Plecarea

552 22 2
                                    

-Namjoon,nu fi trist.O sa găsesti si tu pe cineva.Sunt sigura.
-Multumesc ca încerci sa ma inveselesti.Si stii ceva?Ai dreptate!Sunt fete mult mai bune decat Ruxandra!
-Hei!Nimeni nu e mai bun,mai amuzant,mai înțelegător decat Ruxandra!Inteles!*am spus asta ridicandu-ma in picioare.*
-Da.*spune înghițind in sec.Ma bucur ca l-am speriat.*
-Stii Cristiana...*intervine Kookie.*Eu ma întrebam daca ai vrea a vii în Coreea?
-Chiar nu stiu ce sa zic.Si daca ar fi sa vin,unde as locui?
-Pai cu noi.Avem destule camere.
-Nu stiu.
-Te rooog!
-Off bine.Dar cat o sa stau?
-Nu stiu.Cat vrei tu sa stai.
-Si sa zicem ca eu as vrea sa ma mut definitiv in Coreea.Trebuie sa îmi cumpăr un apartament pentru ca nu o sa pot sa stau toata viața cu voi.
-Ala este viitorul.Acum concentreaza-te pe prezent.
-Bine.O sa vin!
-Da!*exclama el fericit si ma sărută.*
    Doamne nu pot sa cred.Plec in Coreea.Ce o sa zică mama?De fapt nu mă intereseaza ce zice mama.Sunt majora asa ca nu poate sa îmi interzică sa ma duc.
-Atunci haide sa iti faci bagajele.Maine plecam in Coreea.
-Bine.Dar vii sa ma ajuți?
-Bine.Vin.
   Am ajuns la mine.Kookie m-a ajutat sa îmi fac bagajul.
-Dar tu vrei sa vii în Coreea?*Ma intreaba el de parca nu ar stii răspunsul.*
-Normal ca vreau.De ce nu as vrea sa merg in Coreea?
-Pai eu te-am intrebat asta pentru ca nu vroiam sa vii in Coreea doar pentru ca te oblig eu.
-Sa stii ca nu ma obligi deloc.Eu chiar vreau Sa merg in Coreea.
-Bine.*spune si ma sărută scurt pe buze.*
-Acum te las.Pa!
-Pa!
   Cum a plecat Kookie am sunat-o pe Ruxandra.
      《Convorbire telefonica》
-Hey.
-Hey.Ce faci.
-Pai...Nimic important...Maine vin in Coreea.
-Ce?Serios?
-Da.De ce as glumi despre asta?Stii ca vreau de foarte mult timp sa vin in Coreea.
-Adevarat!
-Ce puteai tu sa spui!
-Pai normal.
-Deci azi ai întâlnirea cu G-Dragon?
-Da!
-Si nu esti fericita?
-Ba da doar ca...Nu vreau sa il ranesc pe Namjoon.
-Acum nu te gândi sa renunți la intalnire!
-Nu fac asta dar imi este mila de el.
-Bine.O sa iti spun ceva dar nu te supara pentru ca tu ai intalnire cu Dragonel si nu a de ce sa te superi.*i-am spus tot ce mi-a spus Namjoon.Ruxandra nu parea suparata.Ba din contra.Parea fericita.*
-Dar nu esti trista?
-Sunt foarte putin trista.Sunt fericita ca mi-au luat apararea.Multumesc.
-Orice ar fi,eu o sa iti iau mereu apararea.
-Si eu o sa fac la fel.Bine acum te las.Stiu ca la tine e seara asa ca te las sa te odihnesti.Plus si la mine 03:00 dimineata.Pa.
-Pa.
   Dupa ce am inchis.M-am schimbat in pijamale si am intrat pe laptop sa vad daca e ceva nou.Nu era mai nimic nou.Asa ca am intrat pe skype.Am vazut ca Kookie e on asa ca m-am decis sa il sun.Oricum nu aveam somn.
-Ce faci?
-Eu bine.Dar tu de ce m-ai sunat la ora asta?Ai patit ceva?
-Stai calm sunt bine.
-Atunci de ce m-ai sunat.
-Dar nu vrei sa vorbesti cu mine?
-Desigur ca vreau doar ca vreau sa stiu de ce m-ai sunat.
-Pai sincer nu aveam somn!
-Uite,chiar as vrea sa mai vorbim,dar,maine avionul pleaca destul de devreme asa ca incearca sa adormi,bine?Iar daca nu poti imagineaza-ti ca sunt langa tine.Poate asa o sa adormi.
      Dimineata

M-am trezit la ora 8 pentru ca alarma mea enervanta a sunat.Apoi mi-am facut rutina de dimineata,apoi am mancat un sendvis.

   M-am imbracat cu un tricou alb,o salopeta de blugi neagra,m-am incaltat cu o pereche de tenesi negrii si mi-am luat la mine un rucsac negru in care mi-am pus laptopul,telefonul,un hanorac si apoi m-am dat cu un ruj nud si l-am sunat pe Kookie s...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   M-am imbracat cu un tricou alb,o salopeta de blugi neagra,m-am incaltat cu o pereche de tenesi negrii si mi-am luat la mine un rucsac negru in care mi-am pus laptopul,telefonul,un hanorac si apoi m-am dat cu un ruj nud si l-am sunat pe Kookie sa ii spun ca sunt gata.
      《Convorbire telefonica》

-Ce faci?
-Bine.Eu sunt gata unde ne intalnim?
-Pai venim noi sa te luam.
-Bine.Eu va astept pe terasa.
-Bine.Noi plecam acum de la hotel.Pa.
-Pa.
   Peste 10 minute au ajuns in fata rulotei.Ne-am urcat in masina si am pornit spre gara.In jumatate de ora am ajuns la gara.De acolo am luat trenul spre Bucuresti si in 3 ore am ajuns.Apoi am pornit spre aeroport si am luat avionul spre Coreea.A fost un drum obositor.In avion am mai stat pe laptop si am si adormit.
-Cristiana trezeste-te.In cateva minute o sa aterizam.pune-ti centura.
-Da.*am spus eu cam somnoroasa.*
-Tu semeni foarte mult cu Yoongi.Sunteti amandoi la fel de adormiti.
-Aici ai dreptate.*spun eu de data asta nu la fel de adormita.*
    Am aterizat si apoi am mers cu o dubita la casa baietiilor.Casa lor era foarte mare.Bine,la ce ma asteptam.Doar in casa asta stau 7 baieti.Jungkook mi-a aratat camera mea apoi m-a ajutat sa imi aranjez lucrurile.

Al 6-lea capitol e gata.848 de cuvinte.Foarte putine cuvinte.Adica in primul capitol am scris 1400 si ceva de cuvinte.M-am dezamagit.Urmatorul capitol il dedic Ruxandrei.Paaaa.

Iubire complicata.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum