Hiroto

422 19 1
                                    

M-am trezit pe la ora 8:00 a.m.Azi trebuia sa ma intorc cu Ruxandra in Coreea.

-Neatza!

-Neatza!*spun eu si ma intorc cu fata la el ca sa il sarut.*

-Pentru ce a fost asta?

-Sarutul de dimineata.

-Atunci...

M-a sarutat si el mai...luuung.S-a pus peste mine si a continuat sa ma sarute.Usa s-a deschis si au intrat Ruxandra cu Jiyong.

-Voi nu stiti sa bateti la usa?Si cum ati intrat in apartament?

-Pai...1:Nu prea stim si 2:Ai uitat ca mi-ai dat si mie o cheie de la apartament?

-De ce ati venit?

-Vroiam sa te anuntam ca avionul pleaca la 10:00.

-Bine.Pana ma pregatesc eu du-te jos si fa 4 cafele.

-Bine.

Mi-am facut rutina de dimineata apoi mi-am facut un dus si mi-am ales aceste haine:

Mi-am facut rutina de dimineata apoi mi-am facut un dus si mi-am ales aceste haine:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am dus in bucatarie si acolo toti 3 isi beau cafeaua.M-am asezat pe un scaun langa Seungri si el m-a sarutat scurt.

-Awwwwe!Ce dragut!

-Taci din gura!

-Haideti sa mergem.E deja ora 9:00.

-Bine.Haideti.

    In jumatate de ora am ajuns la aeroport,iar avionul pleca in 30 de minute.

    Ne-am dus la o cafenea ca sa asteptam avionul.Fiecare ne-am comandat cate o ciocolata calda.

   Au trecut si cele 30 de minute si ne-am urcat in sfarsit in avion.Deja ma plictisisem si trecusera de abia 10 minute.

    Mi-am pus castile in urechi si apoi am pornit melodia.Prima melodie era Bang Bang Bang de la Big Bang.

-Ce asculti?*ma intreaba Seungri.*

-Uite...*spun eu si ii intind casca.Acesta isi pune casca in ureche si spune:*

-Imi place vocea baiatului asta...Seungri.E cel mai talentat.

-Si modest.*spun eu incercand sa nu auda ce am spus.*

-Te-am auzit.O sa platesti pentru asta cand ajungem.

   Nu am mai spus nimic.Imi era putin teama de ce vroia Seungri sa faca.El nu glumea cand venea vorba de atunci cand il enervam.

    《Flashback》

   Am decis ca in seara asta sa ne uitam la un film acasa.Ne-am gandit sa nu ii invitam si pe ceilalti ca sa avem parte de un moment mai romantic.

    Am pornit filmul si era unul despre o fata care nu avea parinti si devine spion si dupa aceea ea se indragosteste de un baiat din agentie.Si care la un moment dat fata ramane insarcinata.

   Si cum se intampla mereu in filme...Baiatul o paraseste.Imi e mila de aceea fata.In acelasi timp imi e asa de somn.

-Seungri mie imi este somn.Ma duc sa ma culc.

-Nu mai vrei sa stai cu mine?

-Ba da doar ca sunt obosita.Si ma cam plictisesc.

-Adica eu sunt plictisitor?*spune cu un zambet malefic pe fata.Are deja un plan in cap.Stiu asta.*

-Nu am zis asta.

    O iau la fuga pe scari cu Seungri in urma mea.Ajungem amandoi in camera,iar el incuie usa.Oh...Nu.Cred ca va dati seama ce a urmat.

    《End flashback》

   Am fost trezita din somnul meu minunat de Seungri.Se pare ca am ajuns.Timpul a trecut destul de repede.

   Am coborat din avion si apoi am decis sa mai stam putin in aeroport ca sa bem o cafea.

-Eu ma duc pana la baie.Aveti grija sa nu va fure cineva.

-Nu avem 2 ani.

-Stiu...Aveti 1 an.

   In drum spre baie m-am ciocnit de un baiat.Era...Jungkook.

-Ce cauti aici?

-Ne cunoastem?

-Nu face pe prostul.Da...ne cunoastem.Mai tii minte.Ai fost iubitul meu.Pana sa ma lovesti.

-Cred ca ma confunzi cu altcineva.

-Cum?Tu nu esti Jungkook?

-Nu.Eu sunt Hiroto.

-Si de ce sa te cred.Esti identic cu Jungkook.

-Iti pot dovedi.*spune si imi arata un buletin.*Acum ma crezi?

-Nu inca.O sa te intreb ceva ce numai Jungkook stie.Ce culoare de boxeri a purtat in acea "seara minunata" pe care acum o regret?

-Ammm...alb?

-Gresit.

-Atunci ma crezi ca nu sunt Jungkook.

-Da te cred.Tu unde stai?

-In Japonia dar m-am mutat in Coreea.Seoul mai exact.

-Si eu tot in Coreea m-am mutat.Doar ca eu m-am mutat din Romania.

-Am fost in Romania.E o tara destul de frumoasa.

-Da este.Pana dai de violatorii din Vaslui.

-Cum adica?

-Nu mai conteaza.Da-mi numarul tau de telefon.Poate ne mai intalnim in Seoul.

-Poate.*spune in timp ce isi scrie numarul de telefon.*

-Eu trebuie sa plec.Ma asteapta prietenii mei.Pa.

-Pa.

    E un baiat destul de dragut.Nu zic dragut pentru ca imi place de el.Dar e un baiat care nu e nesimtit.

   

Iubire complicata.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum