ŞİMDİDEN ÖLÜYORUM BEN..
Yeolla iki aydır çıkıyorsunuzsur. Ve bu gün ilk defa buluşacaksınızdır. Kısa bir şort ve normal bir t-shirt giyersin ve gidersin bir iki dakika kafede bekledikten sonra yanın gelir ve snde ayaga kalkar merabalaşırınız bir anda gözüne elmacık kemikleri takılır sanki kaslarını sıkmıştı. Oturunaca gülümseyerek.
"Böyle giyinme bir daha olur mu? "
"Beğenmedin mi?"
"Kızların bu kadar kısa giyinmelerini pek sevdiğimi söyleyemem sevgilim"Her şeyi bir kenara bırakıp sadece sevgilim kelimesine takılmıştın ve aptalca gülümseyip. "Hım hım" diye bildin. Sırasında ise yeolla bir alış-veriş merkezine gidip daha uzun bir şort alırsınız ve o ününü onunla çok güzel bir şekilde geçirirsiniz. Bu güne kadar sakladığın bir şeyi söleylerisin.
"Yeollie sana bir şey söylemem lazım. "
"Söyle güzelim. "
"Ben buraya geldiğimden beri tek başıma kalıyorum. "
"Se bunu neden bana önceden sölemedin. Hah? Ya bir şey olsaydı? "
"Üzgünüm.. "
"Benim evime taşınıyorsun en kısa zamanda biraz daa tek başına kalmana izin veremem. Hatta bu gün sende kalacağım. ""Tamam.. Yeollie"
Yüzü asık bir şekilde oturan sevgilinin yanağını sıkarsın ve aegyo yapmaya basarsın.
"Asma ama suratını? "
" Birdaha sakın benden bir şey saklama. Nütfen? "
"Tamam oppa. Söz"
Gülümseyerek seni kolunun altına alır ve eve gidersiniz. Yeol alışık olduğu için üstünü çıkartıp yatağa uzanır ve kafanı göğsüne yaslar huzurlu bir şekilde uyursunuz.