Deel 2

39 4 0
                                    

Ik kom thuis om 20 uur en zie een man op de bank zitten en mijn moeder kijkt met betraande ogen en mijn stiefvader kijkt zonder emotie ik zeg: "Mam wat is er ?" Ze kijkt naar me "Emma ik moet je wat zeggen je..je bent niet mijn echte dochter." Zegt ze stotterend. Ik kijk haar ongelovig aan. Ze huilt harder en harder. De man die ik niet ken staat op en zegt: " Emma dat is waar je bent haar kind niet maar mijn kind." Ik begin te lachen omdat de man niet echt Nederlands kan en ik zie dat hij er Amerikaans uit ziet. Ik zou graag naar mijn buurmeisje willen gaan maar zij zijn verhuisd een maand geleden blijkbaar. Ik zie dat mijn zusje huilt en ik zeg: "Hey waarom huil je?" Ze kijkt en zegt: "Je gaat terug weg van hier. Ze gaan je mee nemen naar Amerika." Ik sta daar als een standbeeld ik kijk maar ik word uit mijn shock gehaald door "mijn vader" hij zegt: " "Neem je spullen en ga naar de auto die voor de deur staat." Ik kijk weg. Ik kan niet er boven op want mijn moeder zegt: "Emma hij zegt de waarheid. Je bent zijn dochter. " Ik ga naar boven en pak mijn koffers die ik nog niet had uitgepakt en ik ga naar beneden. Ik knuffel mijn broers en zusje en ik ga weg. Ik zit in de auto. Ik bedenk me nu waarom ik naar Amerika mocht omdat mijn ouders Engels spraken. Ik zat in de auto en schrik me dood als er een kat beweegt rond mijn voeten. Ik kijk en het is een witte kat met groene ogen. Ik lach en neem de kat het is een echte schat dan komt " mijn vader" en zegt: " Hey Emma ik ben Robert maar jij kan me gewoon pap of papa zeggen." hij praat Engels en ik zucht en zeg: " Voor nu hou ik het bij Robert maar misschien later." Hij knikt en zegt: " Ik zie dat je de kat hebt gezien als je wilt mag je haar wel houden of als je haar niet mooi vind kan je ook een ander krijgen." Ik zag al aan de auto dat hij kak rijk was. Ik zeg: "Nee dank je. Ik vind deze goed." hij knikt en zegt: "Je hebt nog een tweeling broer. Je mag hem overmorgen ontmoeten. Je gaat overmorgen naar school en dan kom ik je halen na school." Ik knik en zeg: " Moet ik nu terug naar Amerika?" Hij knikt en ik ben blij en ook weer niet.

In het vliegtuig zie ik dat het een privéjet is en ik kijk bewonderd. Hij lacht en zegt: "Als je naar ergens naar toe wilt moet je het alleen maar zeggen mijn privéjet staat voor je klaar." Ik knik en ik ga zitten op een stoel en val in slaap.

My new what ?! [ VOLTOOID ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu