Chen

686 28 0
                                    

Bu gün S.M. şirketinde stajyer olarak işe başlayacaksındır. Ve sen çoktan geç kalmışsındır. Koştura koştura şirkete girer sin ve girer girmez biriyle çarpışırsın. Yüzüne balamadan sadece özür dileyerek koşturursun. Bir süre sonra görüşme için girdiği ondadan üzgün bir şekilde çıkarsın. Göz yaşlarını sadece şirket kapısından çıkana kadar tutabilmişsindir. Bir yere oturup öylece hava alırken yanına birisi oturur. Baktığında chen olduğunu fark edersin sana bakmadan konuşur.

Chen: Ne kadar kaba bir kızsın sen böyle.. Bana çarptın ve söylediğin tek şey özür dilerim..

Sen: Gerekten üzgünüm ama bir görüşmeye yetişmeye çalışıyordum..  Keşke düzgün bir şekilde kendimi affettirseydim. En azından iki hatamdan birisi telafi olurdu.

Chen: Ya ben senin hızına yetişemiyorum ne görüşmesi?  Neden hata yaptığını düşünüyorsun?  Ve bana çarpmış olman sorun değil şakasına söylemiştim..

Sen: Bu gün S.M.  şirketinde görüşmem vardı son görüşme sonrasında stajyer olarak başlayacaktım ama geç kaldım.. Geç kalmam ve uykuya olan düşkünlüğüm bu iki şey benim hatam bunlar olmasaydı şuan o şirketteydim ve bir sürü şey yapıp gülümsüyordum..

Chen: Hala gülümseye bilirsin şirkette değil ama burda bile gülümseye bilirsin.

Sen:Üzgünken gülemem ki..

Chan: Ben güldürürüm.

Sana doğru sırıtan güzle bakarken sen garipçe bakıyordun..
'Ne yapabilir ki 'diye alaylarken seni gıdıklamaya başlar bir süre sonra kendini gülerken bulursun.

Sen: Ya çok kötüsün..

Chen: Sana güldürürğm demiştim..

Bir kaç saat beraber. Geçirmişsinizdir. Bir anda sana bir çiçek uzatır chen dalgınlıkla çiçeği koklarsın ve hapşurmaya başlarsın durumun kötüleşince hızlıca hastaneye gidersiniz..  Gözlerini açtığında bir hastane odasında olduğunu ve yanı başındaki dinazoru fark edersin gülümseyerek sana bakar ve saçlarını okşar.

"Beni çok korkutun minik.. "

Hep çıkma teklifi yada öpücük mü olacak canım aaa..  ㅋㅋ

EXO İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin