Deel 8

29 4 0
                                    

Alice👆

Ik hoor hem zijn lieve o zo lieve stem. Hij zegt " ik voel me ook zo bij jou en als je je nog niet klaar voelt voor je verhaal hoef je het niet te vertellen " ik lach en zeg " ik wil graag je vriendin zijn als jij dat ook nog wilt natuurlijk " hij lacht en zegt " tuurlijk wil ik dat nog " ik lach en zeg " kan je langs komen " " ben al onderweg prinses" ik lach en haak af. Ik geef Alice een knuffel en loop naar de badkamer en maak me klaar dat betekent mascara af dus geen make-up. Ik doe mijn pyjama aan en net als ik klaar ben hoor ik de bel. Ik spring met mijn pantoffels naar beneden en doe open als ik hem zie spring ik in zijn armen. Hij lacht en we gaan naar boven en hij zegt " wat een leuke pyjama " ik kijk en zie dat ik mijn emoji pyjama aan heb met deze emojis 🙊🙉🙈. Ik lach en zeg " ik heb ook geen make-up ik ben nu 100% naturel we lachen en gaan naar mijn kamer en zoeken een film op op Netflix ik maak het me lekker in zijn armen en kijken zo de film. Na de film zeg ik " wil je blijven slapen please " en zet mijn puppy ogen en hij zegt " alles voor jou prinses " en ik lach en we kijken nog een film.

Pov Black

Ze slaapt nu in mijn armen en ze slaapt zo mooi zo een perfecte meid die iedereen kan krijgen met een glimlach word verliefd op mij. Ik zet de film af die ik toch niet aan het kijken was en ik zet me naast haar en val in een droomloze slaap.

Pov Emma

Ik word wakker van mijn wekker en als ik wil opstaan lukt dat niet. Ik voel een sterke arm en ik probeer hem weg te duwen maar het lukt niet dus moet ik hem wakker maken. Ik zeg " Black word wakker " maar hij word niet wakker dan zeg ik " Black liefje word wakker " dan word hij opeens wakker en zegt " zeg het nog eens " ik zeg " liefje " en hij geeft me een kus op mijn mond en ik zeg " dat was mijn eerste kus " en hij lacht en zegt " ik wil je meer van je eerstes geven " ik lach en geef hem een por in zijn zij en hij lacht ook ik ga naar mijn kast en pak een donkerblauwe broek een shirt en een oversized trui en loop naar de badkamer en ik zie dat Black mee komt en zeg " waar kom jij mee meneertje " en hij zegt " ik wil je helpen aankleden" en zet zijn puppy ogen en ik lach en zeg " tuurlijk mag je dat ... niet " hij lachte en nu kijkt hij droevig ik geef hem een kus een zet de douch aan ik douch en doe mijn kleren aan en droog mijn haren en loop naar beneden en ik zie Jack raar naar me kijken en hij zegt " wat doet hij hier " ik zeg " hij is mijn vriendje mag hij niet komen en blijven slapen ofzo " hij verslikt zich bijna in zijn water en zegt dan " sinds wanneer " en ik zeg " sinds gisteren avond " en hij zegt " ik ben blij voor je zusje maar Black als je mijn zusje haar hart breekt dan kreek ik je beide armen en benen en dan je nek." Ik lach en Black zegt " geen zorgen man ik zal goed zorgen voor mijn prinses " en ik lach naar hem en we vertrekken dan naar school ik ga samen met Black in zijn auto en hij legt zijn hand op de mijne en ik lach ik zet mijn hoofd op zijn borstkast. Als we aangekomen zijn loop ik en Black hand in hand naar binnen als hij ziet dat er jongens naar me kijkt geeft hij ze een dodelijke blik. De lessen gaan heel langzaam maar dan gaat de bel dat aangeeft dat het middag is ik loop naar de kantine en als ik aan het wachtte ben om eten te kopen voel ik 2 sterke armen om mijn middel en weet direct wie het is en zeg " Aiden stop " dan kijkt Black me droevig aan en zegt " wie is Aiden" en ik lig stuk van het lachen en zeg " grapje schatje tuurlijk wist ik dat jij het was " en geef hem een kus op de wang en ik loop na het kopen van mijn eten naar de anderen en zeg " meisjes en jongens deze weekend helpen jullie met het schilderen van mijn kamer als jullie kunnen tuurlijk " en ze knikken allemaal ik lach. Dan komt er een jongen Dylan en zegt " hey Emma ik vroeg me af of je is een keertje met me uit wilt gaan " dan komt Black en zegt " sorry deze prinses is bezet " en gaat op een tafel staan en begint te zeggen/roepen " jongens en meisjes vooral jongens Emma Watson is mijn vriendin als iemand iets zegt tegen haar of haar aankijkt breek ik zijn nek dank u voor de aandacht eet smakelijk " en gaat weer zitten. Ik lach en geef hem een knuffel en een kus.

My new what ?! [ VOLTOOID ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu