Părerea parintilor

468 17 0
                                    

Am deschis telefonul sa ma joc si am vazut ca aveam un mesaj de la Kookie."Vreau sa imi cunosti parintii."El era la repetiții.Dar m-am gandit sa il sun.
  
   《Convorbire telefonica》

-Alo!
-Buna!Stiu ca esti la repetiții dar de abia acum am vazut mesajul.
-Stai calma,pot sa vorbesc acum sunt in pauza.*Lasă țigara.Se aude pe fundal.Parca sunt colegii mei.*Băieți lasati-ma in pace.
-Pune-ma pe difuzor.
-Bine.
-Ascultați.Daca nu il lăsați in pace o sa va trebuiască o grămadă de fon de ten pentru vânataile pe care o sa le primiti de la mine.
-Bine.*spun toți la unison.*
-Deci,vrei sa ii cunosti pe parintii mei?
-Normal!
-Si o sa il cunosti si pe fratele meu!
-Bine!Dar el câți ani are?
-Are 29,dar arata de parca ar avea 35.
-Pai si cand o sa mergem sa ii cunosc?
-Pai azi este joi,deci...Mergem sâmbătă.Ca sa fiu si eu liber.
-Bine.Tu cand ajungi acasa.Imi e dor de tine!
-Sunt plecat de o ora.Nu a trecut atât de mult.
-Dar la mine parca a trecut un an.
-Nu exagera.
-Dar nu exagerez.Dar cand o sa vii?
-Pai mai trebuie sa repetam dansul de la I need u si dansul de la Dope si după aceea plecam.
-Bine.Te astept.
-Bine.Pa.
-Pa!
   Vroiam sa le pregătesc ceva de mâncare.Ceva romanesc.Am vrut sa le fac sarmale doar ca nu aveam timp.Asa ca le-am facut tocăniță cu cartofi.Cand am terminat,au intrat toți pe usa.M-am dus sa le spun ca e mâncarea gata.M-au intrebat ce am gătit.Le-am spus ce am gătit.După cateva minute au terminat de mâncat.
-V-a placut mâncarea?
-Da.Mai vrem!*spune Kookie.*
-Ajunge!Si asa ati mâncat de parca ati stat nemancati 10 ani!
-Pai sa stii ca nu am mai mâncat nimic de 1 ora!
-Bine.Nu va judec.Stiu ca voi mereu sunteți flamanziti!
-Dar nu suntem flamanziti doar ca noi suntem foarte obositi si avem nevoie de energie.
-Bine,bine.
   Am facut un dus scurt si  m-am schimbat in pijama.Apoi m-am dus jos in bucătărie ca sa spăl vasele pentru ca lăsasem in chiuvetă.Mai aveam cateva vase de spalat si puteam sa ma culc.Eram destul de obosită.Simt cum cineva ma prinde de talie si ma sărută pe gât,apoi continua cu saruturi pe umăr.Eram sigura ca era Kookie.M-am întors cu fata si îl vad pe...
-Suga ce faci aici?
-Aici locuiesc!
-Uite stii foarte bine ca eu sunt împreună cu Kookie.
-Stiu...Dar eu te plac.Daca nu erai cu Kookie m-ai fi lăsat sa te protejez si sa te iubesc?Eu vreau sa fii a mea!*imi sopteste la ureche!Eu acum observ ca încă are mâinile pe talia mea.Ii dau usor mâinile la o parte dar el ma prinde de ambele incheieturi.Ma sărută,dar il resping.Nu puteam sa ii fac asta lui Kookie.In plus mie nu imi place de Yoongi.Nu?
-Noapte buna!*spun eu repede si fug în camera mea.*
   
    Dimineată

M-am trezit si m-am uitat la ceas.Era ora...5:30?Acum nu mai pot sa dorm.Mi-am facut un dus apoi m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi albăstrui,o bluză turcoaz,m-am încălțat cu o pereche de cizme bej,o geanta tot bej in care mi-am pus telefonul,parul mi l-am prins intr-o coadă de cal si m-am dat cu un ruj visiniu.

Mi-am facut un dus apoi m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi albăstrui,o bluză turcoaz,m-am încălțat cu o pereche de cizme bej,o geanta tot bej in care mi-am pus telefonul,parul mi l-am prins intr-o coadă de cal si m-am dat cu un ruj visiniu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am dus in bucătărie si mi-am facut un sendvis,apoi m-am dus sa il trezesc pe Kookie pentru ca se facuse deja ora 9:00.Am stat 3 ore uitandu-ma la televizor.
-Kookie...trezeste-te.*i-am spus eu soptit.*
-Inca cateva minute!
-Nu!Acum te trezesti!Trebuie sa mergem la parintii tai.Ai uitat?
-Nu!
-Bine.Acum du-te si schimba-te!Trebuie sa mergem.
-Bine.Ma duc!
 
   Eu m-am dus jos in sufragerie si m-am uitat pe telefon.Dupa 15 minute Kookie era gata.Era imbracat intr-o pereche de blugi negrii mulati,care ii stateau al naibii de bine,un tricou rosu,avea o sapca neagra in cap si era incaltat cu o pereche de ghete negre.Am plecat de acasa fara sa spunem nimanui.Stiam ca o RapMonster o sa ne certe dar...asta e.Am luat un taxi si am ajuns in 20 de minute.Am batut la usa si ne-a raspuns o femeie care nu parea deloc batrana si care avea trasaturi frumoase.
-Buna ziua!
-Buna!Tu trebuie sa fii Cristiana!Jungkook ne-a spus multe despre tine!
-Sper ca nu m-a laudat prea mult.
-Ne-a spus ca esti cea mai frumoasa fata pe care a vazut-o si ca esti foarte talentata.
-El e mult mai talentat decat mine!
-Ce ai spune sa ne canti ceva dupa ce faci cunostiinta cu sotul meu si fratele lui Kookie.*chiar nu vroiam sa cant.Dar cum nu era frumos sa refuz,am acceptat.*
-Bine!
  
    L-am cunoscut si pe tatal lui Kookie.Era un om destul de tanar.Iar fratele lui Kookie,am intelesca are 29 de ani.Sincer eu am crezut ca are 22.
-Deci voi ati venit aici sa ne vedeti sau pentru altceva?
-Pai noi am venit sa va intrebam daca aveti ceva impotriva cu relatia noastra.
-Noi char ne bucuram pentru voi.In sfarsit a reusit si Jungkook sa nu mai fie timid cu fetele.
    
    Am mai stat catva timp si am vorbit.Apoi am plecat acasa.Eram foarte bucuroasa ca parintii lui Kookie au fost de acord cu relatia noastra.

    Gata si capitolul 8.918 cuvinte.Aproape 1000.Puteam sa mai scriu dar nu mai aveam de ce sa scriu.Paaa.

Iubire complicata.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum