BaekHyun

686 28 0
                                    

Bu bölüm @Ceren11 içindi iyi okumalar bebek.. 💝

Arkadaşınla büyük bir kavga etmişsinizdir ve bunun siniriyle yanından ayrılmışsındır.  Yolda hızlı adımlarla yürürken kendini yola attın karşıya geçmek için karşı şeride geçmenle korna sesi duyman bir olmuştu öylece kala kalmıştın ve araba sana hafifçe çarpmıştı arabanın içinden telaşlı bir şekilde bir çocuk inmişti ve bil bakalım içinden kim çıktı tabikide Baekhyun. Endişeli bir şekilde iyi olup olmadığını falan soruyordu sense başını salladın. Bacağına baktığında kanadığını fark edince eteğinin açılmamasına dikkat ederek kendini yerden kakdırdın ama ayağın seni taşımakta zorlanıyor ve acı çekiyordun. "İzninle" diyerek gülümsedi baek ve seni arabaya taşırken konuştu..  " sizi böyle bırakamam hastaneye gidip bir baktıralım ."siz kafa saklamakla yetinip yan koltuğa oturdunuz. Sizi hızlı bir şekilde hastaneye götürdü ve doktor ayağında doku ezilmesi olduğunu söyleyip bir kaç tane krem yazdı ve bir tane deynek ayağının üstüne basamadığın için bu sana yardımcı olacaktı.. Baek kibar davranarak seni evine kadar bıraktı kapıyı açıp ilk deyneğini sabitledin tam inecekken o güzel sesi tekrar'dan duydun. "Eğer yanlış anlamazsan ismini söyler misin ? Ve numaranı alabilr miyim kendimi affettirmek istiyorum. " tekrar konuşmak için ve görüşmek için can atan bedenin utanırken evet anlamında başını sallayıp uzattığı telefonu alarak numatanı giriyorsun.

---------------------------------------------------------

Kimden: Bilinmeyen numara..

Hey. Nasıl oldun?

kime : Bilinmeyen numara.

Kimsiniz?  Nunaramı nerden buldunuz?

Kimden:Bilinmeyen numara.

Ben puppy..

Yani şey baekhyun..

Kime:Puppy 💕💕

Ben üzgünüm numaran bende yoktu..
Ben iyiyim, sen nasılsın?

Kimden:Puppy 💕💕

Ben iyiyim..  Sadece nasıl olduğunu merak ettim hala acıyor mu?

Kime:Puppy 💕💕

Düşündüğün için teşekkür ederim..  Biraz acıyor..  Ama unutup üstüne bastığımda daha çok...

Kimden:Puppy 💕💕

O zaman kendine dikkat etmelisin...

Kime:Puppy 💕💕

Edeceğim..

2 hafta sonra

Kimden:Puppy 💕💕

prenses bu gün müsait misin?

Kime:Puppy 💕💕

Evet, neden sordun ki?

Kimden:Puppy 💕💕

O zaman hazırlan bir saat sonra seni evini önünden alacağım.

Kime:Puppy 💕💕

Huh?  Ama nereye gideceğiz?

Kimden:Puppy 💕💕

Günlük giyin. 😉

Günlük mü?  Baekle bir yere gideceksin ve senden günlük giyinmeni istiyor...  Nereye götüreceğini düşünürken dolabından en şık, gösterişli ve günlük kıyafetlerini çıkartıp giyindikten sonra yüzün bakım yapıp makyaj yaptın ve bir saat dolmuştu aşağıya baktığında kapının önündeydi arabası hemen saklandın seni görmemeliydi daha saçlarını bile yapmamıştın...  Hızlıca saçlarını düzleştirip ayakkabını giydin ve çantanı aldın. Dışarı çıktığında ilk sözün özür dilemek olmuştu çünkü bir saat belkide daha fazla zamandır burda seni bekliyordu..  "Sorun değil prenses. "Diyerek kapıyı açtı ve arabaya bindiğinde kendiside şöför koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı. Bir saattir yoldaydınız ve hava kararmıştı arabayı park ettiğinde etrafa bakındın. Büyük bir lunapark'ın önündeydiniz. İçinden 'lunapark akşam güzeldir. 'diye geçirirken baek iç sesini dışa vurmuştu. "lunapark akşam güzeldir. "Gülümseyerek " hadi gidelim. Elinden tutar ve seni lunapark'a götürür. Çok güzel zaman geçirirsiniz ve en son olarak iki tane pamuk şeker almıştı yerken dudağının kenarında pamuk şeker kalmıştı ve sende böyle şeylere takıntılı olduğun için elini uzatıp pamuk şekeri alarak gülümsedim ve omuz silktin.. Elini tutarak"(adınız)  ben -ben seni seviyorum. Benimle çıkar mısın? "
Büyük bir sevinçle "evet! "Dersin ve puppy tekrardan şekeri dudağına bulaştırır. "bunu da alır mısın? "Gülümseyerek narince dudağının kenarını öpersiin ve şekeri alırsın sonra puppy harekete geçer ve uzun uzun seni öper.

EXO İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin