-נקודת מבט אופק-
רועי התקשר אליי, ״אה אחי?״ אמרתי, ״בואנה אח שלי! שיחקת אותה!״ הוא אמר, ״מה עשיתי?״ צחקתי, ״אגם! היא מושלמת״ הוא אמר ״מה יצאתם לדייט?״ שאלתי, ״כן, היה מדהים״ הוא אמר, ״שמח אח שלי״ אמרתי, ״יאלה נדבר אחי״ הוא אמר וניתק, הוא היה נשמע נלהב, אני חייב לשכוח ממנה.
-נקודת מבט אגם-
״אגמוש?״ שמעתי את הקול של אמא ופקחתי את עיניי, ״ממ?״ מילמתי מתוך שינה, ״קומי גם גם״ היא אמרה, ״אמא אפשר לספר לך משהו?״ שאלתי, ״ברור חיים שלי, הכל״ היא אמרה, ״ישלי חבר״ אמרתי, ״ממתי?״ היא שאלה, ״מאתמול, הוא כלכך מושלם״ אמרתי בחולמניות, ״אני שמחה בשבילך יפה שלי, אבל תיזהרי״ היא אמרה וליטפה את שיערי, ״אני נזהרת אמא״ אמרתי וקמתי לצחצח שיניים, אחרי שציחצחתי שיניים, לבשתי שורט שחור עם חגורה חומה וחולצת בית ספר לבנה וסטנסמית שחורות, ״אגם! אני יוצא עכשיו״ אבא צעק, ״אני באה!״ צעקתי בחזרה, ירדתי למטה לקחתי שקית שוקו ויצאתי לאוטו של אבא שלי, ״קדימה אני מאחר״ הוא אמר, ״אבא אתה תמיד מאחר״ גילגלתי את עיניי, ״אל תתחצפי״ הוא אמר וצחקתי, הגעתי לבית ספר ונכנסתי לכיתה, אביב כבר ישבה בשולחן שלנו, ״היי״ אמרתי, ״היי בובה״ היא אמרה וחיבקה אותי, ״שמעי אתמול אני ורועי יצאנו״ אמרתי וחייכתי, ״נוווו״ היא שאלה בהתרגשות, ״והתנשקנו״ אמרתי והסמקתי, ״בוקר טוב יפה שלי״ שמעתי מאחורי והרגשתי את רועי מחבק אותי מאחורה, ״היי״ חייכתי, ״שלום תלמידים! נא לשב ולהוציא חומרי לימוד!״ המורה צעקה, ״ביי אהבה דברי איתי בהפסקה״ הוא נתן לי נשיקה יבשה ויצא, ״בהצלחה״ שמעתי לחישה מהצד והסתכלתי על אופק, ״תודה״ חייכתי.
-נקודת מבט אופק-
פאק החיוך שלה! היא חייבת להפסיק לחייך ואני חייב להפסיק לדבר עלייה ולחשוב עלייה, במשך כל השיעור חשבתי עלייה ועל איך אני מוציא אותה מהראש ונשבע הצילצול להפסקה, ״היי אופק!״ שמעתי צעקה מהצד וראיתי את שובל, ״היי״ אמרתי, ״בוא איתי להפסקה״ היא אמרה ומשכה אותי, הגענו למחששה והתיישבתי והיא התיישבה עליי, הדלקתי סיגריה ונרגעתי, תוך כדי שאני מעשן אני רואה מהצד את רועי ואגם מתנשקים, כל המצב רוח ירד לי, אני בטוח שאני לא רוצה אותה, אולי זה בגלל שהיא נראית טוב, זה בטוח בגלל שהיא נראית טוב! ״מאמי?״ שמעתי את שובל, ״אה?״ שאלתי, ״רוצה נצא היום?״ היא שאלה, ״למה?״ שאלתי, ״סתם.. כמו כל הזוגות״ היא אמרה ולא הבנתי, ״מה זוגות? מה את שבורה?״ שאלתי, ״אנחנו ביחד לא?״ היא שאלה, ״לא ביחד ולא נעלי בית״.
-נקודת מבט נועם-
״אמאאאא״ צעקתי, ״מה?״ היא נכנסה לחדר שלי, ״משעמם לי בבית!״ אמרתי, ״מה אני יעשה שאתה רב מכות כל שני וחמישי״ היא אמרה, ״מתי אגם חוזרת היום?״ שאלתי, ״ב13:00״ היא אמרה, ״אני הולך להביא אותה״ אמרתי כשראיתי שהשעה 12:45, ״בסדר״ היא אמרה ויצאה.
-נקודת מבט אגם-
״הלו?״ עניתי לאמא, ״נועם בא לקחת אותך היא אמר שמשעמם לו״ היא אמרה וצחקתי, ״בסדר ביי אמא״ אמרתי, ״היי יפה״ שמעתי מאחורי וראיתי את רועי, ״היי״ חייכתי והוא נישק אותי ובטיימינג הזה שמעתי את נועם מכחכח בגרונו, ״ביי רועי״ הסמקתי והסתובבתי, ״מה זה היה?!?״ הוא שאל שנכנסנו לאוטו, ״זה חבר שלי״ אמרתי, ״אבא יודע?״ הוא שאל, ״לא אבל אמא יודעת״ אמרתי וגילגלתי עיניים, ״חכי אבא ידע״ הוא אמר באיום?, ״אתה לא מפחיד אותי״ אמרתי, ״אני לא, אבא כן״ הוא אמר וגילגלתי את עיניי, הגענו לבית ועליתי לחדר ונועם ישר רץ לספר לאבא.
-נקודת מבט נועם-
הדלת של החדר של ההורים הייתה סגורה אז דפקתי לא כי אני מנומס, כי אני לא רוצה לדעת למה היא סגורה, ״רגעע״ שמעתי את אבא, הוא פתח לי את הדלת ונכנסתי, ראיתי את אמא רואה טלויזיה ואבא התיישב על המיטה, ״מה?״ הוא שאל, ״אתה יודע שיש לבת שלך חבר?״ שאלתי, ״מה איזה חבר?״ הוא שאל בעצבים, ״רון תירגע, היא סיפרה לי כבר, הוא נשמע נחמד״ אמא אמרה, ״הוא ממש לא נחמד אבא! הוא מעשן והוא איתי בכיתה, כל היום הוא נמצא במחששה״ אמרתי, ״בסדר אני ידבר איתה״ הוא אמר ועלה לחדר של אגם.
-נקודת מבט רון-
נכנסתי לחדר וראיתי אותה ישנה כמו מלאך, אגם הקטנה שלי, ״מה אבא?״ היא מילמלה, ״את לא ישנה?״ שאלתי בבלבול, ״הערת אותי״ היא אמרה, ״מצטער מלאך״ אמרתי, ״מה רצית?״ היא שאלה, ״נועם סיפר לי שיש לך חבר, זה נכון?״ שאלתי, ״כן״ היא אמרה, ״אני רוצה לראות אותו״ אמרתי, ״אין סיכוי אבא! אנחנו ביחד רק יומיים, אני לא הולכת להכיר אותו להורים כלכך מוקדם!״ היא צעקה, ״בסדר אז אני יבוא לבית ספר שלך, ואני ישאל איפה הוא נמצא״ שילבתי ידיים, ״די אבא! אתה הורס לי כל הזמן״ היא צעקה את ההתחלה ומילמלה את הסוף, ״זה מה את מרגישה?״ שאלתי ברכות, ״כן! אתה ונועם כל הזמן נדחפים לי לחיים! אני כבר בת 17 אבא, נמאס לי להיות הילדה של ההורים, זאת שאולי יהיה לה חבר בגיל 20 אחרי הצבא, זאת שלא יכולה להתלבש כמו שהיא אוהבת כי אבא שלה לא אוהב את זה, נמאס לי״ היא אמרה וירדו לה דמעות והרגשתי אבא חרא, הרגשתי שהייתי אבא טוב עד עכשיו, עכשיו אני מרגיש אבא חרא, ״מצטער יפה שלי, לא ידעתי שזה מה שאת מרגישה, אם את חושבת שהוא מתאים לך, לכי על זה, אבל תיזהרי!״ אמרתי בחיוך, ״באמת??״ היא שאלה ובתרגשות וקפצה עליי, חיבקתי אותה ונישקתי את ראשה.
-נקודת מבט אגם-
אחרי שאבא שלי הלך, פתחתי את האייפון וראיתי 7 הודעות, 2 מאופק, 2 מרועי ו-3 מאביב,
רועי: אהבה שלי?
רועי: מה דעתך על לצאת היום?
אני: ברור לאן ומתי?
-
אופק: שומעת?
אופק: המורה המליץ לי על שיעורים פרטיים אצלך, ישלך זמן אליי?
אני: חחחחח במה? ובטח נקבע ימים.
-
אביב: שמנההההההה!!!
אביב: נועם עשה לי פולואו חחחחחח.
אביב: ימכוערת תתחברי!
אני: חחחח מה את מתלהבת כולה ילד דפוק.
יצאתי מהוואצפ והלכתי להתקלח.
-
יצאתי מהמקלחת ובדקתי שוב את ההודעות, הפעם יש רק 3,
רועי: בייב, בסוף לא מסתדר לי היום מצטער.
אני: חח זה בסדר.
כתבתי לו למרות שממש רציתי לצאת איתו היום, נכנסתי לצ'אט עם אביב,
אביב: מי מתלהב?
אני: אביבוש את דלוקה על נועם?
כתבתי בתקווה שהיא תגיד לא, לא כי זה מפריע לי, היא תיפגע ממנו,
אופק: מתמטיקה, אפשר היום ב19:30?
עכשיו 19:00 ואני דיי מוכנה.
אני: כן אצלי או אצלך?
שלחתי והוא מיד התחבר,
אופק: אצלי, משעול אבן גבירול 6.
הוא אמר לי את הרחוב, לקחתי תיק והכנסתי את ספר מתמטיקה, קלמר, מחשבון וירדתי למטה, ״אמאאא!״ צעקתי, ״מה יפה?״ היא החזירה מהמטבח, ״את יכולה להקפיץ אותי?״ שאלתי, ״כן כבר, אני במילא צריכה לאסוף את רוי רוי מחבר שלו״ היא אמרה, ״סבבה״ אמרתי, היא נעלה נעליים ויצאנו, ״משעול אבן גבירול 6״ אמרתי לה, ״מוזר״ היא צחקה, ״מה?״ שאלתי, ״גם רוי שם״ היא חייכה, חבר של רוי זה אח של אופק? צירוף מקרים, ״תרדי להביא את רוי ותלכי חזרה״ אמא אמרה כשהגענו, ״סבבה״ אמרתי וירדתי מהאוטו, דפקתי בדלת ואופק פתח לי, ״היי כנסי״ הוא אמר, ״איפה רוי?״ שאלתי, ״רוי? איך את מכירה את רוי?״ הוא שאל, ״זה אחי הקטן, אמא שלי מחכה לו בחוץ״ אמרתי בחיוך, ״אה רגע״ הוא עלה למעלה וירד עם רוי, ״הייי גם גם!״ רוי מיד קפץ עליי, ״היי רוי רוי״ אמרתי ונישקתי אותו בלחי, ״בוא אמא מחכה בחוץ״ אמרתי ולקחתי אותו לאוטו, לאחר ששמתי אותו באוטו, חזרתי לביתו של אופק, ״לא ידעתי שאתם אחים, למרות שהוא דיי דומה לך״ הוא אמר, ״כן, הרבה אומרים״ חייכתי, ״יאלה בואי נעלה לחדר שלי״ הוא אמר ועלינו לחדר שלו, ״תביא את הספרים של מתמטיקה״ אמרתי, ״אוקיי״ הוא אמר וקם להביא אותם, ״אז במה אתה מתקשה?״ שאלתי אחרי שהוא הביא את הספרים, ״בעיקרון... בהכל כזה״ הוא אמר וצחקתי, ״בסדר נחמד אותך הכל״ אמרתי תוך כדי צחוק.
-
״ו..סיימנוו״ אמרתי באושר, ״מה אני תלמיד עד כדי כך גרוע?״ הוא שאל בעצב, ״אמממממ כן״ אמרתי וצחקתי, ״חוצפנית״ הוא אמר וצבט אותי בלחי, ״מה איתך ועם רועי?״ שאל, ״הכל טוב! אבא שלי הסכים לי לצאת איתו״ חייכתי.
-נקודת מבט אופק-
אבא שלה מסכים לה לצאת איתו... החיוך הזה שלה, היא ממש שמחה עם רועי, ״וואו! זה מצוין״ אמרתי בחיוך מזויף, ״כן יואו! ממש פחדתי שהוא יגיד פתאום להיפרד ממנו״ היא אמרה, ״שמח בשבילכם״ אמרתי.
YOU ARE READING
אגם ואופק
Romanceעונה שנייה לסיפור של רון ולין, מדובר על נועם ואגם שהם הילדים של רון ולין. -גמור