Deel 5

39 4 0
                                    

In mijn kamer ga ik douchen. In MIJN fucking eigen badkamer. Na de douch doe ik mij pyjama aan en ik doe Netflix open en kijk wat series en films en als ik de deur hoor kloppen zeg ik: "Binnen " en ik zie Jack binnen komen en hij zegt: "Het eten is klaar " ik knik en loop naar beneden en ga aan tafel en eet mijn eten op. Ik zeg " dank je Rita het eten was heerlijk " ze lacht naar me en zegt " graag gedaan liefje " ik wil mijn bord af ruimen als Rita zegt " liefje je hoeft het niet te doen ik doe het wel " ik lach en zeg" ik doe het wel Rita dat is dan wat minder werk voor jou " ze kijkt Jack aan en zegt " Jack je moet eens meer op haar lijken" en Jack en ik schieten in de lach. Ik zeg slaapwel en ga naar boven. Ja jullie denken nu waarom gaat die gek om 18 uur slapen. Ik ga niet slapen maar ik wil ze dat nu al zeggen. Als ik in mijn kamer ben kijk ik mijn film uit en kijk ik naar een kinderfilm ik weet het het is voor kinderen maar ik vind ze echt zo leuk. Als ik de kleine zeemeermin 2 heb gekeken en nog een paar kijk ik naar de klok 12 uur holly shit ik moet vroeg op. Dan ga ik slapen.

Om 6 uur wekt mijn wekker ik zucht en sta op. Ik ga naar mijn inloopkast en pak een blauwe jurk en doe die aan.

Ik ga naar beneden en eet mijn ontbijt en ik zie Jack en zeg " ben je klaar " ik knik en we krijgen onze lunch en we vertrekken naar school we gaan dus Alice niet ophalen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga naar beneden en eet mijn ontbijt en ik zie Jack en zeg " ben je klaar " ik knik en we krijgen onze lunch en we vertrekken naar school we gaan dus Alice niet ophalen. Die komt met de auto van zijn vader. Als we aankomen kijkt iedereen raar naar ons begrijp ik wel. Een jongen die een vriendin heeft die komt met een meisje die er nog maar een dag op school zit. Zij weten niet dat we broer en zus zijn. Ik loop naar binnen en zie Alice ik ga naar haar toe en laat haar schrikken. Ik lach me dood haar gezicht was zo grappig dan zie ik Black hij komt naar me toe en ik krijg ineens een glimlach ik weet niet van waar die komt. Als ik Jack zie dat hij op een bank gaat staan in de kantine loop ik er naar toe en hoor hem zeggen " jongens en meisjes maar vooral jongens Emma Watson is MIJN zusje als een van jullie haar pijn doen dan mogen jullie zeker weten dat jullie afscheid mogen nemen met jullie vrienden en familie " ik kijk hem aan met grote ogen shit heeft hij het echt gedaan. Hij leek al op een over beschermende persoon maar dit had ik niet verwacht. Ik zie Black naar me toe komen en hij doet een arm om me heen ik weet niet waarom maar het voelt goed en dan zegt hij " hè prinses ik zie dat je je overgeeft en ga nog met me naar bed en dan is het perfect " ik geef hem een vuist ja mensen een vuist in zijn gezicht en zie dat het tegen zijn neus is en zeg " inplaats met jou naar bed te gaan ga ik liever dood " en zie dat hij een bloedneus heeft en ik loop naar Jack die me met een grijns aankijkt ik draai me om en glimlach naar Black terwijl hij naar de schoolzuster loopt denk ik dan toch als ik bij Jack ben zegt hij " dat deed je goed zusje ik zie dat je niet veel hulp nodig heb " ik lach en loop naar Alice en zie haar kijken met grote ogen. Dan gaat de bel en loop ik naar de les.

Ik zie Black achter me komen zitten. Shit!! Hij tikt me aan en zegt " Emma het spijt me dat ik dat had gezegd " oké dat had ik niet verwacht " en het spijt me niet dat ik je een box gaf " hij kijkt eerst geschokt maar herstelde snel. De rest van de dag gaat normaal. Ik rij met Jack terug naar huis samen met Alice natuurlijk.

My new what ?! [ VOLTOOID ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu