Po vyučování jsem se před školou rozloučila s Kristýnou a byla jsem tam s Romanem, když odešla tak jsme si hned zapálili.
Jenom, že kdo nešel ze školy? Nikolaj a naše třídní Lenka.
Viděli nás a už jsme to zahazovali, rychle jsme se rozloučili a šli každý svou cestou.Já a moje třídní jsme něco jak menší kamosky, nekdy spolu pokecame samozřejmě ve škole.
Když jsem došla domů, tak jsem pozdravila mámu a šla do pokoje, za necelých 10 minut tak někdo zatukal, jak jinak byl to Nikolaj.
"Dále"
"Ahoj Kájo"
"Ahoj, co potrebujes?"
"Nic, jen jestli by ses nesla projít jen tak."
"Dobře, tak za 5 minut dole"Oblékla jsem si mikinu a tepláky, a do kapsy krabičku a zapalovač.
Šli jsme se projít k rybníku, dole u rybníku jsme se zastavili a jen tak se dívali do daly. Z kapsy jsem si vyndala krabičku, dala si cigaretu do pusy zapálila a táhla.
Když jsem vydechla, tak Nikolaj."Ničíš si život"
"Myslím si, že lepší to být nemůže. Chceš to taky naučit?"
"Jak to myslis?"
"Úplně jednoduše, pojď ke mě blíž a zavři oči až ucítíš, že je to v tobě podrz to chvíli a pak vydechni"
"Dobře"Zavřel oči, já natáhla a vdechla to do něj. Což znamená, že jsme se libali. Když vydechl, kouknul se na mě, usmal se a podíval se mi hluboko do očí, já odtrhla oči od něj a koukala se na rybník. Znovu jsem natahla a on mě chytl za ruku a otočil mě k sobě a řekl.
"Dej mi ještě" vydechla jsem.Zahodila jsem nedopalek a zaryla ruce do jeho nagelovaných vlasů a koukala se mu do očí.
"Rozmysli se co uděláš a co se mezi námi stane, nerada bych aby stalo něco co nechceme"
"Co máš namysli?"
Políbila jsem ho na tvář, a on mi to oplatil.
"Tohle"
"Kdyt to nic není"
"Pro tebe nic pro mě všechno"
"Ty si pro mě všechno"Když to dořekl, tak jsem mu dala pusu a pak se mu koukla do očí.
"Nekoukej se mi tak hluboko do oči prosím"
Dal mi pusu a z pusy se vybarvilo 2 minutové líbání, můj jazyk zažil něco co dlouho ne. V tu chvíli jsem vůbec nemyslela na Kristýnu, ale jen na to jak moc mám rada Nikolaje.
Po líbání jsme šli domů, a jelikož máma nebyla doma měli jsme celý dům pro sebe, pospichali jsme domů, když jsme došli domů zuli si boty a zavřeli dveře.
Hned jak cvakli dveře, tak jsme se na sebe vrhli. Skočila jsem mu na pas a čekala co bude dál, když mě libal na krku. Vzal mě nahoru a nesl mě do ložnice, nez jsme vešli do ložnice, tak jsem na mu řekla.
"Pust mě"
"Proč?"
"Tady ne, v místnosti kde spí máma ne"
"Dobře"
Chytla jsem ho za ruku a vedla do mého pokoje.
ČTEŠ
Proč? Jak? On? Ona? Co?
RomanceTento příběh je můj první. Bude to o dívce (Karolína), která má problémy ve škole a porad se doma hada se svou matkou, jeji matka bude mit noveho pritele, kdo to bude to bude pecka. Zamiluje se do svého kamaráda (Ondra), ale do ní se zamiluje jedna...