Uzun zamandır annenle vakigeçir-
emiyorsundur ve bu gün annenle sözleşirsiniz. Biraz vakit geçirecek belki alışveriş yapacaktınız ve belkide eğlence merkezinde eğlenecektiniz küçük bir çocuk gibi.Bir kafeye oturup anneni beklemeye başladın telefonunla ilgilenirken başında dikilen birinin olduğunu fark ettin kulaklığını çıkarakarak adama baktığında yüzünde bir maske vardı ve iri gözlere sahipti.
"Acaba şu sandalye boş mu? "
İki kişilik masaya oturmuştun ve sadece boş yer önündeki sandalyeydi.
"Tabiki buyrun. " kulaklığı tekrar kulağına yerleştirecekken önüne bir uzun çubuklu şeker va kahve koymuştu anlamsızca ona baktın hala maskesini çıkarmamıştı ve kısılan gözleri gülümsediğini gösteriyordu."Benim adım kyungsoo. Tanıştığımıza memnun oldum. "
"Ama daha adımı söylemedim sanırım ondan sonra bu kelimeyi kurmalıydın benim adım da-"
"İsmini biliyorum (adınız) canın sıkkın olduğunda da bu şekeri sevdiğini de biliyorum. "Gülümsemesini bozmadan maskesini çıkardığında exo 'nun baykuşunun karşında olduğuna inanmamıştın..
"Siz.. "
"Evet ben bu gününü sana ilk aşık olan adama ve ilk aşık olduğun adama ayırmak istemez misin? "
"Tabiki de isterim.. "
Muhabbet ederek kahvelerinizi içersiniz sonra ise seni sinemaya götürür ve romantik bir flim izlersiniz daha doğrusu sen izlersin çünkü o seni izliyordur. Gözünden damlalar akarken yanaklarını siler ve sana kolunu atara sarılır kafanı göğsüne yaslayarak flimi izlemeye devam edersin sana hissettirmemek için bütün çabasını harcayarak kokunu içine çeker. Oyuncakların oraya gittiğinizde bir anda kaybolur ve onu aramaya başlarsın önüne bir ayıyla çıktığında korkarsın ama belli etmemeye çalışarak bakarsın ayı konuşuyormuş gibi sesini değiştir.
"Merhaba sana bir haber vermem lazım.. "
Gülümsersin"Neymiş peki o haber.? "
"Beni birisi yolladı ve seni çok sevdiğini birazdan sana edeceği teklifi kabul etmeni istiyor bende bu teklife hayır dememen için şirinlik yapmaya geldim. "Ayıyı sana yaklaştırarak dudağını yanağına deydirir.
"Bunu ona söyleme olurmu? Aramızda kalsın ama biraz kıskançtır kendileri. "Ayıyı indirirken gülümseyerek omuz silker sonrada
"benimle çıkar mısın (adınız) ?'
"Evet! " ve birbirinize sarılırsınız.