-נקודת מבט אגם-
עבר שבוע מאז שאופק יצא מהחדר שלי מאז לא מוצאים אותו, אני כלכך דואגת לו ומתגעגעת עליו, אחרי שהוא הודה שהוא רוצה אותי, אני הבנתי שאני תמיד רציתי אותו עוד מהרגע שחיכיתי שאבא יבוא לאסוף אותי ואופק צץ משום מקום עוד מהרגע שעזרתי לו ללמוד למבחנים ועוד מהרגע שהוא היה מציק לי בשיעורים, אני תמיד רציתי אותו.
״אגמי״ שמעתי מלמטה, ״מה?״ צעקתי חזרה לאבא, ״תרדי למטה״ הוא אמר ונאנחתי וירדתי למטה, ״מה?״ אמרתי שוב, ״אני צריך שתבואי איתי לגל ואיתן״ היא אמר, ״אני חייבת?״ שאלתי, ״אגם״ היא אמר באזהרה, ״בסדר בסדר, אני עולה להתלבש״ אמרתי ועליתי לחדר.
-
אחרי שלבשתי ג'ינס שחור וחולצה לבנה רגילה, ״נו אגם״ אבא אמר, ״תירגע אני באה״ צעקתי, השפרצתי בושם וירדתי למטה, עלינו על האוטו והוא נסע לכיוון של גל ואיתן, לאחר 2 דקות נסיעה הסתכלתי בחלון וזיהיתי את אופק! אני נשבעת שזה הוא! ״אבא תעצור!״ אמרתי מיד, ״מה יש לך?״ הוא שאל ועצר את האוטו, לא עניתי יצאתי מהר מהאוטו והלכתי לאופק ששכב על המדרכה ובקבוק וודקה לידו, ״אופק!״ קראתי לו והוא הסתכל עליי וחייך חיוך שיכור, ״אה יפה שלי״ הוא אמר וצחק, ״אגם!״ שמעתי את אבא קורא לי, ״תיסע אבא״ אמרתי, ״תבואי לפה מיד״ הוא אמר, ״אבא תעזוב אותי!״ צעקתי והוא נכנס לאוטו ונסע, ״רבת איתו בגללי״ הוא אמר, ״כן, עכשיו תקום״ אמרתי, הוא ניסה לקום ומעד אחורה, ״אתה שיכור!״ אמרתי בקול נוזף, ״שוכח מהכל״ הוא חייך אליי, ״אופק תפסיק״ אמרתי, ״להפסיק מה חיים שלי?״ הוא שאל, ״לברוח מהכל! שבוע מחפשים אותך! מאז שיצאת מהחדר שלי לא הגעת לבית ספר ולא היית בבית שלך! אמא שלך משתגעת ואח שלך מתגעגע אלייך, אתה חושב שאם קצת קשה אתה צריך לקום וללכת? אתה חושב שזה יפתור לך דברים? תענה לי!״ צעקתי עליו שתוך כדי יורדות לי דמעות שלא שמתי לב אליהן בכלל, ״אני לא יכול להתמודד עם דברים מהסוג הזה! אני לא כזה ואני לא יודע איך להתמודד אז אני בורח! איך אני יכול להגיב כשאני מאוהב לך בחיים מלפני שלושה חודשים! עוד כשסידרתי לך את רועי, עד שבאתי לספר לך את אומרת לי שיש לך מישהו! איך את רוצה שאני אתמודד עם דברים כאלה? אה? עכשיו תעני לי את״ הוא אמר והוריד את הראש לריצפה, ״אני מ..צטערת אופק, לא ידעתי״ אמרתי, ״זה מה שיש לך להגיד? שלא ידעת? ברור שלא ידעת! היה לך טוב, היה לך חבר שאהב אותך ואת אהבת אותו! שמת עליי זין, וכשאת ורועי רבתם ידעת יפה מאוד להתחבר אליי, אז סליחה באמת שאני לא יכול להתמודד עם דברים כאלה״ הוא אמר, הוא ממש נפגע ממני, ״למה לא אמרת כלום?״ שאלתי, ״איך אני אגיד אה? ראיתי אותך מאושרת, אני סידרתי לך את רועי וראיתי שטוב לא יכולתי להרוס לך, רציתי שיהיה לך טוב גם אם זה בא על חשבון השמחה שלי״ הוא אמר ובכיתי ממש, אף פעם לא אמרו לי דברים כאלה, ״אני אוהבת אותך״ אמרתי, ״מ..ה?״ הוא שאל, ״אני גם רוצה אותך״ אמרתי, ״באמת?״ הוא שאל, ״הכי באמת שבעולם״ אמרתי, ״אתה לא מבין איך דאגתי לך! איפה היית כל השבוע הזה?״ הוספתי בשאלה, ״שתקי כבר״ הוא כשהוא הצליח לקום ונישק אותי, לנשיקה היה טעם של סיגריות מעורבבות עם וודקה והטעם של אופק והיה כלכך פאקינג טוב! עכשיו הבנתי את זה, אופק שלי ואני של אופק, אני ואופק ביחד.
-נקודת מבט אופק-
״אז איפה היית באמת?״ היא שאלה כשהגענו לבית שלה ויצאתי מהמקלחת, מה אני אגיד לה? אחרי שסיפרתי לה שאני רוצה אותה הלכתי לאקסית שלי? היא תהרוג אותי, ״בואי נשב קודם מאמי״ אמרתי והתיישבתי במיטה שלה והיא ישבה עליי, ״נו?״ היא שאלה, ״סבלנות יפה שלי, הייתי אצל האקסית שלי אבל לא עשינו כלום! אני נשבע רק ישנתי אצלה, לא איתה בחדר אחר, פשוט ההורים שלה לא גרים איתה והייתי חייב מקום שלא היו אומרים להורים שלי איפה אני״ אמרתי, ״בסדר״ היא מילמלה, ״מה יש?״ שאלתי, ״אהבת אותה?״ היא שאלה וצחקתי, ״מה אתה צוחק?״ היא שאלה והכתה את הכתף שלי בעצבים, ״את הקנאית הקטנה שלי״ אמרתי ונישקתי את שפתייה המתוקות.
YOU ARE READING
אגם ואופק
Romanceעונה שנייה לסיפור של רון ולין, מדובר על נועם ואגם שהם הילדים של רון ולין. -גמור