. Дишай ми прахта.- Подминах го,но усетих как се засмя.
-Тя е най-новата изгряваща зведа на Корея. Спечелиа кастинга X factor Korea. Ким Ху!-Извика водещия. Всички извикаха и ръкопляскаха. Бях щастлива. Първо осветлението се огаси и аз застанах на мястото си в центъра. Когато лапмите светнаха всички викаха. Аз се усмихнах и започнах да танцувам и пея. Чуствах се свободна и щастлива.
Неутрален разказвач
-Уао!Гаджето ти много добре се спрява на сцената!-Рече Чанйол.
-Знам.-Усмихна се Сехун. Лухан наблюдаваше отдалеч и се усмихваше тайно докато слушаше.
Момчетата от BTS и момичетата от Girls Generation казваха на Сухен колко е талантлива Ким(Мин).
-Това беше Ким Ху! Сега отново ще я видим с 5 нови нейни песни. Цяла вечер Мин Ху се забавляваше на сцената. И събираше доста нови фенове. Всички я видяха в напълно нова различна светлина. Лухан я наблюдаваше и се усмихваше. На последната песен в края на песента изведнъж Ким Ху си изкриви кръка и го изкълчи.
Тя извика силно. Лухан бързо истича на сцената и я хвана на ръце. Всички се притесниха за нея.
След това Лухан я подаде на Сехун, а той я отведе в гримюрната. Те продължиха с песните и след като вече се останови,че Мин Ху е добре феновете се успокоиха и се насладиха на музиката. Мин Ху беше сама в гримюрната,защото Сехун изпълняваше дует с Амбър от Girls Generation. При нея влезе Лухан.
-Какво правиш тук?-Попита Мин Ху.
-Дойдох да видя дали си добре Ким.
-Добре съм,върви си.
-Знам,че ме мразиш но моля те прости ми.
-Никога. Знаеш ли какво унижение ми причини,ти ми отне единственото нещо,което ми беше останало. Загубих семейството, дома си и дори девственоста си. Нямаш си наидея как се чуствах всички тези години. А след като ме заряза тогава вече духа ми се пречупи и искаше мъст!Затова моля те спри да се държиш добре с мен,причиняваш ми повече болка! Стой далеч моля те!-Сълзите и се стекоха.
-Съжалявам отново и няма да те оставя докато не ми простиш Ким.-Той излезе.
-Моля те вече да ме оставиш.-Тя истри сълзите си и се опита да се усмихне,но без успех. Болката на сърцето я обвземаше от всякъде. Пламък отново започваше да се пробужда,но тя искаше да го огаси за винаги.

Извинявам се за грешките. Според вас искрата на Мин Ху ще се запалили или ще я огаси за винаги? Какво ще се случи с тях двамата?
На снимката е Мин Ху.

Искам да ти отмъстя но не могаNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ