Baekhyun

638 27 4
                                    

Yaklaşık 6 seneniz dolmuştur ve bu arada bir çok güzel şey yaşayarak evliliğinizi süslemişsinizdir. Bebek konusundaki korkularından dolayı çocuk sahibi olmakta biraz geç kalmışsınızdır. Ama geçen zamanlarda bu korkunu yenmişsindir ve şuan da 9 aylık hamilesindir. Ve bebeğin her an kapıyı çalabilir. Baek fazlasıyla bu konuda endişelidir eğer uzakta durursa ve yetişemez se diye hep yanında duruyor ve işe bile gitmiyordur. Kendini yorgun hissettiğin için yatağa uzanıp biraz kestirirken karnında olan güçlü bir sancıyla uyanırsın ve aşağı bölgenin ıslak olduğunu fark edince direk baekhyuna seslenirsin.
"Ba-baekhyun-ah! "
Bir iki seslenişinden sonra koşarak odaya girer.
"Ne oldu sevgilim? neden bağırıyorsun? "
"Ben benim suyum geldi doğuruyorum sanırım çabuk arabayı ayarla lütfen. "
"Ta-ta-tamam! "Seni kucaklayarak arabaya taşır ve arka koltuğa oturtur. Sonrasında ise doğum zamanı için hazırladığın çantayı arabaya koyup hızlı ve dikkatli bir şekilde seni hastaneye götürür. Doktorlar bir sedye ile arabanın yanına gelip dikatli bir şekilde seni sedyeye yatırıp ameliyat haneye taşırlar. Sen içerde çocuğun için mücadele ederken baek ise gergin bir şekilde sizi beklemektedir bu arada bütün exo sevgili/eşleriyle hastaneye gelmişlerdir. Ameliyathaneden çıkınca seni odaya getirirler. Baek sana gülümseyerek kurdeleni başına bağlarken kapı açılıp minik bir bedenle içeriye hemşire girer. İlk önce sen kucaklayıp öpersin ve sevgini gösterirsin bu arada baek kendi gözünde dünyanın en güzel, özel ve değerli şeyine gözleri dolu bir şekilde gülümseyerek bakmaktadır.
"Kucaklamak ister misin canım? "
"Hayır hayır ben.. Ben bebeği tutamam ki.. "
"Benden bile iyi tutacağına eminim! "Gülümsersin ve baek yatağın ucuna oturduğunda dikkatli bir şekilde kucağına bırakırsın bebeği.
"Ya ya hayır.  (Adınız) lütfen bebeği tutar mısın? "
"Baek cidden.. "Lütfen beraber tutalım bari... "
"Aigoo.. Tamam sen normal tut bende kolunun etrafını saracağım. "Drdiğin gibi yaparsın ve baekle ikisinin oluşturduğu o güzel tabloyu izlersin. Öyle bir kasılmıştı daha fazla dayaanamayıp kucağı a alırsın ve bütün exo teker teker sevmeye başlar chanyeol hiç korkmadan kucağına alırken sen güvendiğin için sorun etmezsin kucağında o severken baek ikide bir çocuğa yaklaşır.
"Aşkım rahat braksana chanyeol'ü! "
"Ya!  Senin kadar bende güveniyorum arkadaşıma ama ne yapayım bebek işte insan korkuyor! "
"Chan senden daha iyi tutuyor bebeği merak etme.. "Sen gülümserken herkez resmen bıyık altından gülüyordu. Bir süre sonra ağlama sesi duyulunca yeol bebegi sana verip baek hariç bütün erkekler odadan çıkar ve bebeğini emzirirsin bu sırada bütün exo'nun eşleri de resmen hayranlıkla yiğenlerini izlerler.. 

Bu bölüm de BlueOcean_77içindi umarım  beğenirsin!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EXO İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin