Viata perfecta/Final

520 24 8
                                    

   《Peste 2 ani》

    Au trecut doi ani de cand l-am nascut pe Taejin.El acum este un baietel foarte dragut care are succes la fete(seamana cu tatal lui).

   Am aflat ca o sa mai avem un copil...mai exact o fetita.Am decis sa ii punem numele Kona.

     Tae se joaca toata ziua cu Taejin.Foarte rar reusesc sa ii fac sa manance.Daca ar fi dupa ei s-ar juca toata ziua.

    Azi este ziua lui Taejin.De maine o sa mearga la gradinita.I-am pregatit un tort...De fapt...Am cumparat un tort cu ciocolata...muuulta ciocolata.

    Am invitat toti prietenii nostrii(Ruxandra cu Jiyong si Haru,toti cei din BTS si i-am invitat si pe cei din BigBang).

   De la acel incident cu Seungri nu am mai vorbit cu el,dar am aflat ca are si el un copil cu aceea curva cu care m-a inselat.Nu ma mai intereseaza ce face.

   Cu Jungkook ma inteleg bine.A fost suparat o vreme cand a aflat ca sunt cu Tae si ca o sa avem si un copil dar acum este bine.

   Are si el o prietena care este si ea insarcinata.Este o fata destul de draguta si care il iubeste foarte mult.

   Au ajuns toti invitatii si i-am trimis pe copii sus sa se joace.Noi ne-am asezat pe canapea si pe fotolii sau pe jos si am inceput sa povestim ce am mai facut.

  Baietii,fiind niste genii au venit cu ideea de a ne juca adevar si provocare.Am acceptat dar am decis sa nu dea nimeni provocari cu alcool.

Eu:Cine incepe?

Jk:Eu!

Eu:Ok!Invarte sticla!

Jk:Adevar sau provocare,Jimin?

Jm:Provocare!

Jk:Yeee...Jimin...Te provoc sa il saruti pe RapMonster.

Jm:Nuuuuuuu!

Jk:Ba daaaaa!

Eu:Hai Jimin!Doar un sarut miiiic de tot!

Jm:Offfff...O...K!

   Siiiii...BUM...Jimin si Namjoon s-au sarutat.Acum Jimin invartea sticla.

Jm:Cristiana...Adevar sau provocare?

Eu:Provocare!Inainte sa imi dea Jimin provocarea hai sa facem o regula!Sa acceptam orice provocare!

Toti:Ok!

Jm:Asa...deci...Te provoc sa il saruti pasional pe Seungri!

Eu:Nu!

Jm:Tocmai tu ai zis ca trebuie sa acceptam orice provocare!

Eu:Dar nu pot!

Jm:De ce nu poti?

Eu:PENTRU CA NU POT!*adevarul e ca am ridicat putin mai mult vocea dar m-a enervat.De ce nu putea sa inteleaga pur si simplu ca eu nu vreau sa il sarut pe Seungri?*

Jm:Nu trebuia sa tipi asa!

Eu:Scuze...Nu stiu ce m-a apucat!

Sgri:Dar venind vorba...De ce nu vrei sa ma saruti?

Eu:Nu e vina mea ca ai fost un nesimtit!*spun eu mai mult in soapta.*

Sgr:Dar ce am facut?

Eu:Adica nu iti mai amintesti?Nu iti mai amintesti cum mi-ai demonstrat ca nu m-ai iubit niciodata?

Sgr:Te-am iubit!Te-am iubit atat de mult incat mai aveam putin si innebuneam.Innebuneam sa vad ca nu ma bagi aproape deloc in seama!

Eu:Aaa...Deci eu nu te bagam in seama?Nu esti tu cel care nu statea aproape deloc acasa pentru ca "avea repetitii"?Dar care defapt se ducea la tarfe?

Sgr:Nu ma duceam la nici o tarfa!Da...E adevarat ca nu ma duceam la repetitii,dar eu defapt pregateam ceva!

Eu:Ce pregateai?

Sgr:Vroiam sa te cer in casatorie!

Eu:Aaa...Adica tu vroiai sa ma ceri in casatorie in timp ce ti-o trageai cu tarfa asta?*spun aratand spre acea fata.*

Sgr:M-am culcat cu ea doar pentru ca tu nu mai vorbeai cu mine si am crezut ca ai gasit pe altcineva!

Eu+aia:Nesimtitule!

   Am urcat amandoua scarile si am intrat fiecare intr-o camera.Eu am inceput sa plang.Sincer nu stiam de ce plang.

   Mi-am sters lacrimile si am iesit din camera.M-am dus in camera unde era aia si am dat-o afara.M-am dus si in camera copiilor si am luat copilul lui Seungri si l-am pus in bratele lui maica-sa.

    M-am dus jos in sufragerie si i-am dat afara in suturi(la propriu).Apoi i-am adus jos si pe copii si am inceput sa mancam tortul.

   Dupa ce am mancat ne-am mai jucat cu copiii,am dansat,am cantat,mai pe scurt ne-am distrat.

     Mi-am dat seama ca am tot ce vreau.Am un iubit perfect,un copil minunat,prieteni care imi sunt mereu alaturi si...parintii mei...ei...lor nu le pasa de mine asa ca nici mie nu o sa imi pese de ei.

    Asta este viata perfecta!
 

                         《Sfarsit》

        Siiiii...Gata.In sfarsit am terminat cartea.Stiu ca nu am mai postat de vreo 2 saptamani dar imi era prea lene sincera sa fiu.Da...stiu...Cartea asta e o tampenie dar nu ma intereseaza.Ok...Paaa.

Iubire complicata.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum