Luhan!

472 22 2
                                    

Eve geldiğinde direk odana gittin ve üzerindeki ter soğumadan sıcak bir duş alıp çıktın üstüne sokak için uygun şeyler giyip koşarak arkadaşlarının yanına gittin ve arabayla biraz uzak bir yerdeki kafeye ilerlediniz. Son anda dışarı çıktığını luhana söylemediğin aklın geldi ve telefonu çıkartıp dirkt mesaj attın.

KİME:LULUCUK ♡
Sevgilim ben dışarıya çıktım arkadaşlarla haberin olsun! 😘

KİMDEN:LULUCUK ♡
Keşke çıkmadan önce haber verseydin değil mi? Bu gün biz nereye gidecektik (adınız)?

KİME:LULUCUK ♡
Nereye gidecektik aşkım?  Özür dilerim ben haber verdim daha gideceğimiz yere gitmedik bile yeni yola çıktık..

KİMDEN:LULUCUK ♡
Hani bu gün sergi var beraber gidecektik? Sen annemlerle tanışacaktın..

KİME:LULUCUK ♡
ben tamamen unut musun özür dilerim Lulucuk eve dönüp hazırlanıyorum hemen.

KİMDEN:LULUCUK ♡
Yah sana şu LULUCUK kelimesini kullanma demedim mi?

KİME:LULUCUK ♡
Tamam söylemem bir daha..😟😟

Mesaj gelsin diye gönlünü alsın diye beklemiştin ama ses seda yoktu. Eve dönüp odana girdiğinde uzun zarif bir elbiseyle karşılaşmıştın çantası ve ayakabısı da ona uygun bir şekilde yatağın üstüne seriliydi. Gülümseyerek giyindin ve saçlarını yaptıktan sonra aşağıya indiğinde luhan çoktan kapının önünde araaya yaslanmış bir şekilde seni bekliyordu. Ona yaklaşırken içinden 'çok yakışıklı duruyor namusuz.. 'Demeden edememiştin.. Yaklaşık yarım saatlik bir yol gittikten sonra sergiye gelmiştiniz ve ilk olarak ailesiyle tanışmıştın bu senin için biraz gerici olmuştu bir saat sonra sergiden kaçıp gezinmiştiniz annenden izin alıp arkadaşında kalacağını söylemiştin ve şuan luhan'ın evinde, onun odasında, onun yatağında vr kollarında huzurlu bir şekilde uyuyorsun..

Bu bölümde BlueOcean_77 içindi umarım beğenirsin en kısa zamanda baek'i de yazacağım.. 😘

EXO İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin