Concertul

2.1K 58 0
                                    

-Ruxandra esti gata?am spus eu.
-Mai trebuie sa îmi iau telefonul din camera.
     Si asa plecam eu si cu Ruxandra la mare pentru un concert BTS (trupa noastră preferata).
      Am luat un taxi si am ajuns la gara in jumatate de ora.Amândouă eram atât de nerăbdătoare sa ajungem pentru ca normal urma sa mergem la un concert BTS si ne-am luat bilete in primul rand.Cât timp asteptam trenul ne-am dus sa bem un suc.După 15 minute s-a anunțat ca trenul Bucuresti-Constanța pleaca in 10 minute.Eu si cu Ruxandra ne-am urcat in tren si am asteptat sa plece.Tot drumul m-am uitat pe laptopul meu dar mai si vorbeam cu Ruxandra.Eu chiar am adormit o ora.După 3 ore de mers am ajuns in sfarsit.Simteam ca nu mai ajungem o data.Din pacate concertul nu era in Constanta era in Vama Veche si trebuia sa lom un microbuz pana acolo.
    In sfarsit am ajuns.Eu am închiriat o rulota pe plaja care avea si un fel de terasa.Ruxandra si-a închiriat si ea o rulota langa a mea.Concertul era in 2 zile (acum era joi),iar noi plecam de azi intr-o saptamana.
     Am plănuit ca maine sa mergem dimineata la plaja si apoi sa mergem sa mâncăm ceva,iar după aceea o sa mergem intr-un parc de distractii (am auzit ca e unul prin zona).
           Dimineata
      M-am trezit si m-am uitat la ceas.Era ora 8:00 a.m.Mi-am facut rutina de dimineata,am mâncat ceva apoi mi-am pus pe mine costumul meu albastru de baie,niste pantaloni de blugi scurți si un tricou alb pe care scria summer.Am iesit afară sa o trezesc pe Ruxandra si când sa bat la usa ea a deschis usa si era cât pe ce sa o lovesc in frunte.Am ras amândouă apoi ne am dus pe plaja (care era in fata rulotelor noastre),am închiriat doua sezlonguri si după ce ne-am lăsat hainele pe ele am intrat in apa am inotat putin (am facut si un concurs iar eu am castigat).
     După ce ne-am schimbat ne-am dus la un restaurant si am mâncat o pizza si am vorbit despre concert si normal despre biasi nostri si ca de fiecare data Ruxandra trebuie sa îmi spună cat de prost este kookie si cat de frumos e Jimin.Nici nu ne-am dat seama când s-a facut seara asa ca am luat un taxi si ne-am dus intr-un parc de distractii.
     In parc ne-am dat in masinute,roller coaster,momtain rusie si in mai multe lucruri.
      După câteva ore petrecute in parc ne-am dus acasă asteptând cu nerăbdare concertul de maine.Eu una am adormit extrem de repede.
             Dimineata
      M-am trezit si când m-am uitat la ceas am vazut ca era ora 11:30.Cum am putut dormi atât?M-am uitat pe telefon si am vazut ca aveam 10 apeluri pierdute de la Ruxandra si 30 de mesaje tot de la ea.
-Cred ca e îngrijorată.Am spus cu voce tare.
     Mi-am facut rutina de dimineata,am facut un dus,apoi m-am îmbrăcat cu o pereche de pantaloni scurți albi si un maiou negru simplu si niste tenesi negri.M-am dus la Ruxandra si asteptand-uma sa îmi tina o morală de 10 minute in care sa îmi explice ca iar am stat trează pana tarziu si ca noi doua nu mai  luam micul dejun împreună si lom prânzul împreună.Am batut la usa si Ruxandra mi-a deschis imediat.
-Cum ai reusit sa dormi atât de mult când stiai ca azi e concertul?m-a intrebat ea.
-Sincera sa fiu nici eu nu stiu cum am putut sa dorm atât!Cred ca stiu unde am putea merge azi!
-Unde?.ma intreaba Ruxandra foarte curioasă.
-Eu as vrea sa mergem la Marine Explorers ca sa ii revedem daca tot suntem aici chiar daca mergem in fiecare an la ei!
-Atunci la ei mergem!
     Zis si facut.Eu mi-am luat un rucsac negru si mi-am pus in el o sticlă de apa,telefonul,un pulover(nu stiu de ce dar trebuia sa mai pun ceva in rucsac).Si Ruxandra si-a luat un rucsac si apoi am luat un taxi si după 10 minute am ajuns.Am plătit taximetristul si am coborât apoi am mai mers câteva minute pana am ajuns.Acolo era doar Andu si Nicu.Când am ajuns acolo i-am salutat si îmbrățișat.
-Cristiana nu ai vrea sa faci azi o scufundare?a spus Andu.Sincer chiar nu aveam chef dar nu puteam sa ii spun asta.
-Pai eu as vrea doar ca nu pot.
-De ce nu poți?
-Diseară ma duc la un concert si trebuie sa ma pregătesc si acum nu pot pentru ca ma duc cu Ruxandra sa mâncăm ceva.
-Am inteles,dar la ce concert te duci?super.Acum iar o sa isi bată joc de mine ca m-am îndrăgostit de niste chinezoi si ca daca am prea multe speranțe cu ei o sa ajung la 80 de ani cu 7 pisici dar tot cu speranta ca ma voi căsători su Suga (biasul meu forever).
-Pai e un concert BTS.
-Iar te duci la chinezoii aia?eu v-am spus ca asa o sa se întâmple doar ca ma mir ca nu a zis si restul moralei ca de obicei.E ciudat dar e mai bine.
-Dar nu sunt chinezoi sunt coreeni!aproape nimeni nu face diferența.
-E acelasi lucru chinezi cu coreeni!acum chiar ma jigneste!
-Daca nu poți face diferența spunele asiatici!
-Bine cum zici tu!
-S-a facut deja seara si trebuie sa ne pregătim pentru concert!a spus Ruxandra.
-Bine noi plecam.Pa.
-Pa.
    Am luat un taxi si ne-am dus acasă.In zece minute am ajuns acasa,am plătit taximetristul si apoi ne-am dus sa ne schimbam.
     Eu m-am îmbrăcat intr-o pereche de blugi negrii rupti în genunchi si o bluză fara umeri alba,parul l-am lăsat desfăcut si m-am încălțat cu o pereche de tenesi negrii si apoi m-am dus la Ruxandra sa vad daca e gata..Am batut la usa si Ruxandra era îmbrăcată cu o pereche de blugi rupti în genunchi si cu un maiou negru cu cap de mort si o geacă de piele si cu niste ghete negre.Am plecat.Concertul era pe plaja unde era aranjată o scena.Eu si cu Ruxandra am ajuns primele la concert.Dupa ce au ajuns toate fanele au intrat pe scena si prima melodie a fost Fun Boys,apoi War of Hormone,Boy in Luv,Run,I need u,Crow Tit si alte melodii.
     Dupa ce au terminat de cântat trebuia sa mergem sa lom autograf.Am mers la aproape toți mai trebuia sa mai iau autograf de Kookie cand am ajuns la el,mi-a dat autograf si am dat mâna cu el mi-a lăsat un bilețel in mana!!!

Iubire complicata.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum