Sehun ile hayal et

1.5K 48 6
                                    

Sehun'un ailesi ile aynı apartmanda oturuyorsundur.  Ve sehun tek başına asansör'e binemediği için en üste çıkana kadar yanında olacak birini bekliyordur. Şifteyi girip apartmanda ilerlersin bir adamın orda dikeldiğini fark edince ona bakmadan merdivenlere yönelirsin o arada kolundan tutup seni çeker. Kulaklığını çıkarttığında konuşmaya başlar.

"Benim fobim var da tek başıma binemiyorum asansör'e benimle en üst kata kadar çıkar mısınız? "

Maske taktığından kim olduğunu anlatan akıl sondur ama nasılsa apartmandayız diye yardım edersin ve asansör'e binersiniz. Asansör yukarı ilerlerken maskesini çıkartır.

"Sen sen sehunsun. "

"Evet. " gülümser.

Utanır ve konuşamazsın yüzünü eğersin.

"Bence bir eşitlik olmalı senin ismin ne? "

"(Adınız) "

"Tanıştığıma memnun oldum güzellik. " göz kırpar.
"Ben-bende"

Bir anda asansör bozulur ve içinde kalırsınız. Bir kaç kez dışarı seslenirsiniz ama kimse duymaz. Sehun iyice paniklemeye başlayıp yere eğilir. Sende müziği açıp kulağına yerleştirirsin.

"Belki sakinleştirir. Her zamanki gibi kendini müziğe bırak"gülümsersin o ise gülümseyerek kulaklığın diğer ucunu kulağına yerleştirir. Bir süre sonra asansör çalışır ve inersiniz sehun kapıya ilerlemeden önce.

"Her şey için teşekkür ederim. Numaranı verirsen borcumu ödeyebilirim"gülümser ve telefon numaranı aldıktan sonra yanağına bir öpücük kondurur.

Sehun biasları görelim..  Hepsinin yeri ayrı ama chanyeol bir başka benim için..  Böyle olsam ne yapardım bilemem siz bu kadar soğuk kanlı olabilir miydiniz gerçekten?  😝😝

EXO İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin