Βγαινω απο την χημεια. Τα ειχα παει τελεια! Ειπα και τις απαντησεις στον καθηγητη μου και περιμεναμε γυρω στο 17-18 να παρω.
Μετα τις πανελληνιες ειχαμε και τις ενδοσχολικες..! Πφφφ! Βαριομασταν να σηκωσουμε και τα στυλο. Στο τελευταιο μαθημα (διναμε ελευθερο σχεδιο) μας ειπαν οτι μολις βγουμε θα δουμε κολλημενα στο εξωτερικο του γραφειου των καθηγητων την αποδοση μας στις πανελληνιες. Κανω ενα προχειρο σχεδιο και τρεχω να δω πως τα ειχα παει. Συγκεντωσα 10.034 μορια. Πληρης απογοητευση! Τη Νοσηλευτικη με τα κιαλια την εβλεπα ..ουτε καν απο μπροστα δεν περνουσα! Λεω νταξει περιμενω μηπως περασα Διαχειρηση Περιβαλλοντος και Φυσικων πορων στην Πατρα. Ειπα μεχρι να βγουν τα αποτελεσματα θα διασκεδασω και δςν θα σκεφτομαι καθολου τις βασεις μεχρι να βγουν! Ετσι κι εγινε! Αρχισα να βγαινω καθημερινα μεχρι αργα και γυρνουσα σπιτι σχεδον ξημερωματα. Ειχαμε κανονισει να κανουμε ενα sleepover στην Λουτσα στο σπιτι του Χαρη!(φιλος απο την παρεα μου) Φτανουμε, λοιπον, το απογευμα στη Λουτσα, τα αγορια ειχαν φερει ποτα και ειχαν μαγειρεψει. Φαγαμε ενα ωραιοτατο χαμπουργκερ και μετα αρχισαμε να παιζουμε παιχνιδια με σφηνακια! Τελος, καταληξαμε να παιζουμε θαρρος ή αληθεια. Κοιμηθηκαμε γυρω στις 9 το πρωι. Την επομενη ξυπνησαμε παιξαμε λιγο ακομα θαρρος/αληθεια με σφηνακια και μετα γυρισαμε σπιτια μας. Κοιμηθηκα μεχρι την επομενη μερα. Πηγαμε για μερικα μπανια ακομα και μετα εφτασαν τα γενεθλια μου!!! Επιτελους 18! (οχι οτι αλλαζει στα 18 αλλα και παλι ειναι ξεχωριστα γενεθλια) Εβαλα ενα φορεμα που εφτανε μεχρι λιγο πανω απο το γονατο, το μισο μπλε βαθυ και το αλλο μισο ασπρο με λιγες μπλε ραφες και ενα τακουνι 15ποντο στο χρωμα του δερματος. Ισιωσα το μαλλι εβαλα μπορντο κραγιον, μασκαρα, μολυβι, αιλαϊνερ και τα σχετικα και ημουν ετοιμη για την βραδια μου! Τα παιδια μεινανε οταν με ειδανε μιας και δεν με ειχανε δει ποτε φτιαγμενη και περιποιημενη. Ξεκινησαμε με ενα χαλαρο ποτακι σε μια καφετερια και μετα πηγαμε στο κλαμπ και πηραμε μπουκαλι. Δυστυχως μειναμε οι μισοι απο τους αρχικους αλλα και παλι περασαμε φανταστικα! Πηγαμε και για κανα δυο τρια μπανια και μετα δεν ξαναπηγαμε για μπανιο ολοι μαζι.. Επειτα ηρθαν οι διακοπες. Πηγαμε με το αγορι μου 3ημερη κρουαζερια σε Μυκονο, Τουρκια, Σαντορινη, Πατμο και Κρητη. Περασαμε σχεδον φανταστικα μιας και ο κυκλος της γυναικας με πετυχε στο τριημερο χαλαρωσης! Πφφφ.. Τι να κανεις ομως.. Τελος παντων, στο εντομεταξυ σκεφτομουν και τον αλλον. Δεν μπορουσα να τον ξεχασω οσο και αν προσπαθησα. Ελειπε για κανα μηνα σε διακοπες. Επειτα βγηκαν οι βασεις των Πανελληνιων και τελικα δεν ειχα περασει πουθενα αφου η τελευταια σχολη ανεβηκε 3000 μορια και με εκαψε, οποτε ξανα φροντιστηρια για αλλη μια χρονια. Δεν τον ειχα δει για πανω απο το μισο καλοκαιρι, τον ειδα αρκετα μετα αφου ξεκινησε η σχολικη χρονια. Βραδυ του Σεπτεμβριου. Εμπαινε στην αυλη εκεινη την ωρα..
-Γεια σας..
-Γει... Οπ! Γειααα! Τι κανεις?
-Καλα ειμαι εσεις?
-Καλα και γω..
-Ωραια
(εκανα ενα βημα να φυγω)
-Λοιπον.. Πως παει η σχολη?
-Ποια σχολη?
-Σ'αυτην που περασες...
-Μα δεν περασα πουθενα.
-Πως γινεται αυτο? Αφου ειδα οτι περασες.
-Και εγω ειδα οτι δεν περασα.
-Μα ποσα μορια εβγαλες?
-Περιπου 10000
-Ε με 10000 περνας βρε!
-Οχι στο 3ο πεδιο..
-Τι εννοεις?
-Στο 3ο πεδιο η μικροτερη βαση ηταν 10800
-Δηλωσες μονο 3ο?
-Ε ναι..
-Και πως μου φανηκε πως ειδα το ονομα σου?
-Τι να σας πω δεν ξερω..
-Και τωρα τι θα κανεις?
-Θα ξαναδωσω
-Θα ξαναδωσεις? Καλη δυναμη..
-Ευχαριστω! Φετος δυναμικα για χημικο! Ξεκαθαρα!
*γελαει*
-Αντε καληνυχτα!, του λεω
-Καληνυχτα!
Και φευγω..
Εψαξε να δει αν περασα? Εψαξε για να βρει το ονομα μου?! Τι θα τον κανω Θεε μου?!! Πως τα χουμε κανει τοσο σκατα!
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας αυτός ο καθηγητής!
Historia CortaΜια αληθινη ιστορια με ενα ας ελπισουμε τετοιο τελος!