KAİ

831 26 2
                                    

--------Mesajlaşma---------

Sen: ya!  Uyansana artık..
Kai: Mesaj atmayı bıraksan da uyusam biraz daha?
Sen : Evinizin önündeyim hadi?
Kai:Sen git okula..

Annesi ile babası evden çıkınca utanarak selam verirsin biraz konuşmadan sonra annesi içeriyr girip kaiyi uyandırmanı ve okula götürmeni ister. Mutfaktaki tespide hazır olan kahvaltıyı alıp yukarı çıkarsın masanın üzerine bırakıp kai'nin yanına ilerler ve yanağına öpücük kondurursun.
"Hadi kalk kahvaltı hazır bile~~~"
Kai sinirle oturur pozisyon alır.
"Ben sana okula git demedim mi?  Yatağıma kadar gelmekte neyin nesi hah? "
"Annen seni uyandırmamı istedi ve bende buraya geldim.. "

"Bir daha ben istemeden odama girme. "
"Ben bunun sorun olacağını düşünemedim. Üzdünüm. Ah, doğru ya sen sadece altına adığın. Kızları alırdın değil mi? "
Aklına eski günler gelmişti siz çıkmadan bir hafta önce kai'nin odasında onları görmiştin..  Ne kadar kai durumu düzeltmiş ve şuan birlikte olsanzıda aklından çıkmıyordu..
"Ne yani duymak istediğin şey bu mu?  Benim okula gelmem falan hepsi bahane öğrenmek istediğim şey bu. Seni aldatıyor muyum? "
"Hay-"
"Çık odamdan (adınız), git rahat bırak beni ilgilenme uğraşma..  Belkide eski kai olma zamanım geldi de geçiyor.. "

Hızlıca odadan çıkarsın ve arakkabılarını giyersin sonra da montunu falan tam kapıyı açacakkem kai seni kendine döndürüp sarılır.
"Özür dilerim güzelim öyle demek istemedim.. "
"Tamam kai ben anlıyacağımı anladım.. "
İttirmeye çalışırsın.
"Ya (adınız)  gerçekten ben seni aldatmadım aldatmamda .."
"Kai beni kırıyorsun ikide bir.. "
"Özür dilerim "
"Bir özürle geçermi sanıyorsun? "
"Bence bir öpücükle geçer? "
Dudaklarına uzun bir öpücük bırakır..
"Geçti mi? "
Gülümser ve sende ona gülümsersin..

EXO İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin