Τα χριστουγεννα περασαν ομορφα και την πρωτοχρονια ακομα καλυτερα. Περασα την αλλαγη του χρονου με το αγορι μου και οταν ηρθε η ωρα αλλαγης χρονου οπου στελνω καλη χρονια σε ολους εστειλα και σε εκεινον αλλα δεν μου απαντησε.. Ξεκινησε το σχολειο και ειδα οτι με φλερταρε. Λιγο διακριτικα βεβαια αλλα και παλι. Και με πηγαινε με τα χιλια και αυτο με εκανε χαρουμενη. Ξυπνουσα πολλες φορες ευτυχισμενη και αγχωμενη για να παω γρηγορα σχολειο.Ειχαμε δημιουργησει μια πολυ καλη σχεση μεταξυ μας. Πολλες φορες με ρωταγε πραγματα οπως αν εχουμε μαζι τωρα ή ποια ωρα εχουμε μαζι ενω εχει προσπερασει τοσα παιδια απο το τμημα και τα εχει χαιρετησει, ετσι αρχισα να πιστευω πως το παιχνιδι αρχισε να παιζεται με δυο παικτες μιας και τον ειχα πιασει παρα πολλες φορες να με κοιταζει και οταν τον κοιταζα και γω μου χαμογελαγε αλλα παντα προσπαθουσα να διατηρω την ψυχραιμια μου μιας και μπορει απλα να ηθελε να ειναι φιλικος.. Και μεχρι και το πρωτο τετραμηνο ολα κυλουσαν τελεια. Πηραμε και βαθμους τα ειχα παει αρκετα καλα και επειτα απο λιγες εβδομαδες απ'τους ελεγχους ξαφνικα σταματησε. Τα εκοψε ολα! Χωρις να του χω δειξει κατι παραπανω απο αυτα που ηθελα να δειξω και χωρις να γινει κατι απλα με αγνοουσε. Μια φιλη μου πιστευε οτι κι εκεινος αισθανθηκε κατι για μενα και φοβηθηκε οποτε εκανε πισω για να μην μπλεξει αλλα το εκανε σε τοσο μεγαλο βαθμου, ουτε με χαιρετουσε, ουτε μου χαμογελουσε πια, ουτε με κοιτουσε..περναγε απο διπλα μου και ουτε καν δεν γυρναγε το βλεμμα του να με αντικρισει λες και δεν με εβλεπε. Μετα απο ολα αυτα αρχισα να πειθομαι πως οτι γινοταν ηταν η ιδεα μου και πως τα παρερμηνευα επειδη ημουν ερωτευμενη. Ετσι, το πηρα αποφαση αφου με αγνοουσε σε τετοιον υπερβολικο βαθμο να αρχισω να τον αγνοω και γω με αποτελεσμα να τον ξεχασω πλεον, αφου ειχε και κοπελα αρχισα να πιστευω πως οντως δεν ειχε νοημα να γινεται ολο αυτο.. Η κατασταση αυτη συνεχιστηκε για κατι λιγοτερο απο ενα μηνα και οταν ηδη τον αγνοουσα και ειχα για παρεα τους κολλητους μου που καπνιζαμε μαζι και σε ολους μας ελειπε απο κατι, στον εναν ο καπνος, στον αλλον φιλτρακια, ο αλλος ηθελε αναπτηρα, ο αλλος μοιραζε χαρτακια.. Εν ολιγης το ειχαμε κανει περιπτερο εκει μεσα. Δεν ειχα σταματησει να περναω κατω απο το σπιτι του για να τον βλεπω. Αν και θα πρεπε να ημουν πολυ τυχερη αν τον πετυχαινα 1 στις 30. Μια μερα,ξαφνικα, αρχισε να μου δινει και παλι σημασια σε υπερβολικο βαθμο και πιστεψα οτι με ειχε καταλαβει και οτι απλα προσπαθουσε να σπασει πλακα αλλα εμενα αρχισε να φτερουγιζει και παλι η καρδια μου απο χαρα. Πλεον προσπαθουσα να περναω και τα πρωινα εξω απο το σπιτι του οταν ηξερα οτι εχει 1η ωρα μαθημα και τον πετυχαινα σχεδον καθε φορα να βγαζει το σκυλακι του βολτα και καλημεριζομασταν και γω πεταγα απο χαρα οταν τον εβλεπα ετσι αγουροξυπνημενο με τα πρισμενα ματακια του να μου χαμογελαει και να προσπαθει να μου αποσπασει πληροφοριες για το πως παω σχολειο και απο που παιρνω το λεωφορειο και που με αφηνει και πως ερχομαι στο συγκεκριμενο σχολειο αφου ειναι μακρια κλπ. Ολοκληρη ανακριση πρωινιατικα και δεν ειχα ξυπνησει καν, αν και μεσα μου χορευαν τα παντα. Αρχισε να μου κοβεται η ορεξη οταν αρχισα να νιωθω την απουσια του και δεν ετρωγα τιποτα για αρκετες μερες, οχι οτι δεν πεινουσα αλλα και οι μυρωδιες που μου ερχοντουσαν μου σπαγαν την μυτη και μου ερχοταν να ξερασω! Στο σχολειο αρχισα να ζαλιζομαι επειδη δεν τρεφομουμ σωστα και μια μερα πηγα να λιποθυμησω αλλα μου εδωσε μια φιλη μου να φαω κατι και ενιωσα καλυτερα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Έρωτας αυτός ο καθηγητής!
Cerita PendekΜια αληθινη ιστορια με ενα ας ελπισουμε τετοιο τελος!