Linda👆
Ik word wakker van mijn wekker en ik doe mijn kleren aan en ga naar beneden. Ik zie Alice komen en ik lach en zeg hebben jullie het veilig gedaan. Rita en ik lachen maar Alice word rood en Jack ook maar ik weet niet of het door schaamte of boosheid komt en ik prop een broodje in mijn mond en loop naar de deur en zeg " komen jullie nog " en loop naar buiten. Ik zit op de achterbank zodat ze wat privé hebben en als ik op school ben zie ik Linda, Anna, Victoria en de jongens. Ik loop naar ze toe en zie dan Black. Wat ziet hij er knap uit en hij loopt naar me toe en legt zijn arm op mijn schouder. Ik lach en laat het liggen het voelt vertrouwd dus laat ik het maar liggen. Ik praat wat met Black en hij vraagt me mee naar de bioscoop en ik zeg ja en dan gaat de bel. Ik ga naar de les de rest van de dag gaat heel traag en als het zover is ga ik naar Jack en zeg " ik ga niet mee ik ga met Black naar de bios dus hij zet me af. " hij knikt en ik loop naar de auto van Jack en zie hem daar zitten in de auto en ik ga naast hem zitten ik lach en hij zegt " hè sweetie " ik lach en doe mijn gordel om. De bios is niet echt ver we zijn er over 10 min en we gaan naar binnen hij zegt " wil je kiezen of moet ik kiezen " ik zeg " ok kies jij maar als het maar geen romantiek is " hij kijkt en zegt " ik zie voor de eerste keer een meisje die niet van romantiek houd " ik lach. Na wat discussies gaan we voor een horror film. Ik ben eigenlijk niet echt fan er van maar ben er ook niet snel bang van. We kopen de tickets en de popcorn en dan gaan we naar de zaal ik en Black gaan van boven zitten en we gaan naast elkaar zitten. Tijdens de film als ik schrik kruip ik dichter naar Black toe. Hij vindt dat leuk dat zie ik. Een beetje plezier mag hij toch ook. ik ga dicht bij hem kruipen. Na de film gaan we naar de mac en we eten een hamburger en we gaan naar huis. ik mocht van Black vandaag niets betalen. Als we aangekomen zijn bij mijn huis zegt Black " Emma ik wil je vragen of je mijn vriendin wilt zijn " ik wil het maar kan niet " ik wil heel graag je vriendin zijn maar kan het niet sorry Black " ik ga huilend naar buiten en ga naar mijn huis en ga direct naar mijn kamer. En begin heel hard te huilen het lijkt wel een rivier van verdriet Alice komt en zegt " hey waarom huil je " ik zeg " Bl..Black vr..vroeg of i..k zi..zijn vr...vriendin wou zijn maar j..jij w...weet het ik k..an niet " snik ik ze legt een hand op mijn been en zegt " Emma misschien moet je het verleden laten gaan " " ik..ik kan...kan het niet dat we..weet je " " wacht is " ze gaat naar buiten en komt na 1 minuut terug en zegt " ok zeg eens wat voel je en hoe voel je je bij Black " " ik voel me dan heel erg op mijn gemak soms is hij irritant maar dat maakt hem voor me nog leuker en als hij naar me kijkt lijkt het dat ik in zijn ogen kan verdrinken en als hij lacht smelt ik weg ik zou alles graag willen vertellen maar ik schaam me er zo erg voor dus kan ik het niet " en dan hoor ik iets wat ik dacht dat ik het nooit zal horen de stem van Black.
JE LEEST
My new what ?! [ VOLTOOID ]
Teen FictionEmma is een meisje met een normale leven dat gaat studeren in Amerika voor een jaar om haar Engels te ontwikkelen en als ze terug komt veranderd haar leven door een bezoekje van een man wie is die man ? Lees het boek om het te weten te komen