Het is... mijn stief vader wat doet hij hier. Ik begin moeilijk te ademen ik bel Black. " Black kom snel mijn stief vader is hier " " ik kom er aan verstop je " hij drukte weg en ik sms'te de straat en waar ik verstopt was. Gelukkig had ik mijn jurk maar ik wilde iets kopen voor Black voor zijn lieve acties maar had al een ketting gekocht maar ik wilde een nieuwe gitaar kopen. Dat zat er niet in voor vandaag. Na 15 min voelde ik 2 armen en uit reflex had ik die een elleboog in zijn maag verkocht. Dan zag ik dat het Black was " sorry schatje het ging per ongeluk " "wat zei je tegen mij " " schatje "
" het is al goed omdat je me schatje noemde " ik lach en hij zegt met een kindjes stem " maar ik wil een kusje op mijn auwie " ik lach en zeg " als je braaf bent krijg je je kusje en nog ergens anders en een cadeautje misschien " hij grijnst naar me en hij neemt me vast via mijn middel en zegt "o echt en ik ben je held krijgt die ook iets" ik lach en geef hem een kus op zijn lippen en we lachen. Als hij er is lijkt mijn problemen te verdwijnen. We lopen naar de auto en gaan naar huis. Als we er zijn zegt hij " en krijg ik mijn cadeautjes " ik lach en knik " cadeau 1" en geef een kus op zijn lippen en " cadeau 2" en geef hem een kus op zijn " auwie" "de laatste cadeau" en geef hem de ketting en een sleutelhanger op de ketting staat my queen en mijn foto en ik heb dezelfde maar dan my king met zijn foto er op en op de sleutelhanger staat een foto van ons terwijl we elkaar zoenen en ik heb dezelfde het is in een vorm van een hart. Hij lacht en geeft me een kus. We zoenen wat en gaan op mijn bed liggen morgen is het schoolfeest en het football match en ik ga mijn vriendje steunen en hij is zeker super hot in zijn tenue. Soms vraag ik me toch wel af waar mijn vader is maar dat boeit me niet echt. Het enige wat nu telt is ik en Black. Ik ga met mijn hand over zijn sixpack en voel dat het echt hard is. Hij doet zijn shirt uit omg wat een hot lichaam en hij is van mij soms denk ik van tussen al die meiden die knapper zijn dan mij waarom ik. Hij komt naast me liggen en hij legt mijn hand op zijn sixpack en ik streel en hij lacht. Ik lach ook en zo vallen we samen in slaap. Samen dat is waar ik kan denken op dit moment. Samennnnnnn voor altijd.
JE LEEST
My new what ?! [ VOLTOOID ]
Teen FictionEmma is een meisje met een normale leven dat gaat studeren in Amerika voor een jaar om haar Engels te ontwikkelen en als ze terug komt veranderd haar leven door een bezoekje van een man wie is die man ? Lees het boek om het te weten te komen