Deel 6

37 4 0
                                    

VICTORIA👆

Als ik naar de auto loop zie ik Black ik zucht en zeg " wat wil je snotaap" hij kijkt beledigt en zegt " ik wil mijn excuses aanbieden het was niet juist wat ik zei " ik knik als teken dat ik het heb geaccepteerd en hij lacht en zegt " zal je met me naar het park willen gaan " en word rood. Zo schattig nee dat is hij niet focus Emma je wilt niet dat het nog eens gebeurd. Ik kijk naar Jack en hij knikt. Ik lach en zeg " ja tuurlijk waarom ook niet " ik ga met hem naar zijn auto ik moet toegeven het is een mooie auto. Hij lacht en zegt " doe je mond dicht je vangt vliegen " ik kijk weg gelukkig kan ik niet blozen. Ik ga zitten en hij is zenuwachtig ik lach en zeg " chil is een beetje " het lijkt te helpen en hij ontspant zich een beetje. Ik lach en zie zijn hand naar mijn hand gaan ik ben wel een beetje bang maar laat het niet merken. Hij legt hem erop en ik doe niets waarom eigenlijk hij lacht en zegt " weet je toen je niet voor mijn charmes viel was ik verast en maakte dat jou nog aantrekkelijker dan je al bent " ik zie dat hij kuiltjes heeft shit. Ik lach en we gaan naar een park en we gaan wat wandelen en dan onderweg zie ik een jongen en meisje hand in hand wat zien ze er toch gelukkig uit samen.

Pov Black

Ik zie hoe ze naar het koppel kijkt. Ik wil zo graag haar zoenen nee Black focus je bent een badboy jij gebruikt meisjes. Ik dump deze gedachtes en pak haar handen vast ze kijkt me aan en lacht. Ze trekt niet terug dat is een goed teken, maar ze verbergt iets en dat wil ik graag weten.

We komen op een plek dat ik voor haar gemaakt heb. Ze kijkt met twinkelende ogen aan.

Pov Emma

Ik zie een heel mooi plekje met bloemen in verschillende kleuren en zie een doek en een mand. Ik kijk naar Black en zie dat hij me wilt zoenen maar zich tegen houd. Focus Emma je wilt niet weer in al die miserie komen. Ik zeg dan maar " heb jij dit gemaakt " hij knikt en ik zeg " het is echt mooi " en zie een twinkeling in zijn ogen. Ik lach en we lopen naar de doek. We gaan zitten en eten wat en praten over koetjes en bijtjes. Hij maakt soms een grap en ik lach dan. Als ik naar de tijd kijk zie ik dat het 7 uur is ik zeg " Black ik moet nu echt naar huis " hij kijkt teleurgesteld en zegt " is goed maar help je me nog met opruimen " ik knik en we ruimen op en dan zet hij me af. Ik bedank hem en net als ik wil afstappen geeft hij me een kus op de wang ik lach en ga naar binnen als ik thuis ben hoor ik Alice naar me toe lopen en ze zegt " en hoe was het met Black was hij erg wat hebben jullie gedaan heeft hij je wat aan gedaan " ik lach en zeg " het was leuk en we zijn naar een park gegaan we hebben gegeten en hij was niet zo erg en hij heeft me niks gedaan alleen een kus op de wang en hield een paar keer mijn hand vast " ze kijkt met grote ogen en ik zeg " ik ga slapen tot morgen als je niet blijft slapen slaapwel en zie je morgen en als je blijft slapen slaapwel en doe het veilig ok " en ga lachend naar boven ze komt boos naar boven lopen maar ik ben weer eens sneller en doe de deur net op tijd opslot en ik douch en doe mijn pyjama aan en ga slapen. Voordat ik in slaap val krijg ik een sms van Blake.

B: Slaapwel prinses❤️❤️
E: Slaapwel prins😂
Stuur ik en hoor wat gekreun. Ieuw. Ik leg mijn kussen over mijn hoofd om het niet te horen en val inslaap.

My new what ?! [ VOLTOOID ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu