-Te-am intrebat de ce?
-...
-Spune.Ca doar nu m-ai inselat cu aia pentru ca te plictiseai.Tu nu ma mai iubesti nu?
-Uite...
-Am inteles.Am avut incredere in tine.Credeam ca ma iubesti.De acum inainte sa uiti de mine.Sa nu ma mai cauti.
-Stai!
El ma striga incontinuu.Nu aveam cum sa il iert.M-a ranit prea mult.Acum vreau doar sa merg acasa si sa fac o "baie calda".
Am ajuns acasa si am pregatit totul pentru "baie".Cand am zis baie vroiam sa spun ca am pregatit o lama.Nu am mai facut asta de mult timp.
Eu ma taiam doar cand se certau mama cu tata.Sau cand isi bateau joc colegele mele de mine.Am pus lama pe incheietura mainii stangi si am facut o taietura.
Curgea foarte mult sange.Mi-am facut mai multe.Ma durea.Dar mai tare m-a durut cand l-am vazut pe Seungri cu tarfa aia.
Cineva suna la usa si sincer sper sa fie Ruxandra.Sau oricine altcineva in afara de Seungri.
M-am dus sa vad cine era.Ce bine ca era Taehyung.Sincer nu vroiam sa ma vada cu taieturile astea dar nu puteam sa nu ii raspund.El mereu ma inveselea cand eram trista.
-Cristiana...De ce te-ai taiat?De ce plangi?Pe cine trebuie sa bat?
-Pai...In primul rand aseaza-te.
-Acum spune-mi ce s-a intamplat.
-Azi am aflat ca Seungri trebuie sa plece maine intr-un turneu si am zis sa ma duc pe la Ruxandra ca sa nu ma plictisesc.Am ajuns la ea si am decis saergem la baieti acasa ca sa ne petrecem ultimele zile impreuna.Cand am ajuns la ei toti erau in sufragerie in afara de Seungri.I-am intrebat pe baieti unde e si ei mi-au spus ca e la el in camera dar ca ar fi bine sa nu ma duc.Nu i-am ascultat si m-am dus.Cand am ajuns in camera lui el...el...si-o...tragea cu o fata.
-Cristiana...Nu trebuie sa te tai pentru un idiot care nu poate sa aiba grija de tine.Stiu ca e greu.Am trecut si eu prin asa ceva.Dar daca te-a inselat inseamna ca nu e barbat.Cristiana...eu...
Nu a mai spus nimic.M-a sarutat.Cum?M-a sarutat?Dar...A fost foarte placut.Oare el chiar ma place sau...Nu stiu.Sincer nu prea mai pot sa am incredere in baieti.
Dar el are ceva special.Ceva care...Nu stiu.Care ma face sa ma simt asa de bine cand sunt cu el.Si ma face sa ma simt in siguranta.
-Tae eu...
-Cristiana eu te iubesc.Nu am avut curajul sa iti spun asta pana acum.Stiu ca poate o sa zici nu pentru ca deabia te-ai despartit de Seungri dar...Cristiana...Vrei sa fi iubita mea?
-Tae eu...
-E ok daca nu vrei.
-Eu vreau.
-Cum?
-Ai auzit bine.Vreau sa fiu iubita ta.
-Sunt cel mai fericit baiat din lume.Dar acum ma lasi sa iti ingrijesc ranile?
-Da.
Am mers la baie si el m-a asezat pe o masuta.A luat trusa de prim ajutor si din ea a scos bandaje,spirt si vata.
A pus spirt pe vata si a tamponat usor ranile mele.Eu am scancit putin de durere.Speram sa nu observe asta.
-Stiu ca te doare dar daca nu o sa iti tratez ranile o sa pierzi prea mult sange si o sa lensini.Ok?
-Da!
Dupa ce a terminat de bandajat ranile mele am mers in sufragerie si am mai vorbit despre diverse lucruri.
-Tae...Nu stiu ce m-as fi facut fara tine.Ba da...Stiu.As fi intrat in depresie.Multumesc.
-Cu placere.Te iubesc.
-Si eu te iubesc.
Gata capitolul 19.595 de cuvinte.Putin.Stiu.Sper ca v-a placut si cam atat.Scz pt greseli.Paa.
CITEȘTI
Iubire complicata.
FanficSincer nu stiu de ce am ales acest titlu doar ca nu prea am inspiratie. O carte despre o fata care afla cu adevarat ce este iubirea.