Deel 3

47 4 0
                                    

Ik word gewekt en ik moet me omkleden omdat we zo gingen landen en dat ik direct naar school werd gebracht. Ik douchte en kleed me aan stijlde mijn hare en deed een jurk aan. Ik liep de badkamer uit. Je zou gewoon in deze vliegtuig kunnen wonen. Mijn vader lacht en ik kijk hem vragend aan en dan zegt hij: "Je ziet er heel mooi uit. Ik kom je na school ophalen." Ik knik alleen en zit gewoon terug naar de stoel waar ik in slaap was gevallen. Ik zit en mijn ontbijt word gebracht en ik eet het op. Na mijn eten krijg ik te horen dat we gaan landen.

Als we geland zijn word ik naar een auto gebracht. Er word me een rugzak gegeven met boeken en al en mijn vader  zegt: "Dit zijn je boeken als je op school aankomt naar het secretariaat en je naam geven Emma Watson en ze geven je al de info die je nodig hebt." Ik knik. Ik word afgezet en daarna ga ik naar de ingang. Net wanneer ik naar binnen wil lopen hoor ik dure auto's. Ja het zijn er meerdere. Ik rol met mijn ogen maar als ik zie welke auto's blijf ik toch even staan. Het is een Bugatti, Maserati, Porsche, een BMW en als laatst een Ferrari maar de Bugatti komt als laatst en na gekeken te hebben wie er uitstappen zie ik dat het op verwende kinderen lijken. Allemaal jongens 2 er van zijn denk ik tweelingen want ze lijken op elkaar. Er stapt bij allemaal buiten eentje een meisje mee uit. Als ik rond kijk zie ik alle meisjes bijna kwijlen. De jongens hebben schrik in hun ogen. Ik zucht en ga naar binnen. Als ik binnen ben ga ik naar het secretariaat. Er zit een vrouw achteraan de computer ze zegt: "naam?" ik zeg snel: " Emma Watson." Ze zoekt wat door kasten en geeft me een sleutel en zegt: "Dit is de sleutel van je kluisje. Dit zijn je boeken en dit is je rooster en dit is het plattegrond van de school met alle lokalen er op." Ik bedank haar en loop naar mijn kluisje. Ik zet er alles in. Het is zo een typisch Amerikaans school. Terwijl ik naar mijn volgende les loop bots ik tegen iets als ik kijk zie ik dat het een jongen is maar als ik beter kijk zie ik dat het dezelfde jongen is als in het vliegtuig. Ik kijk boos en zeg: "Kijk uit waar je loopt dombo." Hij keek me verward aan en daarna na dat hij het door had denk ik dat ik het zei. Zei hij: "Ook goeiemorgen prinses." Ik was boos maar toen had ik door wat hij zei en zei: "Noem me geen prinses. Ik ben jou prinses niet en zal het nooit van mijn leven woorden." En ik loop verder naar mijn les.

Bij mijn eerste les aangekomen moest ik me voorstellen. Ik ging naar voor en begon. "Hallo iedereen. Ik ben Emma Watson. Ik ben 17 ik ben hier verhuisd van België. Mijn hobby's zijn: zwemmen, dansen en zingen." ik glimlach lief naar iedereen dan vroeg de leerkracht: " Heeft er iemand een vraag?" Iemand stak zijn vinger op. Het was een jongen die best wel knap is. Hij zegt: "Heb je een vriendje?" ik zei: " Dat zijn je zaken niet en als je het perse wilt weten. Nee ik heb geen vriendje omdat ik net van New York kwam en hoorde dat ik terug moest gaan naar Amerika om er te gaan wonen." De jongen word helemaal rood en zwijgt. Ik loop naar mijn plaats maar dan zegt de leerkracht: "Alice jij komt ook uit België wil je haar alstublieft helpen?" Ze zegt ja maar wacht die stem ken ik uit duizenden "Alice !!!!" roep ik en geef haar een knuffel. We praten wat tot de bel gaat.

De lessen gaan makkelijk tot de middag. Ik zie Alice naar me zwaaien en ze komt naar me toe. Ik loop naar haar toe en ze neemt me mee naar de tafel waar ze zat. Ze stelt me voor aan Victoria, Anna en Linda en dan de jongens de twee jongens Jimmy, Tomas en haar vriendje Jack. Ik wiebel met mijn wenkbrauwen als ze haar vriendje voorstelt. Ik lach omdat ze helemaal rood is. Dan stelt ze me voor aan Black als hij net keek zeggen we tegelijk. "Jij!!" Hij grijnst naar me. Ik kijk kwaad en praat Nederlands tegen Alice. "Alice hij zat naast me terwijl ik vloog naar België en hij was super irritant." Ze lacht en zegt: "Emma hij is een aardige jongen geloof me." Ik lachte en de anderen keken naar ons alsof we chinees spraken en dan zegt Black: "Engels alstublieft." Ik lach lief naar hem. Hij grijnst en dan op dat moment steek ik mijn middelvinger op. Hij kijkt ineens gekwetst. Ik moet naast hem zitten en eet mijn eten op. Halleluja wat leuk zeg. (Voel de sarcasme). De middag is snel voorbij en de lessen er na ook. Ik zie de auto waar ik hier naar toe ben gebracht maar ik zie Jack bij de auto. Als ik eraan kom zeg ik: "Pap laten we snel gaan." En kijkt Jack met open mond aan dan. Zegt mijn vader: "Emma dit is Jack hij is je tweelingbroer."

My new what ?! [ VOLTOOID ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu