Sad ( Meet vampire)

565 21 5
                                    

Pagi yang indah itu sangat cantik dengan keindahan bunga bunga yang sangat wangi dan cantik disana terdapat seorang wanita yang sedang tidur sambil mendengar lagu wajahnya sangat cantik .

Setela puas tido perempuan itu bangun dia memakai baju yang tertulis Tzuyu. Dia menyanyi sambil berjalan disana tiada orang dan disitu terdapat air terjun yang sangat cantik.

Tzuyu duduk sambil tersenyum lalu memandang gelang tangan yang berwarna biru laut itu dengan sedih ...dan tiba tiba.

Spalsshh. ( sound fail)  .

Bunyi air membuatkan Tzuyu menoleh

Terdapat seorang namja yang sedang mandi disitu membuatkan tzuyu takut sebenarnya sejak kawan baiknya Jin mati didepan matanya dia sudah takut hendak berjumpa dengan lelaki.

Tzuyu pun cepat cepat bangun dan ingin beredar tapi malang tidak berbau dia terpijak sebuah botol plastik hingga menyebab kan bunyi yang kuat. Perlahan lahan tzuyu menoleh dan alangkah terkejutnya dia apabila mendapati mata lelaki itu berubah menjadi warna purple.

*Dia vampire?!?!*.

Kata hati tzuyu dengan segala tenaga yang ada dia terus berlari keluar daripada kawasan taman tersebut bulu romanya menaik.

* aku tak nak jumpa vampire dia dah bunuh Jin aku benci benci!!!!! *

Kata hati Tzuyu sudah jelas menunjukkan bahawa dia takut dengan vampire .........

Sebenarnya ahli kelurga tzuyu ialah vampire dan warewolf.

Ommanya vampire manakala appanya ialah seorang warewolf didunia asal mereka warewolf dilarang bercinta dengan vampire tapi akibat cinta yang mendalam mereka pun berkawin dan mendapat  seorang anak perempuan yang bernama Tzuyu tapi malangnya Tzuyu langsung tidak mengikuti keturunan keluarganya dan setelah 8 tahun menetap dibumi  omma dan appanya dibunuh oleh orang atasan kerana mengetahui bahwa mereka bukan manusia biasa  .

Tzuyu tinggal seorang diri hingga ke hari ini . Dan sebernarnya Tzuyu seorang yang periang tapi apabila kawan baiknya terbunuh dia mendiamkan diri dan takut untuk bergaul dengan lelaki...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  Nak tau sambungannya baca dn nantikanlah.
Bacalah cerita ni tajuk dia evil with angel saya buat harap terhibur

Flower Vampire.Where stories live. Discover now