Lay ile hayal et!

860 28 0
                                    

Bir kavga sonucu okul değişikliğin olmuştur. Ve yeni bir okula başlıyorsun bu gün.  Sınıfa girince kendini tanıtırsın. Sonra öğretmenin gösterdiği yere yerleşirsin ders bitiminde bir çok kişi ile tanışırsın ve aranız oldukça iyidir. Gün geçtikçe yanında oturan sevimsiz soğuk çocukla da tanışırsın ve aranız oldukça iyidir lay'la.

"Biraz konuşabilir miyiz? "
Sana bu soruyu soran kişi sınıftaki soğuk nevaledir. Kız seninle hiç samimi olmamıştır ve layla konuşurken sana yolladıpı kötü bakışların farkındaydın.

"Tabiki dinliyorum. "
"Burda değil yanlız bir yerde? "
Başını sallarsın ve önden gitmesine izin verirsin. Seni basketbol sahasına götürür.

"Layla aranızda ne var? "
"Sadece bir arkadaş ilişkisi de sen bunu neden bu kadar önemsedin? "
"Cidden..  Anlayamadın mı? "
"Ah, evet doğru lay'ı seviyorsun ve onu elinden almamdan Korktun değil mi? "
"Ya! "
"Ne? "
"Gerçekten de söyledikleri gibi seviyesiz ve şımarıksın burda barındırmam kızım seni. "
"Sözcüklerini iyi seçmelisin. Kötü bir şey yaşansın istemiyorsan! "
"Seçmezsem ne olurmuş. Burdan yani bu okuldan annen nasıl attıysa seni öyle atılmanı sağlayacağım. "
Hasas olduğun bu konuyu açması sinirini bozmuştur ve kendini tutamayıp küçük bir kavga etmişsinizdir. Kız arkasına bakmadan kaçarken yanına biri yaklaşır.
"Sen kendini ne sanıyorsun ufaklık? "
"Kimsin sen? "
"O kızın abisiyim. "
"Yani? "
"Kendinden emin olman güzel Bücür ama bu kardeşimi üzmen ve sinir etmen gerçeğini değiştirmiyor. "
Sana sinirini toplayıp bir tokat atmıştır ve tokatın etkisiyle yere yığılırsın.

Lay'dan

Olanları duyunca olulun her yerinde omu aramıştım en son basketbol sahası kalmıştı oraya gittiğimde en sevmediğim insanla konuştuğunu görmüştüm ve sinirlenmiştim elimi sıktığımı arkadaşım söyleyince fark ettim niyeydi bu sinir konuşursa konuşsundu banane. Arkamı tam dönüp gidiyordum ki. O sesi duyana kadar koşarak yanına gittim tam eğilip durumuna bakacaktım ki..

"Ne bu telaş lay bey?"
"Kapat çeneni! "
"Kapatmazsan ne olur? "
Sinirimi çıkartmalıydım zaten onca olayda susmuştum onlarda aradan çıkar.

Kavga bitiğinde sadece dudağım patlamıştı son yumruğu atacaktım.
"L-lay.. "
Duyduğum sesle arkamo dönüp yanına gittim yüzünü avuçlarımın içine aldım?
"İyi misin? " gözleri yavaştan yeniden kapanıyordu .
"(adınız)  beni duyuyor musun? (Adınız)!  Senden hoşlanıyorum. Duyuyor musun?  Bırakma kendini revire götüreceğim seni"kucaklayıp hızlıca revire ilerledim.
"İyiyim ben daha fazla endişelenme "gülümseyerek gözlerini kapatınca daha çok hızlandım.

---------------------------------------------
Gözlerini açtığında etrafına bakındın ve yanında uyuya kalan ve elini sıkıca tutan adama hislerini daha ne kadar sallaya bilirsin ki ?lay uyanınca soru yamuruna tutmuştu seni.
"Neden kavga ettiniz peki? "
"İlk önce konuya senle başladı ama sonra beni tektit etti ve ağır konuştu dayanamadım.. "
Saçını okşar"Boş ver tamam bitti gitti. Ama beni sevdiğini önceden bana söyleseydin bunlar yaşanmazdı? "
"Konu sen değilsin senin için değildi kavga.. "
"(Adınız)  seni seviyorum. "
"Ne?  Ya sen anlamıyor musun?  senle ilgili değ-"
Dudaklarından öper..

EXO İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin