Dimineata m-am trezit la ora 8:00.Nu stiu de ce m-am trezit asa devreme.M-am dus la baie sa imi fac rutina de dimineata,apoi am facut un dus.
Am iesit din dus infasurata doar cu un prosop.Cand am iesit din baie l-am vazut pe Jungkook pe pat.Bineinteles ca m-am speriat.
-Ce cauti aici?
-Am venit sa iti zic buna dimineata si am vazut ca erai la dus asa ca te-am asteptat.
-Bine,mi-ai spus buna dimineata,acum iesi afara ca sa ma schimb.
-Dar poti sa te schimbi si daca sunt eu aici.Nu iti fac nimic.Promit.
-Bine.
Mi-am dat prosopul jos.Dar aveam lenjerie pe mine.Ma gandeam ca ma trezesc cu Kookie in camera.Asa cum puteam sa ma trezesc cu el in baie.Bine la partea asta cu Kookie in baie numai Ruxandra stie despre ce e vorba.
M-am imbracat asa:
Apoi Jungkook s-a dus si el sa faca un dus si sa se schimbe.La el in camera, normal.A zis ca dupa ce se schimba mergem sa ne plimbam.
Dupa 20 de minute iese si el din camera si vine in sufragerie sa plecam.El era imbracat cu o pereche de blugi albastrii,un tricou alb si o pereche de bocanci maro in picioare.Hainele care le purta in Crow Tit dar camasa nu era asa larga.
Am iesit din casa si ne-am dus in parc.Acolo ne-am luat o inghetata.Apoi ne-am asezat pe o banca ca sa mai vorbim.
-In legatura cu ieri...despre baiatul ala...Cata...
-Catalin.Ce e cu el?
-Pai in primul rand vreau sa stiu cum arata.Si vreau sa imi spui cine e mai frumos.Eu sau el?
-Tu esti mult mai frumos,atent,grijuliu,dragut decat el.El e doar un prost care nu sta mai mult de 2 saptamani cu o fata.El se cupla cu ele doar ca sa le bage in pat apoi le lasa.
-Dar tot nu mi-ai arat cum arata.
I-am aratat o poza cu el si se tot uita in spatele meu.M-am intors sa vad la cine se uita.Era el.Cum a ajuns el pana in Coreea?
-Ce cauti aici?
-Am venit sa te vad.Nu am voie?
-Nu nu ai.De fapt nu ai voie dupa ce mi-ai facut.
-El cine e?
-El e iubitul meu.Jungkook.
-Incantat.*spune sarcastic Catalin.*
-Eu sunt mai incantat.Nu inteleg cum ai putut sa ii faci rau Cristianei.
-Acum m-am schimbat.Nu mai sunt asa.Si tu Cristiana...Nu pot sa cred ca te-ai cuplat cu un chinezoi.
-In primul rand e coreean si in al doilea rand e mult mai bun ca tine.
-Adica ai facut-o cu el?Si nu cu mine?
-Nu am facut-o cu el...
-Inca.*se trezeste Kookie vorbind cu un zambet pervers pe fata.*
-Tu sa taci.Si nu am facut-o cu tine pentru ca eram clasa a X-a.
-Dar nu conta.
-Ba conta foarte mult.Eu nu sunt o tarfa ca si Giulia.
-Ea nu e o tarfa.Tu esti o tarfa.O tarfa nesimtita care isi schimba iubitii din 10 in 10 minute.
-Nici tu nu crezi ce zici.Eu sunt o tarfa?Eu sunt cea care imi schimbi iubitii din 10 in 10 minute?Nu.Nu eu sunt aceea.Aceea e Giulia.Si tu esti la fel ca ea.Doar ca tu esti varianta masculina.Luati-va de mana si duceti-va pe camp.
-Esti o nesimtita.
-Acum doi ani imi spuneai ca ma iubesti.Chiar daca nu simteai asta.Te urasc.Lasa-ma in pace.
In secunda urmatoare mi-a dat o palma care a usturat ingrozitor de tare.Aveam obrazul rosu.
Jungkook m-a strans in brate si l-a injurat pe Catalin.Tot nu imi trecuse durerea.Am plecat inspre casa.
Tot drumul m-am gandit la cuvintele pe care mi le-a spus Catalin.Erau la fel ca ale lui Jung-hyun."Nu s-a terminat printesa."Amandoi au spus acelasi lucru.Daca planuiesc ceva.Acum chiar sunt speriata.
Am ajuns acasa si imediat am intrat in camera sa fac un dus.Am stat in dus vreo 30 de minute.De data asta mi-am luat cu mine hainele.Nu mai vreau sa surprize.
Mi-am ales aceste haine:
Am iesit din baie si l-am vazut pe Kookie in pat.Normal.Cand m-a vazut s-a intristat putin.Probabil pentru ca ma imbracasem in baie.
Se apropia din ce in ce mai mult de mine.Eu ma dadeam in spate,dar la cat de norocoasa sunt eu am dat de un perete.
Jungkook a ajuns sa fie lipit de mine.Ma saruta.Un sarut foarte...Nu stiu cum sa zic...Parca am vazut o alta parte a lui Jungkook.O parte mult mai perversa.Nu ca el nu ar fii pervers de obicei dar acum parca era mai mult.
M-a ridicat si eu mi-am incolacit picioarele in jurul taliei lui.Mi-am pus mainile in jurul gatului sau.
S-a sezat pe pat peste mine...Nu stiu cum am ajuns amandoi fara tricou.Jungkook si-a strecurat mainele sub mine ca sa imi desfaca sutienul.Dar eu nu l-am lasat.-Ce s-a intamplat?
-Nu pot.Imi pare rau.
Mi-am luat repede tricoul pe mine si am fugit afara.M-am dus in parc si m-am asezat pe o banca.De ce am facut asta?Nu trebuia sa plec.Dar nu eram pregatita.
Gata si capitolul 10.873 de cuvinte.Cam putin stiu.Vroiam sa mai scriu dar degetele mele refuzau sa scrie partea aceea.Urmatorul capitol il dedic Ruxandrei.Scuze pt greseli.Paaa.
CITEȘTI
Iubire complicata.
FanfictionSincer nu stiu de ce am ales acest titlu doar ca nu prea am inspiratie. O carte despre o fata care afla cu adevarat ce este iubirea.