פרק 2- נשיקה

9.1K 319 31
                                    

-נקודת מבט אגם-
״אופק תציג את עצמך״ המורה אמרה לו, ״אני אופק ועקנין, הבית ספר הדבע הזה הוריד אותי ל-יא״ הוא אמר וכל הכיתה צחקה חוץ ממני, זה ממש לא מצחיק, הוא הולך להפסיד שנה מהחיים שלו, ״אוקיי אופק אתה יכול לשבת ליד דביר, דביר תרים את ידך״ המורה אמרה ודביר הרים את ידו, ״היי״ הוא לחש לעברי ולא התייחסתי, ״פסט״ הוא המשיך לדבר אליי, ״אפשר את אגם?״ ראיתי בכניסה את אבא שלי, ״כן בטח מי אתה בשבילה?״ המורה שאלה, סתומה המורה הזאת, ״אבא שלה״ הוא אמר והיא הנהנה לעברי כדי שאני אצא, יצאתי מהכיתה, ״מה?״ שאלתי, ״באתי לקחת את אח שלך ממנהל, שוב רב מכות, באתי להביא לך את המפתחות של האוטו שלו, תחזרי איתו לבית, תנהגי בזהירות והנה קחי כסף לאוכל, את בקושי אוכלת״ הוא אמר והגיש לי שטר של 50, ״טוב תודה אבא״ אמרתי וחיבקתי אותו, נכנסתי לכיתה והתיישבתי במקומי, ״מה הוא רצה ממך?״ אביב שאלה, הראתי לה את המפתחות של האוטו של נועם והיא צווחה בהתלהבות, ״כן אביב? את רוצה לספר לכל הכיתה למה את צועקת?״ המורה שאלה, ״לא המורה״ היא ענתה וגילגלה עיניים, ״אני צריך את אגם״ ראיתי את דניאל מאחוריו תום, המורה גילגלה עיניים ומילמלה ״צאי״, יצאתי מהכיתה, ״מהה״ אמרתי ביאוש, ״את באה אליי היום אחרי בית ספר״ דניאל אמר, ״למה?״ שאלתי, ״כי ככה אבא שלך אמר״ הוא אמר, ״ולמה גם אתה באת?״ שאלתי את תום, ״כוסעמק עם המורה הזאת! אמרה לי לבוא ל-יא לשיעור הזה״ הוא אמר וצחקתי, ״יאללה בוא ידפוק, ביי דנדוש״ אמרתי ואני ותום נכנסנו לכיתה, ״המורה שלו אמרה לו ללמוד פה בשיעור הזה״ אמרתי, ״תשב ליד השולחן של אגם״ המורה אמרה, ״גם גם זה נכון שנועם נתן את האוטו שלו?״ תום שאל בלחש, ״כן״ חייכתי אליו, אופק הסתכל עלינו, המורה המשיכה ללמד ולהכתיב, אבל לא יכולתי להתרכז, המבטים של אופק הוציאו אותי מהריכוז.
-נקודת מבט נועם-
״לא רוצה כוסעמק!״ צעקתי בחדר של המנהל, ״נועם! תדבר יפה!״ אבא אמר, ״אבל זה הוא התחיל! הוא דיבר לא יפה, זה הגיע לו״ אמרתי בעצבים, מי הוא חושב שהוא ידבר על אמא שלי?!? ״נועם מושעה לשבוע הקרוב״ המנהל, ״אללה שבוע חופש מהפרצוף המכוער שלך דומה לגויבה באמא שלי״ צחקתי, ״נועם!״ אבא אמר, ״בסדר בסדר״ אמרתי, ״אתם יכולים ללכת״ המנהל אמר ויצאנו, ״איפה המפתחות של האוטו שלי?״ שאלתי, ״אצל אגם״ אבא אמר, ״מה אגם?? היא תהרוס לי אותו!״ אמרתי ורצתי לכיתה שלה, נכנסתי לכיתה, ״אגם תביאי את המפתחות של האוטו״ אמרתי וכל הכיתה הסתכלה עליי, ״אבא אמר לי להשאיר אותם אצלי״ היא אמרה, ״אני לא צוחק איתך גמדה״ אמרתי וכל הכיתה צחקה, ״אמרתי משהו מצחיק?״ שאלתי, אגם נעמדה ויצאה מהכיתה, פאק!
-נקודת מבט אגם-
יצאתי מהכיתה לשירותים, הוא קרא לי גמדה ליד כל הכיתה שלי! וכולם צחקו! נכנסתי לאחד התאים והתחילו לרדת לי דמעות, חיברתי את האוזניות לטלפון ושמתי שירים, ״אגם??״ שמעתי קול, ״לך מפה״ אמרתי, ״זה אופק״ הוא אמר, ״לך״ אמרתי, ״תפתחי לי״ הוא אמר ופתחתי, ״מה?״ שאלתי, ״אל תתיחסי אליהם, יש כאלה שאוהבים גמדות״ הוא קרץ לי, ״אתה אוהב גמדות?״ שאלתי בגיחוך, ״אני? אני אוהב אותן, גבוהות, רגליים ארוכות, שיער שחור, עיניים ירוקות, ואת?״ הוא שאל, ״מה אני?״ שאלתי, ״מה הטעם שלך?״ הוא שאל, ״אין לי טעם״ גיכחתי מכמה שזה יצא מצחיק, ״מה אף פעם לא היה לך חבר?״ הוא שאל בהלם, ״אף פעם״ מילמתי, ״אני יכול להכיר לך מישהו״ הוא אמר בחיוך, ״אח שלי לא מסכים לי חבר״ חייכתי, ״תגרמי לו לסמוך עלייך״ הוא אמר, ״הוא מהבית ספר?״ שאלתי, בלב שלי קיוויתי שהוא רוצה להכיר לי את עצמו, אבל אחרי שהוא אמר לי שהוא מעדיף גבוהות עם רגליים ארוכות, אני בטוחה שהוא לא רוצה אותי, ״כן קוראים לו רועי, חבר טוב שלי, נשב איתו בהפסקה״ הוא אמר והינהנתי, ״יאללה בואי נצא חנוק פה״ הוא אמר וצחקתי, יצאנו מהשירותים ונשמע צילצול להפסקה, ״בואי״ הוא משך אותי היישר למחששה, דניאל ותום שם, ״מה את עושה פה?״ דניאל שאל, ״אמ.. אני.. הוא הוא הביא אותי לפה!״ אמרתי, ״מי אתה?״ דניאל שאל את אופק, ״ידיד שלה״ הוא ענה והמשכנו ללכת, ״רועי! תכיר זאת אגם״ אופק אמר לרועי הזה, רועי בעל שיער שחור ועיניים ירוקות והשפתיים שלו ורדרדות ומלאות, ״ו..?״ הוא שאל והשפלתי את ראשי, ״סתם אני צוחק, היי אני רועי״ הוא הגיש לי את ידו ולחצתי אותה, ״אז מה? מה את בשביל אופק?״ הוא שאל, ״הוא איתי בכיתה״ אמרתי, ״אה, אז את יכולה לצאת איתי?״ הוא שאל בפלירטוט, ״אני לא מכירה אותך״ אמרתי בחיוך, ״אוקיי אוקיי, אפשר להכיר, תביאי לי את הטלפון שלך״ הוא אמר, נתתי לו את המספר והלכתי לאביב.
-נקודת מבט אופק-
אני כלכך דפוק שהפסדתי מישהי כזאת, אגם היא אחת כזאת שהיא הטעם של כולם, גם אם אני אוהב בנות גבוהות, שיער שחור, אגם היא מישהי שאי אפשר שלא להסתכל עלייה, שיערה בלונדיני והעיניים שלה כלכך מיוחדות ושלא נדבר על הגוף שלה, אני כמו דפוק אמרתי לה שאני מעדיף בנות שממש ההפך ממנה, אבל זה טוב, אני בסה״כ הייתי הורס אותה, רועי ישמור עלייה הרבה יותר טוב ממני, אני סתם דפוק שמשחק בבנות ולא מבין מה זה אהבה.
-נקודת מבט אגם-
נגמרו הלימודים והלכתי לדניאל עם האוטו של נועם, ״דיןןןן״ קפצתי עליו, ״גם גם מה קורה?״ הוא שאל, ״בסדר, נועם עוד פעם רב מכות״ אמרתי, ״כמו אבא שלו״ דין אמר, ״גם גם?״ שמעתי, ״ברבורררר״ צעקתי, מתי הוא חזר מחו״ל????? בר הוא בן דוד שלי והחבר הכי הכי טוב שלי! אני מספרת לו הכל והוא היחיד שמבין אותי, ״מה קורה איתך?״ הוא שאל, ״שיחת נפש עכשיו״ אמרתי ועלינו לחדר שלו, ״אני מקשיב״ הוא אמר, סיפרתי לו הכל על אופק ורועי, ״תצאי עם רועי, אין לך מה להפסיד, נשמע אחלה ילד״ בר אמר, ״אתה חושב?״ שאלתי, ״אני בטוח יפה שלי״ הוא אמר וחיבק אותי, צילצול הודעה נשמע,
רועי בוזגלו: מה קורה יפה?
״אומייגאדד בר הוא שלח לי הודעה״ אמרתי והקלדתי לו,
אני: בסדר מה איתך?
רועי בוזגלו: מה דעתך לצאת היום?
אני: לאן?
רועי בוזגלו: 19:30 אני אוסף אותך?
אני: בסדר חח.
רשמתי לו את הכתובת ואז בדקתי מה השעה, פאקקק עכשיו 18:30 אני חייבת ללכת לבית, ״ברבור אני עפה״ אמרתי וחיבקתי אותו ויצאתי, ״ביי דינו״ צעקתי ויצאתי.
-
הגעתי לבית ונכנסתי להתקלח, לבשתי שמלת בד אפורה שמגיעה לברך ואדידס סופרסטאר.
החלטתי לשים מסקרה ואודם בהיר, השארתי את השיער פזור ובטיימינג הזה רועי שלח הודעה שאני ארד למטה, יצאתי והוא חיכה מחוץ לאוטו, כשהוא ראה אותי הוא שרק ולא יכולתי שלא להסמיק, ״יפה לך אדום״ הוא אמר ולחיי התלהטו עוד יותר, ״דיי״ אמרתי בחיוך, נכנסתי לצד שליד הנהג והוא התחיל לנסוע, ״אמ רק רציתי להגיד לך שזה לא מובן מאליו, כאילו הרבה אנשים היו אומרים לך למה אתה מסתובב איתי בכלל ומציע לי לצאת, אז רציתי להגיד לך תודה, שאתה מסתובב איתי״ אמרתי בחיוך, ״את צוחקת עליי? את הדבר הכי יפה שראיתי״ הוא אמר, ״אתה לא חייב לרצות אותי״ חייכתי, ״אני אומר מה שאני חושב יפה״ הוא קרץ, לאחר 4 דקות של נסיעה, הגענו לעמק, הכל היה שקט כזה, הזמן עבר לאט, היה שם עץ אחד בלבד ועליו חרוטים כל מיני שמות של אנשים, ״מזה העץ הזה?״ שאלתי, ״עץ הזוגות, מלא זוגות באים לחרוט את השמות שלהם עליו״ הוא אמר, ״אתה חרטת עליו?״ שאלתי, ״כן״ הוא ענה וראיתי שזה לא סיפור קל, ״רוצה לדבר על זה?״ שאלתי, ״לא כרגע, עכשיו אנחנו בדייט״ הוא אמר והוציא סלסלה מהאוטו, אומייגאד הוא הכין לי את כל זה! איזה נסיךך, ״הכנת לבד?״ שאלתי, ״ברור״ הוא חייך, ״אז? ספרי לי על עצמך״ הוא אמר, ״אין כלכך מה ספר, קוראים לי אגם ביטון, אח שלי זה נועם, ישלי חברה אחת קוראים לה אביב״ אמרתי, הזמן עבר כאילו כלום, וכבר השעה הייתה 22:30, ״ממש נהנתי איתך״ הוא חייך, ״באמת?״ שאלתי, ״כן את מאוד מעניינת אותי״ הוא אמר והתקרב אליי, ״אפשר?״ שאל ולא הבנתי, ״אפשר מה?״ שאלתי בחיוך והוא נישק אותי.

-שבת שלום יפותת
-אוהבת or🤘🏻

אגם ואופקWhere stories live. Discover now