Sen: Aşkım seni çok özledim ne zaman geleceksin?
Suho: Üzgünüm bebeğim iki gün daha burdayız.
Sen: Ama sen bu gün geleceğinizi söylemiştin dün?
Suho : Bir aksaklık çıktı sevdiğim grup dönüyor ama ben iki gün daha burdayım..
Sen: Gerçekten seni çok özledim! Bir an önce yanıma gel olur mu?
Suho: Geleceğim bebeğim 3 saat bir görüşme var telefonum kapalı olacak haberin olsun..
Sen Tamam suho-ie! Dikkatli ol..
Suho : Ben her zaman dikkatliyim.. Sende dikkat et!
Hemen hazırlanıp çıkmışsındır evden sevgilin gelemesede diyer üyeler geliyordu ve hava alanında onları karşılayacaktın çünkü söz vermiştin.
Hava alanına gidince onların bazen farklı çıktıkarı yere ilerlersin ve kapıdan çıkarken onları gördüğünde gülümseyerke bakarsın ama içlerinde suho'yu görünce koşaral boynuna atlarsın oda senin beline sarılır ve kısa bir öpüşmeden sonra ayaklarının üstüne basarsın. Suho gruba seslenerek..
"Hadi yeni aldığımız arabayı deneyelim. " der herkez gülünce suho elini tutar ve hep beraber arabanın oraya gidersiniz arabayı görmenle olduğun yerde kalırsın çünkü üstünde kocaman bir ayı vardır.Suho dudaklarına bir öpücük kondurur ve " ikinci yılımızı unuttum mu sandın? " göz kırpar.
Gülerek boynuna sarılırsın.
"Teşekkür ederim sevgilim.. 'Kulağına fısıldayarak' benim 2. Yıl hediyemi akşam vereceğim. " dersin bir yüz ifadesi takınmama gerek kalmaz çünkü sexy beğinli erkeğin okayı çoktan anlamıştır.