Deel 4

34 4 0
                                    

"Hij is mijn wat?"

Ik zie Jack raar kijken en ik kijk raar naar hem. Hij is dus mijn broer. Oké hij valt nog wel mee. Denk ik. Ik stamp weg. Ik ben boos dat mijn vader mij niets heeft gezegd dat hij hier op dezelfde school zit. Ik zie Alice naar me toe komen met een bezorgde blik. Ik vertel haar het verhaal en zij staart mij met open mond aan ik zeg: "Doe je mond dicht je vangt vliegen." Dan zie ik Black en komt naar me toe ik loop weg maar hij volgt me. Hij komt naar me toe en zegt: "He prinses alles goed?" Ik kijk hem met een neutraal blik aan en zijn glimlach verdwijnt. Hij neemt me in een knuffel en sust lieve woordjes. Normaal zal ik heel erg boos zijn maar op dit moment voelt het echt goed. Emma hou je hoofd er bij, maar hij voelt zo goed. Hij trekt terug. Hij veegt mijn tranen weg die ik niet eens door had dat ik ze had. Hij kijkt me heel lief aan en zegt: "Wat is er aan de hand is alles ok me je?" Ik knik. Dan kom ik weer bij de realiteit dat hij een badboy is en trek me terug en dan zie ik Jack komen. Net op tijd denk ik en Jack neemt me in een knuffel en zegt: "Het spijt me. Ik wist het niet." Ik knik en zeg: "Geen probleem het is niet jou schuld maar van onze ouders." Hij lacht en Black zegt: "Wacht wat bedoelen jullie met onze ouders?". Shit. Ik was vergeten dat hij er ook was. We vertellen het verhaal en Jack zegt: "Emma je moet met mij mee rijden. Pap werd boos en vertrok." Ik knik en we lopen naar de auto. Ik wil net instappen als ik zie dat Alice er ook is in de auto en net dat ik wil instappen trekt Black me in een knuffel en zegt: "Tot morgen prinses." Ik glimlach. Op dit moment klinkt het fijn. Ik lach en stap in. Dan kijkt Alice me raar aan en we vertellen haar het verhaal en ze vraagt me in het Nederlands wat er tussen mij en Black is gebeurt. Ik zeg: "Ik vertel het je later. "Ze knikt en we rijden verder. Jack zegt duidelijk met een geïrriteerde stem: "Engels graag." Ik zeg: "Je hoeft het niet te weten. Is niet belangrijk." Hij knikt en we zijn er. Ik kijk naar een super groot huis. Misschien wel 3-4 keer mijn huis in België. We gaan naar binnen. Jack laat me een kamer zien. Waar alleen een kingsize bed staat en een inloopkast, een bureau met stoel, 2 nachtkasten. Het is een heel grote kamer en hij zegt: "Sorry dat het klein is maar je kan het later wel inrichten zoals je het zelf wilt." Ik knik en geef hem een knuffel en geef hem een kus op de wang en zeg: "Maak je een grapje? Dit is wel misschien 2-3 keer mijn kamer in België." Hij lacht en zegt: "Laat ik je maar aan Rita voorstellen. Zij is de schoonmaker en al." Ik knik en we gaan naar beneden. Ik zie een vrouw van ongeveer 40-50 jaar vrolijk zingend aan het schoon maken. Ze kijkt ons aan en zegt: "Jack wie is deze leuke dame hier?" Ik lach en Jack zegt: "Rita dit is Emma blijkbaar mijn tweelingzus." Ze laat een bord vallen en zegt: "Ben je dat echt? Wat ben je groot en mooi geworden." Ik lach en ze geeft me een knuffel. Ik help haar met het bord opruimen en net ik het laatste grote stuk glas wil pakken snij ik in mijn hand en ik zeg: "au" en Rita kijkt naar me en zegt: "Geen paniek ik haal de EHBO tas." Ik knik en ga op een barstoel zitten en kijk wat rond. Het is best wel mooi hier. Ik zie Rita komen en ik pak het doos en zeg: " Ik doe het wel Rita. Dan kan jij al terug beginnen werken. Als je wil." Ze glimlacht en zegt: "Kan je dat wel zelf?" Ik knik en ze gaat verder werken. Ik verzorg mijn hand en leg het doosje terug en ga naar Rita en vraag: " Rita kan ik je met iets helpen." Ze kijkt geschokt. Heb ik misschien iets fout gezegd. Ze lacht en zegt: "Dat hoeft niet schatje. Ga jij maar naar je kamer." Ik lach en zeg: "Is goed." En ga naar mijn kamer. Ik zie dat Alice en Jack in de kamer van Jack zijn.

My new what ?! [ VOLTOOID ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu