Μετα το καλοκαιρι..

1.4K 47 5
                                    

Περασε και αυτο το καλοκαιρι.. Θα αρχισει παλι σε λιγο η σχολικη χρονια σε ενα σχολειο οπου το μισω οσο τιποτα αλλο!
-Μελινα!!! Το κουδουνι!(φωναζει η μητερα μου)
Τρεχω να ανοιξω και ηταν μια παλια φιλη,η Ελπιδα, ειχα καιρο να την δω και κανονισαμε να 'ρθει να αραξουμε σπιτι μου. Μου ελεγε τα νεα της και οτι θα αλλαξει σχολειο για να παει σε ΕΠΑΛ και πως στενοχωριεται που θα χαθει με τις φιλες και της ειπα εγω και τι δεν θα δινα για να φυγω απο την σνομπαρια αυτη! Αφου τα ειπαμε, γελασαμε και περασαμε τελεια συζητησα με την μητερα μου αυτα που μου ελεγε η Ελπιδα για την αλλαγη σχολειου κλπ
Μελινα: Ποσο θα 'θελα να ημουν στην θεση της..
Μαμα: Θες να το κανουμε? Θες να αλλαξεις σχολειο?! (Η μητερα νου γνωριζε οτι δεν γουσταρω κανεναν απο κει οποτε..)
Μελινα: Το εννοεις?
Μαμα:Φυσικα! 3η Λυκειου θα πας! Δεν θελω αυτες οι ηλιθιες να σε αποσυντονιζουν με τις βλακειες τους!
(Αυτες οι λεγομενες ηλιθιες ηταν κοριτσια τα οποια δεν ταιριαζα στα μετρα του χαρακτηρα τους αρα με εκαναν παρεα αναγκαστικα και δεν ειμαι τυπος που αναγκαζει καποιον να ειναι μαζι μου.. Και επειδη ολο το σχολειο πανω κατω τετοια φαση παιδιων ηταν δεν γουσταρα κανεναν γενικα! Να θες να αγκαλιασεις την φιλη σου, να γελασεις δυνατα, να εισαι χαρουμενη? Οχι! Μονο σοβαρη και στενοχωρημενη!)
Μαμα: Αν ειναι να πας σε καποιο που δεν ειναι εκτος περιοχης αλλα να μην γνωριζεις κανεναν.
Βρηκαμε τελος παντων ενα που ειχα μονο εναν γνωστο με τον οποιο δεν γνωριζομασταν πολυ καλα αλλα ολα κομπλε. Με βολευε και το λεωφορειο και τα δρομολογια οποτε γιατι οχι? Ηθελα να 'χω το κεφαλι μου ηρεμο την τελευταια μου χρονια.
Την ημερα του αγιασμου ημουν στο παλιο σχολειο και παρατηρησα οτι ηρθαν και κατι κοπελες οι οποιες ηταν χειροτερες απο αυτες που ηδη ειχα. Την δευτερη μερα ηρθε η μητερα μου για να κανουμε την μεταγραφη και με στειλαν κατευθειαν στο αλλο σχολειο. Ενιωθα ενα αγχος να ρεει παντου μεσα μου,εναν μικρο πανικο να με κυριευει για το πως θα ηταν οι μαθητες και οι καθηγητες, αν θα ταιριαζα σ'αυτο το κλιμα, αν θα με συμπαθουσαν ή αν θα αποκτουσα αντιπαθειες. Πηγα ,λοιπον, γνωρισα τον διευθυντη ο οποιος μου φανηκε λιγο YOLO και ηρεμισα για μια στιγμη.. Οταν ηρθε η ωρα να παω προς το τμημα μου δεχτηκα μια επιθεση αγαπης απο ατομα που δεν γνωριζα. Με πλησιασαν οι κοπελες του Γ1 και με ρωταγαν πως με λενε απο που τους ηρθα και χαρηκα γιατι ηταν ολες τοσο φιλικες. Εγω ομως ημουν στο Γ2 και μου δειχνουν που ειναι το τμημα βλεπω τα κοριτσια, τα χαιρεταω, ηταν ολες τοσο ευγενικες και καλες. Και γενικα η πρωτη μου μερα στο καινουριο σχολειο περασε ομορφα και ομαλα..

Έρωτας αυτός ο καθηγητής!Where stories live. Discover now