Бях излязла навън за да се поразходя. Хората идваха и ме питаха:Как съм,може ли снимка, автограф и т.н.
Гледаше ми се филм и отидох на кино. Случайно забелязах Лухан с някакво момиче,те се натискаха в залата. Очите ми вместо да гледат филма,гледаха тях.
-Как съм могла да си мисля,че той може да ме обича.Лухан си играе само с чуствата ми.-Казах си. От очите ми паднаха няколко сълзи. Излязох и се прибрах. Обадих се на Сехун,той веднага дойде.
-Какво има Ким?-Прегърна ме.
-Нищо.
-Моля те кажи ми.
-Плача за това,че не искам да те загубя. Ти си всичко за мен и ме обичаш.
-О скъпа за това ли се притесняваш?-Усмихна ми се чаровно.
-Обичам те Лухан.-Сгуших се в него.
Сехун
Тя да не би туко що да ме нарече Лухан?О Сехун не говори глупости, сигурно името ти се е счуло, защото трябваше да му пратя една песен. Погледнах Ким,тя бе заспала. Поставих леко главата 'и на декоративната възглавничка на дивана и я завих. Реших да прекарвам времето си по-често с нея,защото я обичам,а и тя си загуби паметта. Галех нежно бузата 'и и я гледах.
-Много е красива.-Помислих си. Очите ми бавно започнаха да се затварят и заспах.
Мин Ху
Когато се събудих Сехун спеше седнал и поставил глава върху дивана. Леко се усмихнах. След миг Сехун отвори очи и ми се усмихна.
-Хей как спа поспаланке?-Попита ме сънено той.
-Добре поспаланко.-Засмях ме се.
След това със Сехун отидох ме на разходка. Отидох ме при D.O и Лей в интернет кафене. С тях много се забавлявах ме. После отидох ме на вечеря,беше ми много забавно докато не срещнах ме Лухан в парка с момичето от преди малко.
Той ни се усмихна и ни поздрави. Аз хванах Сехун и го задърпах към неговата кола бързо. Изведнъж някой хвана ръката ми.
-Не бягай от мен Ким.- Лухан се появи. Очите ми се разшириха и на Сехун. Аз се отскубнах бързо, колкото и да бягах от него и да се криех при Сехун,той винаги ме намираше.
-Лухан какво правиш?-Попита го Сехун.
-Нищо просто. Искам да направя нещо.-Лухан ме целуна изведнъж пред Сехун. Очите му се ококориха. Сехун бързо ни откъсна и го удари.
-Ти си ми най-добрия прител!Защо подяволите го направи Лухан?
-Просто исках тя да си спомни нашата истинска любов.
-Какво говориш?-Очуди се Сехун.
-Не разбираш ли,че аз обичам Сехун. Ти си имаш приятелка. Сега какво те прихвана?
-Не ме лъжи Ким!
-Да вървим.-Каза Сехун и ме вкара в колата. След това потеглих ме. През целия път не говорих ме, Сехун страшно се беше нацупил. Кой знаеш какво си мисли?
След това спря пред нас. Остави ме без да каже нещо и потегли.
Влязох вътре и се заключих.
Легнах да спя. Изведнъж започнах да получавам странни съобщения и обаждания на Сехун. Звучеше като пиян. Започнах да се притеснявам,че е в това положение и отидох да го взема от мястото,на което беше. После го заведох в къщи. Радвам се,че имам книжка,но нямам кола за това взех на Сехун. Когато пристигнах ме го сложих в моята стая и го завих,после аз отидох и легнах на дивана в хола. След това заспах.Извинявам се за грешките и какво мислите за главата? Според вас как се почуствал Сехун от думите на Лухан и целувката,че да се напие така?
YOU ARE READING
Искам да ти отмъстя но не мога
RomanceБедно и невинно момиче,чиято съдба се подигра с нея. Малкото сираче,което сляпо се поддаде на момчето,което така силно обичаше. След това тя бива зарязана и сама. След години тя е готова да му отмъсти,но старата любов се завръща и този път дали той...