We zijn in de auto ik kijk naar mijn broertje. Wat is hij groot geworden net als mijn zusje. Ze is nu 12 en is heel mooi. Ze begint in de pubertijd te geraken, maar sinds ik klein ben vind ik het raar mijn oudere broer heeft blond haar maar donker blond je zou zeggen dat het licht bruin is. Mijn kleine broer heeft raven zwart haar mijn zusje heeft zwart haar met krullen en groene ogen maar mijn zusje is van mijn stiefvader dus andere vader. Ik heb blond haar met blauwe ogen mijn broers hebben bruine ogen maar dan denk ik van laat het gewoon mijn oma heeft groen-bruine ogen dus het zal wel van haar komen. Ik zit op de achterbank samen met me zus en mijn jongere broer zit voor met mijn oudere broer. Ik kijk naar ze en glimlach. Als we thuis zijn ga ik naar binnen en zeg tegen mijn moeder en stiefvader: "Hey." En ik ga naar binnen het is hier nacht dus daar dag ik stuur ze een sms en ga wat op Facebook. Ik ben een beetje verdrietig omdat mijn moeder en ik waren vroeger zo close maar nu niet meer. Ik zucht en kijk naar mijn berichten als ik een bericht krijg. Ik open en zie dat het van de groep komt er staat dat ze willen videochatten. Ik lach en zeg dat het goed is. Ik open en zie ze allemaal in een cafétje zitten ik lach en we praten totdat het hier 4 uur is en daar dus 22 uur ik zeg " ik ga slapen het is hier 4 uur in de morgen ik zie jullie later wel." In Amerika had ik het gevoel dat ik achtervolgd werd maar dat zal wel mijn verbeelding zijn. Ik ga slapen en ik word wakker om 10 uur maar ik ga naar beneden en zie iedereen. Ik zeg: "Hoi" en ik zeg: "Ik ga naar buiten en ik ga met wat vrienden weg ik heb ze gemist." Ik bel direct mijn vriendin Kelly en ze neemt op. Ik zeg dat ik net terug ben en ze gilt ik zeg: "Kom naar onze oude school daar is het wel rustig en zeg het tegen de anderen." En als ik ga zie ik een oude vrouw die iets aan het dragen is. Ik loop naar haar en zeg: " Mevrouw laat me u helpen." Ze lacht en zegt: "Zal heel erg fijn zijn als je zou helpen. Ik woon niet ver." En ze lacht heel lief naar me en ik lach terug. Als we er zijn zegt ze: "Wat ben jij een mooi kind." Ik glimlach en bedank haar. Ze heeft wel gelijk. Ik heb een perfect huid. Ik hoef alleen maar mascara en soms doe ik eyeliner op maar dat is niet echt vaak. Dan zie ik mijn vrienden komen en ik loop naar ze toe maar voordat ik loop geeft het oude vrouw me een papiertje ik kijk en ga naar mijn vrienden we knuffelen. Mijn vriendin Kelly had ik nog wel een paar keer gezien bij een vriendin die verhuisd is naar het Dominicaanse republiek. Ik lach en we gaan voort met praten.
JE LEEST
My new what ?! [ VOLTOOID ]
Teen FictionEmma is een meisje met een normale leven dat gaat studeren in Amerika voor een jaar om haar Engels te ontwikkelen en als ze terug komt veranderd haar leven door een bezoekje van een man wie is die man ? Lees het boek om het te weten te komen