Τελευταια βδομαδα πριν κλεισουν τα σχολεια για διακοπες του Πασχα. Τι διακοπες δηλαδη? Περιοδος για διαβασμα πανελληνιων θα 'πρεπε να λεγεται. Κλασικα εμεις σε κλασικα εμεις σε καθε διαλειμμα δεν ειχαμε αλλη δουλεια, μπροστα απο το κυλικειο παιζαμε ρακετες (εκμεταλευση υποστεγου λεγοταν).. Τις τριτες, λοιπον, εκεινος ειχε εφημερια στον πανω οροφο τις τρεις πρωτες ωρες. Την τριτη ωρα, ο ξινος μας ειχε αφησει 10 λεπτα νωριτερα (εκανε και ενα καλο αυτος ο ανθρωπος) και πηγαμε και στηθηκαμε μπροστα απο το κυλικειο. Χτυπησε το κουδουνι για διαλειμμα και τον βλεπω να κατεβαινει. Κατευθειαν με εντοπιζει και ερχεται και καθεται στο κυλικειο. Παραγγελνει τον καφε του και απλα καθισε εκει και με κοιταζε να παιζω ρακετες. Την επομενη ωρα ειχα κενο οπως και εκεινος. Εφοσον ειχαμε κενο δεν φυγαμε απο εκει και συνεχισαμε να παιζουμε. Το κουδουνι χτυπησε για μεσα, εκεινος παρ'οτι συνηθως στα κενα του την βγαζει στο γραφειο εμεινε εκει να με παρακολουθει. Εγω μεσα μου να καιγομαι και να θελω να τον σκοτωσω επειδη ξερω οτι δεν ειναι τελειως αδιαφορος και απο την αλλη να αρχισω να τον φιλαω μεχρι να ξεμεινω απο ανασα! Μα γιατι να ειναι τοσο δυσκολο μεταξυ μας? Το ξερω οτι η διαφορα μας ειναι μεγαλη αλλα οποτε ειμαστε στον ιδιο χωρο υπαρχει μια ιδιαιτερη και τρομαχτικη ελξη. Τρομαχτικη απο αποψης πρωτογνωρη και δυνατη! Και αυτο συνεχιστηκε για ακομα δυο τρεις μερες .. Οι μαγικες αυτες στιγμες ηρθαν στο τελος αφου το σχολειο εκλεισε για το Πασχα.
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας αυτός ο καθηγητής!
Historia CortaΜια αληθινη ιστορια με ενα ας ελπισουμε τετοιο τελος!