Am citit biletul cand am ajuns acasa.In bilet scria ora si locul in care sa ma întâlnesc cu Kookie.Nu îmi vine sa cred ca Jungkook
din BTS vrea sa aibă o intalnire cu mine.
-Ruxandra iti vine sa crezi ca am o intalnire cu Kookie peste 30 de minute?!
-Da' bravo tie!
-Cineva e gelos ca nu are o intalnire cu Jimin!!!
-Nu e adevarat!
-Cum spui tu!
M-am schimbat intr-o rochie neagră care era cu o palmă mai sus de genunchi si cu o pereche de botine negre,iar parul mi l-am prins intr-o coada de cal,de fapt Ruxandra mi-a ales hainele.
-Multumesc ca m-ai ajutat sa îmi aleg hainele!
-Pai stiam ca daca te lăsăm sa ti le alegi singura nu s-ar mai fi îndrăgostit Kookie de tine.
-Heii,sa stii ca si eu îmi aleg bine hainele!
-Cum zici tu!
-Câteodată te urăsc foarte mult!
-Da si eu te iubesc acum du-te!Apropo unde te întâlnești cu el?
-Pai aici scrie ca ne întâlnim in fata parcului.
-Atunci du-te ca întârzii.
-Bine,pa.Multumesc încă o data.
-Pentru nimic.Pa!
Am ajuns in fata parcului si el ma astepta acolo cu un trandafir in mana.Era asa de drăguț.Purta o pereche de blugi si un tricou alb si il inteleg pentru ca nimeni nu vine sa se plimbe in parc îmbrăcat cu costum.
-Buna!
-Buna!Ti-a mai spus cineva ca esti cea mai frumoasa fata de pe planeta.De fapt esti cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o vreodată!
-Nu exagera nu sunt atât de frumoasa.De fapt nu prea sunt frumoasa.
-Cum poți sa spui asa ceva?!Esti cea mai frumoasa fata!
-Multumesc.
-Eu vreau sa stiu cum te cheamă pentru ca tu bănuiesc ca stii cum ma cheamă!
-Ma cheamă Cristiana.
-E un nume asa de frumos.Dar tu de unde stii coreeana daca esti din Romania?
-Pai am vrut sa învăț coreeana asa ca i-am spus mamei si ea a zis ca îmi angajează un profesor care sa ma învețe si asa am invatat.
-Mai spune-mi lucruri despre tine pentru ca tu stii multe despre mine.
-Pai am 18 ani,tocmai am terminat liceul de coregrafie...cand vroiam sa continui m-a intrerupt.
-Adică ai terminat liceul de balet?
-Da!
-Si poți sa faci o piruetă sau ceva?
-Acum nu pot pentru ca sunt in rochie.
-Pai si când dansezi pe scena nu esti in rochie?
-E diferit pentru ca pe scena avem tutu-uri care au pe dedesubt un fel de lenjerie intimă dar care e facut special adică nu e chiar lenjerie intimă si e altceva.
-Dar nu ma deranjează daca se vede ceva!
-Hei nu fi nesimțit!
-Dar nu sunt!
-Ba ai cam fost!
-Ba nu.Mie nu mi se pare ca am fost deloc nesimțit.
-Ba chiar...Nu am mai apucat sa spun nimic pentru ca m-a sărutat.Nu stiam ce sa spun eram blocată,insa i-am raspuns la sărut doar ca ne-am oprit pentru ca nu mai aveam aer.
-Eu...
-Nu spune nimic.Eu te iubesc.Ma-am îndrăgostit de tine de prima data cand te-am vazut.
-Si eu te iubesc!i-am spus si ne-am sărutat din nou dar de data asta a fost un sărut scurt.Mi-a apucat mana sa si-a implicit degetele cu ale mele.Ma simteam atât de bine cand era langa mine.Ne-am oprit la un stand sa ne lom un suc apoi ne-am asezat la o masa si am vorbit.
Se făcuse ora 11:00 p.m. si trebuia sa ma întorc pentru ca Ruxandra s-ar fi îngrijorat.Jungkook m-a condus pana in fata rulotei.
-M-am simtit foarte bine in seara asta!
-Daca te-ai simtit asa de bine in seara asta ce ar fi ca maine dimineata la ora 10:30 sa ne întâlnim din nou in fara parcului dar de data asta o sa mergem altundeva!
-Bine atunci asa sa fie!
Inainte sa ma duc sa ma culc am trecut pe la Ruxandra.Norocul meu ca era trează.
-Ce ai facut atât la intalnire?
-Pai m-am simtit mai bine ca niciodata!
I-am povestit tot ce am facut si ea mai avea putin si adormea asa ca am lasat-o sa se culce si m-am dus si eu la somn.
Dimineata
M-a trezit alarma mea enervantă dar azi nu eram deloc nervoasă pentru ca trebuia sa ma întâlnesc cu Jungkook,din contra eram foarte fericita.Mi-am facut rutina de dimineata si m-am îmbrăcat cu o pereche de pantaloni scurți de blugi si un tricou albastru mai larg pe care era o inimioară cu sclipici,m-am încălțat cu o pereche de cizmulite negre iar parul mi l-am prins in doua codițe spic.Apoi m-am dus sa ii spun Ruxandrei ca plec si in zece minute am ajuns,ținând cont ca am plecat de acasa la 10:20 si eu trebuia sa fiu acolo la ora 10:30.Bineinteles ca el era deja acolo.
-De cat timp ai ajuns?
-De vreo 5 minute.
-Deci nu am întârziat foarte mult!
-Dar tu nu ai întârziat deloc e ora 10:30 fix eu am venit mai devreme ca sa nu ma astepti!
-Ce drăguț din partea ta!m-am ridicat pe vârfuri pentru ca era mai înalt decat mine si i-am dat un pupic pe obraz apoi cand nu eram atenta mi-a furat un sărut.Eu am inceput sa il alerg prin parc apoi după ce l-am prins eram cat pe ce sa il gadil doar ca...
-Stai asa,ma gadili după acum ne asteapta masina!
-Ce masina?
-O sa vezi,acum hai cu mine!
-Bine.
M-am dus cu el iar in fata parcului era parcata o masina neagră cu geamurile fumurii asa ca nu am putut sa vad cine era la volan.Jungkook mi-a deschis usa si m-a ajutat sa ma urc.S-a urcat si el si tot drumul am vorbit.
-Povesteste-mi despre părinții tăi.
-Pai...mama si cu tata nu se prea inteleg,adică mai mult se cearta si pe mine nu ma baga in seama decat foarte rar.Când am împlinit 18 ani mi-au cumparat un apartament si îmi plătesc ei chiria si îmi dau in fiecare luna bani.Singura persoana dragă pe care simt eu ca o mai am este sora mea mai mare.Vorbesc cu ea in fiecare zi si vine o data pe an sa ma viziteze.Dar in rest eu sunt fericită!
-Îmi pare rău nu am stiut!
-Nu ai de ce sa iti para rău tu nu ai facut nimic!
-Stiu dar ma simt prost ca am intrebat!
-Sa nu te simti pentru ca eu sincer nu sunt trista pentru ca o am pe sora mea.
-Oh...Am ajuns!
-Dar unde?
-O sa vezi.
Am iesit din masina si am vazut ca eram in fata unui parc de distractii.Eram fericită chiar daca am fost intr-un parc de distractii acum 3 zile.
-Hai sa mergem ce mai asteptam.Eu chiar eram foarte nerăbdătoare.Ne-am dat in toate lucrurile de acolo.Am fost si in casa groazei si am stat mai mult lipită de Jungkook.Având in vedere faptul ca el a venit cu ideea sa mergem in casa groazei s-a bucurat dar nu m-a deranjat deloc faptul asta,ma simteam foarte bine in brațele lui.Se facuse deja ora 17:00,doamne cat am putut sa stam in parc.Ne-am urcat in masina si Kookie mi-a povestit despre mai multe lucruri pe care le facea cu băieții,de exemplu farse si mi-a spus ca ei diseară dau o petrecere pe plaja in care o sa fie doar ei si m-a invitat si pe mine si pe Ruxandra.Am acceptat bineînțeles.Am ajuns in fata rulotei apoi el a plecat la hotel.
M-am dus la Ruxandra si am batut la usa.
-Buna!
-Buna,intra!
-M-au intrebat băieții daca vrem diseară sa mergem la o petrecere!
-Scuze,chiar as fi vrut sa merg doar ca m-a sunat mama si a spus ca e o urgenta,sincer nici eu nu stiu si a zis ca trebuie sa ma întorc.
-E ok.O sa ii spun lui Kookie ca tu nu poți sa vii.
-Bine.
-Acum eu o sa ma duc sa iau un taxi si ne vedem la Bucuresti.
-Pa!
-Pa!
M-am întors in rulota si mi-am facut un dus destul de lung,apoi m-am îmbrăcat cu o pereche de pantaloni scurți negri,un maiou visiniu simplu si m-am încălțat cu niste tenesi tot visinii.Am primit mesaj de la Kookie in care scria ca vine el la mine si sa il astept în rulota.Asa ca am mâncat ceva si apoi m-am uitat pe telefon.Buna.Al doilea capitol.Doamne am scris 1468 de cuvinte.Nu pot sa cred ca am scris atât.Nici la scoala nu scriu atât!!Capitolul asta e cam plictisitor stiu,doar ca in continuare o sa fie mai interesant!Va pup!
CITEȘTI
Iubire complicata.
FanfictionSincer nu stiu de ce am ales acest titlu doar ca nu prea am inspiratie. O carte despre o fata care afla cu adevarat ce este iubirea.