פרק 6- הוא רוצה אותי?

5.9K 290 12
                                    

-נקודת מבט אופק-
ישבנו בבורגרים אני וכמה חברים וידידות ואז היא נכנסה, היא לבשה ג'ינס לבן וחולצת בטן שחורה ומשהו היה נוצץ בבטן שלה, הסתכלתי טוב יותר והבנתי שהיא עשתה עגיל בטבור, העיניים שלי נפערו, מה נראה לה?? אני עצבני אש עכשיו!! היא אמורה להיות ילדה טובה יואוו, ״מאמי״ דניאלה אמרה לי, ״אה?״ שאלתי, ״אתה אוהב אותי?״ היא שאלה, ״לא״ אמרתי, ״אבל אני אוהבת אותך״ היא אמרה ונישקה אותי, ראיתי את אגם צוחקת עם אביב על איזה משהו וחייכתי כשראיתי אותה צוחקת, ״אהבת את זה!״ דניאלה קבעה שראתה את החיוך, כן כן מה שתגידי.
-נקודת מבט אגם-
״ראית את אופק והדניאלה הזאת?״ אביב שאלה אותי, ״היא כזאת מגעילה״ אמרתי, ״את כזאת קנאית״ אביב אמרה וצחקה, ״טוב בואי נזמין״ אמרתי והיא סימנה למלצר החתיך יש לציין להגיע, ״היי, מה תרצו להזמין?״ הוא שאל וחייך אלינו, ״אממ אני רוצה שלושה בורגרים קטנים, בשר כבש ועם כל הירקות, צ'יפס בצד וקולה״ אביב אמרה, ״וליפה?״ הוא שאל וחייך אליי, אני מיד הסמקתי, ״שני בורגרים קטנים, בשר טלה ורק חסה, צ'יפס וקולה״ אמרתי, ״אין בעיה״ הוא אמר והלך, ״איזה חמודד״ אביב אמרה בקול גבוה ואופק הסתכל עלינו מוזר, לאחר 15 דקות בערך האוכל שלנו הגיע עם המלצר החתיך, ״זה האוכל שלכן, בתיאבון״ הוא אמר וחייך הפעם רק אליי, הסתכלתי עליו ואביב התחילה לאכול ואני והוא התחלנו לצחוק, ״איך אמרת שקוראים לך?״ הוא שאל, ״לא אמרתי״ חייכתי מראה לו שאני מכירה את זה, ״איך קוראים לך נו״ הוא צחק, ״אגם״ הוא אמר, ״שם יפה לילדה יפה״ הוא אמר וחייך חיוך מושלם, ״ולך?״ שאלתי, ״לירן״ הוא אמר, ״גם שלך בסדר״ חייכתי אליו גם, ״יאלה תאכלי יפה שלא יתקרר״ הוא אמר, ״אל תדאגי אני אבוא לבקש את המספר שלך״ הוא אמר בחצי הדרך למטבח וקרץ, ״אמאלה איזה נסיך״ אמרתי לאביב, ״תירגעי, אופק מאחורייך״ היא אמרה, ״הוא לא בעניין שלי, אני אנסה דברים אחרים״ אמרתי וצחקתי ואביב גם כן.
-נקודת מבט נועם-
החלטתי לשלוח לאביב הודעה,
אני: מתאים לך היום?
אביב: בקשר למה?
היא ענתה אחרי 10 דקות בערך,
אני: היסטוריה..
אביב: אה אמ אני אבדוק אולי אני יוצאת.
לא יכלתי להתאפק והתחלתי לתחקר אותה,
אני: לאן?
אביב: מסיבה..
אני: עם מי?
אביב: מה זה משנה?
אני: סתם..
אביב: חברה ושני ידידים.
חיה בסרט שאני נותן לה ללכת, בואנה איזה שתלטן אני.
אני: אבל יש בגרות שבוע הבא..
ניסיתי לעשות לה מצפונים.
אביב: בסדר ילד מציק!
אני: אוהב אותך.
-נקודת מבט אביב-
הוא רשם לי אוהב אותך, ידעתי שהוא צוחק אבל הסמקתי בטירוף, נועם כלכך חתיך אבל הוא אח של אגם, אני לא חושבת שאי פעם אנחנו נתקרב.

-נקודת מבט אגם-
עבר שבוע מאז שהיינו בבורגרים, לירן (המלצר) הזמין אותי לצאת לפני יומיים ועכשיו אנחנו ביחד, ״היי״ שמעתי את קולו של אופק והוא נכנס לחדר והתיישב על מיטתי, ״מה אתה עושה פה?״ שאלתי, ״לא ראיתי אותך הרבה זמן, אז באתי״ הוא חייך, ״מגניב, נראה סרט?״ שאלתי, ״סבבה״ הוא אמר והתיישבתי גם אני על המיטה ושמתי סרט, לפתע הטלפון שלי צלצל ועל הצג כתוב ״לירן המלצר החתיך״ החוצפן הזה כתב את עצמו ככה, ״הלו?״ עניתי, ״היי מאמי״ הוא אמר והסמקתי, ״היי״ אמרתי ואופק הסתכל עליי מוזר, ״מי זה?״ הוא לחש, ״חבר שלי״ אמרתי, ״יפה שלי את איתי?״ לירן שאל, ״כן כן אני איתך״ אמרתי מיד, אך לא יכולתי להתעלם מהמבט שאופק דפק לי, ״לירן אני אחזור אלייך״ אמרתי וניתקתי, ״מה יש?״ שאלתי, ״ממתי יש לך חבר?״ שאל עצבני, ״מלפני יומיים, מה יש לך?״ שאלתי, ״לא בא לי בטוב״ הוא אמר, ״מה יש לך אופק, גם לך יש חברה״ אמרתי, ״מה אכפת לי, לא יהיה לך חבר״ הוא אמר והייתי בשוק, ״מה אתה רוצה ממני?״ שאלתי, ״אותך סבבה?״ הוא אמר ויצא מהחדר שלי, הייתי בשוק ולא יכלתי לעכל את מה שהלך כאן עכשיו, הוא רוצה אותי?

אגם ואופקWhere stories live. Discover now